Cu Bebe în vacanță

• La 20 de saptamani are sotul meu putin concediu asa ca hotaram sa evadam putin! Alegem o locatie draga noua, unde mergem de fiecare data cu drag! E la 150 km de oras, de aceea am ceva emotii pt ca imi este destul de rau pe masina! Am ajuns totuși cu bine asa ca profitam de mini concediu, baietii se dau cu atv-ul, apoi vizitam o manastire din zona care e amplasa intr-o zona superba... Si nu in ultimul rand ne balacim putin in piscina! Eu ma balacesc putin, ca băieții nu vor nici mâncare! 😁😂🙈 Incepe si burta sa se vada putin, cu toate ca inca in kg nu m-am îngrășat deloc!

• Bagajul pentru maternitate

Se apropie termenul asa ca mergem la cumpărături! 🤩🤩🤩 Sunt cea mai fericita ca pot cumpăra haine de fetita! Este asa mare varietate... Ca nu stiu ce sa aleg! Multe rochite bineînțeles! 🥰🥰🥰 Totodată ...
  • Camera Bebelinei e gata!

Incet... Incet... Pregatim si camera bebelusei noastre! Am tot amanat acest moment cu speranța ca imi va trece raul odata si voi avea mai multa energie... Dar degeaba! Raul persista, noroc ca nu mai v...
  • Săptămâna 34

Pentru ca timpul tace si face... Am ajuns la 34 săptămâni... Ne apropiem cu pasi repezi de ziua cea mare! Înainte de asta suntem nasi de cununie, nu prea ma simt in stare fizic mai ales, pentru ca a...
  • Saptamana 30

Am ajuns la 30 săptămâni, burtica a mai crescut, iar bebe este bine. Profitam de vremea buna si de zilele libere ale sotului si evadam! Sigur ca raul inca ma insoteste peste tot... Dar asta nu ma impi...
  • În vacanta!

Acuma ca doctorita ne-a asigurat ca totul e in regula cu piticoata noastra si mai ales ca putem zbura cu avionul, mergem in Anglia in vacanta! In urma cu doi ani si un pic cu David in burtica, am fost...

• Burtica plimbareata

Am plecat din Brașov spre Botoșani împreună insotiti de cumnat,cumnata si nepoata pentru minivacanța de Sf Maria si pentru a o lua pe printesa de la bunici. Drumul a fost bun,dar foarte aglomerat, iar...
  • La mare cu burtica 🌞

Și pentru ca vara m-a prins cu un bebe în burtică , cum să nu dăm o fugă la mare ? Măcar câteva zile 😁 .. oricum bebe a vrut să fie în burtică toată vara , și să își facă apariția când se răcorește !...
  • Vacanta in Italia

Dragi mamici, Va impartasesc cu mare drag ca am reusit sa il conving pe sotul meu sa plecam in vacanta, eu ma gandesc la aceasta calatorie ca la un "babymoon". Iubesc sa calatoresc si sa descoper tot...
  • Pregătirea primul copil pentru marea intalnire

Având în vedere ca între copii o sa fie o diferență de aproape 3 ani (fără 3 saptamani) fetița cea mare înțelege destul de multe acum. I-am zis de la început ca am un bebe în burta și ca nu mai pot sa...

După zilele petrecute la mare și după revenirea după lungul drum am hotărât să respirăm un pic de aer curat de munte 😀 Aș putea spune că ne bucurăm din plin de ultimele luni în care mai s...
  • Mini drumeții la 39 de săptămâni

Nustiu dacă să le intitulez mini vacanțe de o zi , scopul lor fiind mai mult plimbatul și depusul efortului pentru a o motiva pe mica domnișoară să își facă coridor afară 🥰😂 Astăzi am făcut mai multe ...

Pentruca a mai ramas putin timp pana la nasterea beblusei, am trecut deja de jumatatea sarcinii și timpul se scurge rapid, am hotarat sa facem o mica vacanta de 4 zile la mare. Dupa nastere o perioada...
  • Plănuim o mică vacanță înainte de naștere

Bună mămici! Ne-am gândit să mai organizăm o ultimă vacanță înainte de naștere, cel mai probabil după ce face copilașul cel mare 2 ani pe 10 august. După ce îi organizăm și ziua de naștere, ne pregăti...
  • Până în Ploiești

Short trip. Pentru ca asta a fost. Un drum scurt pana in Ploiești din București doar ca sa mai schimbăm ambientul. Să ne mai detașam puțin. Însă a fost o idee bună având în vedere aceste temperaturi ?...
  • Concediu de vară cu burtica

În iunie anul acesta, am fost la mare la bulgari, recunosc că am avut emoții să plec din țară și cu un copil mic și însărcinată. Dar ne-am riscat și am mers împreună cu niște cunoștințe, care au mai f...