Concediu

• Abia așteptam sa intram in concediu! In doua săptămâni gata cu munca după care urmează o vacanța bine meritata. M-am informat ce trebuie sa fac ca sa nu existe probleme mai ales ca plecam cu mașina pe un drum de 11h. Bebelusa sper sa as simtă bine in burtica și sa se bucure alături de noi. Doamne ajuta sa fie totul bine!

• Geanta bebelușului

Am primit geanta bebelușului! Cel mai mult ma încânta ghidul pt alăptare. Conține informații foarte utile,necesare ca totul sa decurgă normal după naștere. Am primit creme pt funduleț in varianta ma...
  • Vacanța cu burtica

Am ajuns acasa după un concediu bine meritat. Totul a decurs super bine. Bebelusa mea s a simțit minunat și nu a fost deloc stresată. La dus am parcurs aprox 12ore cu mașina dintre care am condus și e...
  • Concediu

Abia așteptam sa intram in concediu! In doua săptămâni gata cu munca după care urmează o vacanța bine meritata. M-am informat ce trebuie sa fac ca sa nu existe probleme mai ales ca plecam cu mașina ...
  • Babygirl

Am ajuns in saptamana 20❤️❤️❤️. Vreau sa ma bucur cât de mult pot de aceasta perioada. Fetița mea creste pe zi ce trece și o simt din ce in ce mai mult. Este o binecuvântare de la Dumnezeu. Ma bucur ...
  • Minunatele mișcări simțite

Bebelusa noastră minunata este din ce in ce mai activa. O simt din ce in ce mai des și mai mult. Deja este o legătura intre ea și cățelușa noastră. Am ajuns la jumătate din drum. Abia aștept sa ...

• Primul concediu

Buna, am decis sa mergem in concediu la mare. Drumul a fost lung, am cam amortit in masina dar a fost ok. Pe bebe inca nu il simt cum misca, nu mi-a fost rau dar am fost obositi! La mare este foarte g...
  • Cu burtica prin Europa

Din experienta mea pot recomanda excursiile in sarcina. Eu am fost in afara cu avionul pana in sapt 22 si nu s-a intamplat nimic rau desi am mers si 11 km pe zi.Recent am fost la mare o saptamana dar ...
  • O zi cu Aine

In primele luni de cand am aflat ca te voi avea, pe tine, fetita mica, timpul trecea foarte greu, acum ca mai sunt doar 3 luni pana te vom cunoaste parca trec zilele una dupa alta, nu pot sa spun deca...
  • Bebe in vacanta

Vacanta am decis sa o facem in tara, initial ne rezervasem bilete pentru Turcia inainte sa raman insarcinata si am anulat. In Mamaia am gasit un Hotel pe plaja, Jijo Hotel, ca sa nu trebuiasca sa merg...
  • Burtica in minivacanta la mare

De 1 iunie, la 33 saptamani, am reusit sa fugim pe weekend la mare, cu totii eram incantati, mai ales Sofi, adora nisipul. Initial ziceam ca plecam doar 1 zi, duminica, pentru ca au tot apărut lucruri...
  • In vacanta

Am intrat in VACANTA(concediu prenatal) de 1 saptamana si burtica incepe sa creasca vizibil. La bebelina ii prieste timpul acesta deoarece ne trezim putin mai tarziu, facem amiaza, stam mai mult in pa...
  • Facem două mări deodată

Decembrie 2018 Invitaţie de la vărul soţului să îi vizităm din nou, poate reuşim să vedem în sfârşit aurora boreală, după eşecul din vară, când timp de o săptămână nu am...
  • Ultima zi la serviciu

Astăzi a fost ultima zi la serviciu. A fost frumos,am făcut dimineata faguri și am servit colegii,apoi am invitat echipa cu care lucrez la masa in oraș și am comandat niște platouri cu gratar și limon...
  • Ultima vacanta

Desi am avut ceva emotii sa nu fac o prostie, inainte de paste am avut parte de ultima iesire inainte de nastere. Am avut grija sa nu fie la o distanta prea mare ( o ora jumatate de mers cu masina). A...
  • Primul meu bebe

În scurta vacanta de Paște am dus bebele din burtica la munte. Nu m-am prea simțit foarte bine din cauza drumului. Am cam agitat burtica pe drumul de tara cu gropi. A doua zi mi-am revenit si m-am sim...