Burtica in vacanta

• Astazi plecam in vacanta la rudele tatalui tau la tara, la Odobesti, impreuna cu bunicii tai. Nu am mai cost de cativa ani. O sa stam pana luni seara. Ne bucuram mult ca plecam sa ne plimbam, luam aer curat atat noi cat si fratiorul tau Rares. Mami face acum bagajele, am pregatit hainute pentru toata familia, mancarica si jucarii pentru Rares.o sa plecam in jurul pranzului cand vine bunicul de la munca. Te iubim mult

• Aniversare 34 ani

Astazi am implinit 34 ani!!! Ma simt fericita, am o familie frumoasa cu doi bebei superbi si un sot minunat. Ma simt iubita, rasfatata si fericita!
  • Aniversare 33 ani

Buna dimineata, va multumesc foarte mult pentru urari!!! Ma simt minunat astazi, la 33 ani. La fel de tanara si optimista, plina de viata ca la 18 ani dar mai matura si calculata, implinita, fericita....
  • Geanta bebelusului

Astazi am ridicat gentuta!!!! Sunt atat de fericita si mandra de ea, abia astept sa o folosesc!!! Sunt foarte multe produse dragute si folositoare, am inceput deja sa studiez pliantele si sa folosesc ...
  • Saptamana 27

De astazi am intrat in vacanta si suntem la munte, la Predeal, mai profitam de zilele acestea calduroase inca de vara, chiar daca a venit toamna. Nu imi vine sa cred ce sarcina usoara am fata de sarci...
  • Saptamana 26 de sarcina

Astazi mami este obosita, a dormit putin, a avut treaba la munca si s-a culcat la ora 2 de dimineata si s-a trezit la ora 7. Nici nu am stat deloc, am facut cumparaturi: am cumparat patut, o lampa de...

• Vacanta

Burtica in vacanta: a fost o vacanta stresanta ptr ca am stat mereu cu frica sa nu mi se intample ceva in vacanta deoarece am fost in alta tara. Imi era frica de alti medici, alte spitale. Am ales mar...

Drag puiut, astăzi mergi cu mami si cu tati la cabana la munte. Frățiorii tai au rămas la bica la tara, deoarece mami si tati au nevoie de puțin timp singuri. Tu deja esti un puiut foarte activ si inc...
  • Vacanta la mare-33 sapt

Vacanta la mare-33 saptamani La mare experienta a fost minunata, dar, desi ador marea, ma simteam mult mai confortabil in perioada asta acasa sau aproape de casa. Cand am ajuns la mare, inainte de a ...
  • Un sentiment nemaintalnit

Pentru ca livada a fost productiva anul acesta, concediul ales a fost la cules de prune.... insa eu nu aveam greturi nu prea puteam sa fac mare lucru, asa ca am profitat de aceasta perioada sa ma odih...
  • Burtica la mare

Ei si daca ati crezut ca ne-am linistit – nici vorba… dupa maratonul de la munte, dam o tura si la mare…burtosii nu au stare si nu vor sa leneveasca acasa in pat ci pe plaja, la umbra, mangaiati de br...
  • Bebe in vacanta part V

Ziua VII si aproape final de maraton… Si ultima zi si cea mai complicata presupune o goana pe la toate manastirile din zona, incepand cu Putna (cu un ocol la Radauti pentru o ciorbita), apoi A...
  • Bebe in vacanta part IV

Ziua V Mocanita Moldovita - Hutulca Ca tot nu am prins noi mocanita la Viseu de Sus – rezervarile se fac din timp, pe net, adica cu cel putin o saptamana inainte…si tinand cont de faptu...
  • Bebe in vacanta part III

Ziua III - Nasaud - Borsa cu escale la muntele de sare Praid, lacul Colibita, Memorialul Durerii Sighetul Marmatiei, Renumitul Cui din centrul orasului, Cimitirul Vesel Sapanta si cateva manastiri de ...
  • Bebe in vacanta part II

De data asta am plecat in vacanta dupa nunta, impreuna cu finii. Ei au ales sa petreaca impreuna cu noi mini luna lor de miere. Si cum sa va zic, noi suntem genul de oameni foarte activi : tati intrea...
  • in vacanta

mergem in vacanta... 20 saptamani ne-am propus o vacanta in Turcia...de fapt o aveam planificata de inainte de a afla de bebe...o sa fie complicat, dar - ne descurcam noi...aproape 30 de ore cu autoc...