Prima vacanța

• Bebița era normal sa ceara pe lângă poftele culinare și o vacanța 😋 , așa ca am fost la Râșnov cu soțul și băiatul . Am fost la Dino parc și apoi desigur , sa-mi fac plăcerea de a trage cu arcul . Sper sa ii placa și ei aventura, ca mancarica ii place sigur 😅!

• Prima vacanța

Bebița era normal sa ceara pe lângă poftele culinare și o vacanța 😋 , așa ca am fost la Râșnov cu soțul și băiatul . Am fost la Dino parc și apoi desigur , sa-mi fac plăcerea de a trage cu arcul . ...
  • Lichid amniotic redus

Pentru ca la morfologie m-am panicat ca am lichidul amniotic redus , am mers la medicul meu pt. a afla ce pot face. Și m-am lovit de vechea problema ( ca nu consum suficient lichid, fapt ce a condus...
  • Morfologie

La prima sarcina am fost la noi in oraș pentru morfologie, însă cum toate colegele spuneau ca au fost la Bucuresti, ca e Wow… m am dus și eu la “ pomul laudat”! In comparație cu Braila, consider ca a...
  • Surioara

Deși la început , băiețelul nu vroia sa accepte ideea ca bebe e fetița , și spera ca tati sa facă el un băiețel la el in burtica , dintr-o data a venit la burtica mea a pus mânuțele și capul și a spus...
  • Cum a aflat tati sexul lui bebe.

După ce am ajuns la munca și am conștientizat ca e fata , nu am avut răbdarea necesară sa aștept finalul programului pentru a-mi anunța soțul fata in fata … așa ca l-am sunat! L-am păcălit inițial ca...

• Plimbarica

Hai ca a ieșit și soarele! Ieri a ținut vremea cu noi, ne a scăpat de ploaie, am avut și soare, în schimb vântul ne a acompaniat toată ziua. Dar nu ne plângem, a fost clar mai bine decât ziua preceden...
  • Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...