plimbare cu burtica

• Am intrat in saptamana 30. Martea trecuta a venit sotul acasa si m-a anuntat ca are liber urmatoarele 3 zile + weekendul... bineinteles ochisorii mei au facut ca la pacanele ;))) s-au aliniat toate 3 elementele "Vacanta Vacanta Vacanta". Asa ca miercuri am cautat toata ziua o locatie cat mai aproape de noi, sa nu fim nevoiti sa mergem f mult cu masina... nu ne-am decis.. joi dimineata trebuia sa plecam... bagaje nefacute... destinatie lipsa.. dar noi voiam sa plecam... :)) asa ca am deschis bookingul si am zis prima locatie care ne apare acolo cautam cazare :)))) zis si facut... prima locatie a fost Baile Olanesti... foarte aproape .. 450 km asa ca am bagat in rucsace cateva schimburi de fiecare si am plecat... imi era teama ca nu voi rezista drumului, mai ales ca aveau sa fie si serpentine.. dar am rezistat cu brio la dus... nicio durere de spate ... absolut nimic.

Cele 3 zile petrecute acolo m-au incarcat cu energie poztiva, am facut si un traseu usor pe munte prin apropiere, fara probleme. Daca am vazut ca #rezist ;)), la intoarcerea spre casa am decis sa facem o abatere de la drum si sa facem si Transalpina... asa ca la intoarcerea acasa am facut in jur de 650 km, cu mici pauze (de poze mai mul).

• Geanta Bebelusului

De cateva zile nu am iesit din casa, am avut o dispozitie mai ciudatica. In schimb astazi, cand cam coborat, in cutia postala aveam aviz de la posta de acum 2 zile ca a sosit Geanta Bebelusului!!! Am...
  • Alegea caruciorului

Dragelor, ajutati-ma cu un sfat... ieri am fost sa ne uitam de carut pentru bebelina.. am zis doar ca ne uitam.. dar am sfarsit a cumpara din primul magazin... acolo parea frumos, e cel din poza, dar ...
  • Control, Saptamana 30, Emotii

Ne apropiem cu pasi repezi de finalul acestei calatorii. Azi este ziua in care intru in prenatal. Am programare la medicul de familie. Abia astept sa imi vad iar bunulina si doamna doctor la fel.. e i...
  • Nastere naturala sau cezariana?

Dragelor, am o mare dilema!! La ultimul ecograf, ginecologul m-a intrebat cum doresc sa nasc. Raspunsul meu a fost ca doresc sa nasc natural, iar reactia lui.... cu un zambet ironic mi-a spus "imi pl...
  • Cumparaturi pentru bebelina

Sunt in saptamana 30 iar ochii imi fug deja de ceva timp dupa hainute de bebe 🥰 mi se par atat de dragalase, imi vine sa le cumpar pe toate.. Pana acum am cumparat pentru picii prietenelor mele 🥰 si ...

• Burtica in concediu

Am asteptat mult sa plecam in concediu. Ne-am gandit ca daca vine bebe in iunie, nu apucam sa vedem marea anul acesta, asa ca..ne-am luat un sejur la final de februarie. Am verificat cu medicul sa fie...
  • Gata vacanta!

Și s a terminat vacanta... A fost frumos, cate 10 km pe zi pe jos, am vizitat toate baile din Budapesta, pentru ca din ora în ora fac pipi 😂 am mâncat mult, am văzut locuri și lucruri superbe! Burtica...
  • Plimbarica

Hai ca a ieșit și soarele! Ieri a ținut vremea cu noi, ne a scăpat de ploaie, am avut și soare, în schimb vântul ne a acompaniat toată ziua. Dar nu ne plângem, a fost clar mai bine decât ziua preceden...
  • Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...