Minivacanta

• Buna. Am fost intr-o mica vacanta, escapada la Herculane impreuna cu sotul meu si cu dragii mei fini dar nu il ultimul rand cu baietelul din burtica. Acolo ne-am plimbat, am facut baie, am mancat si am simtit aerul curat in plamani. Si la bebe i-a placut pentru ca a fost foarte cuminte, nu a fost deloc agitat iar mie nu mi-a fost rau. Mi-a fost rau doar un pic pe drum dar cred ca mai mult mi-a fost rau de la parfumul din masina. Cand am venit, am facut un ocol si ne-am bagat si pe la Curtea de Arges. Am avut mare noroc ca vremea a tinut cu noi si a fost superb, nu a plouat dar nici nu a fost canicula, au fost in jur de 22,23 de grade.

• Perfect pregatita

Siii am primit geanta bebelusului. Sunt tare fericita, sunt o gramada de lucruri pe care nu le-am cumparat dar le-am primit si cu siguranta o sa le folosesc. Acum chiar sunt pregatita... In ceea ce ti...
  • Gata bagajul

Siii am terminat bagajul. M-au ajutat prietenele mele sa fac lista cu tot ce trebuie pentru ca la toate spitalele este total diferit. De exemplu la spitalul unde o sa nasc, o sa trebuiasca sa fac de a...
  • Ultimile pregatiri

Hello hello hello! Am fost la doctor la control si mi s-a spus ca bebe o sa vina mai repede pentru ca e cu 3 saptamani mai mare decat ar trebui in mod normal, dar nu imi fac griji pentru ca eu am vorb...
  • Camera copilului

Hellooo. Am terminat si camera bebelusului. De fapt nu e doar camera bebelusului, e si a noastra pentru ca o sa doarma cu noi in camera dar in patut, sper. Am avut noroc ca am primit o gramada de lucr...
  • Numele

Buna. Deci, am ales numele bebelusului dupa multe dezbateri si convingeri cu sotul meu, care e foarte incapatanat(la fel si eu). A trebuit sa impacam si capra si varza. Asadar am combinat al doilea lu...

• Cu burtica in vacanța

Hello! In săptămâna 24 am plecat in vacanța, am ales un loc cu piscina pe lângă Dunăre, pentru a ne relaxa si pentru a nu călătorii la drum foarte lung. Înainte am întrebat medicul dacă este in reg...
  • 33 saptamani si 33 ani

Saptamana trecuta a fost ziua mea de nastere si coincidenta a facut ca fix in aceeasi zi sa implinesc 33 de ani si 33 de saptamani de sarcina. Mi-am dorit sa marchez cumva momentul si am decis sa me...
  • omini vacanta la bunei

Salutare la toate mamicile,deci noi am hotarit sa facem o mini vacanta la bunica la tara.Daca tot e sezonul fructelor in plin ,de ce sa stam la apartament cind putem veni la bunica si savura din plin ...

Buna mamici! Am o burtica de 34 de saptamani si sunt dornică rau de plecat un concediu. Am tot cautat pe la munte sa mergem doar ca de fiecare dată cand soțul isi poate lua concediu in zonele montane ...
  • Primul concediu cu bebe in burtica

Buna!chiar daca burtica a început să crească din ce in ce mai mult,am zis că putem sa facem o scurtă călătorie,mai ales că e și ziua lui tati așa că am organizat o plecare de 3 zile in moldova,la Iași...
  • Burtica în vacanță

A sosit și momentul mult așteptat al vacanței de vară!!! Anul acesta e prima dată când plec la mare însărcinată, am ceva emoții dar sper să fie totul în regulă. Copiii sunt entuziasmați iar eu tot ver...

• Cu burtica la munte

La 29 saptamani de sarcina am facut o iesire la munte cu familia, pentru 2 zile. Ne-am plimbat in zona Cheile Gradistei - Fundata si desi se anunta un weekend ploios, totusi am avut mare noroc sa nu p...
  • Bebe cuminte in burtica

Zilele acestea am fost nevoiti sa facem o vizita la Bucuresti la un control cu baietelul nostru de 2 ani. Desi au fost aproximativ 450 km, tot drumul bebelina din burtica a stat cuminte chiar daca poz...
  • inca 3 saptamani

Buna dimineata din nou, bebe! De maine mai avem exact 3 saptamani si ne vom intalni, cu ajutorul lui Dumnezeu! :) Faci miscari in fiecare zi, destul de ample. Suntem acum in asteptare si am intrat i...