Bebe asteapta wekeendul

• Buna fetelor,

A venit ziua de vineri , maine incepe wekeendul si parca bebe asteapta asta.

Nu mai are stare si ii transmite si mamaei lui asta.

Sunt la munca acum si nu pot sa stau locului, parca afara a dat soarele si bebe vrea sa ma scoata la plimbare.

I-am dat sa pape ceva bun si sanatos si sper sa se mai linisteasca ca sa-mi termin si eu treaba si la sfarsit de program sa putem pleca, ca daca nu o sa mai stam in plus si tati o sa ne duca dorul.Abia asteapta sa vina burtica acasa sa-l intrebe pe bebe ce mai face si daca a mai suparat-o pe mami.

E tare fericit, mai ales ca este primul copil, si mereu ma intreaba daca am mancat la timp,daca m-am simtit bine ,daca am avut grija de bebe e atent sa nu-mi lipseasca nimic, asta in limita posibilitatilor.

• Si a mai trecut un an din viata mea

Buna fetelor, Pe 28 dec am impinit 31 de ani. Acum o luna abia asteptsm sa vina ziua mea,eram curioasa ce cadouri o sa primesc ,ce petrecere o sa dau....,dar nu s-a ntamplat nimic din ce mi-am prop...
  • Tensiune scazuta

Buna fetelor! Am si eu o problema ! Sunt insarcinata in 35 saptamani si doctorul mi-a spus sa-mi iau tensiunea in fiecare zi si sa fiu atenta sa nu cresca peste 140. Astazi mi-am luat tensiunea si ...
  • In drum spre final

Buna bebelul meu,   Mami a fost la o noua ecografie si nici acum nu a putut sa-mi spuna ce sex ai. Ai 30 de saptamani si deja esti cu capul in  jos,mi-a spus doctorul sa am grija de acum ...
  • Avenit Gentuta

Buna bebita, A venit gentuta pt tine! E tare frumoasa ,nu ma asteptam sa fie asa. Ai si o jucarie, o oita minunata cu care o sa te poti juca cand te faci mare. Sunt putin dezamagita doa ca anumite...
  • A venit Pastele

Buna bebita,   A trecut si Pastele asa de repede. A fost primul Paste in burtica la mamica. Mami a incercat sa nu manance prea mult desi tentatiile au fost mari. Am fost la bunica Cami si am...

• Vacanta la mare-33 sapt

Vacanta la mare-33 saptamani La mare experienta a fost minunata, dar, desi ador marea, ma simteam mult mai confortabil in perioada asta acasa sau aproape de casa. Cand am ajuns la mare, inainte de a ...
  • Un sentiment nemaintalnit

Pentru ca livada a fost productiva anul acesta, concediul ales a fost la cules de prune.... insa eu nu aveam greturi nu prea puteam sa fac mare lucru, asa ca am profitat de aceasta perioada sa ma odih...
  • Burtica la mare

Ei si daca ati crezut ca ne-am linistit – nici vorba… dupa maratonul de la munte, dam o tura si la mare…burtosii nu au stare si nu vor sa leneveasca acasa in pat ci pe plaja, la umbra, mangaiati de br...
  • Bebe in vacanta part V

Ziua VII si aproape final de maraton… Si ultima zi si cea mai complicata presupune o goana pe la toate manastirile din zona, incepand cu Putna (cu un ocol la Radauti pentru o ciorbita), apoi A...
  • Bebe in vacanta part IV

Ziua V Mocanita Moldovita - Hutulca Ca tot nu am prins noi mocanita la Viseu de Sus – rezervarile se fac din timp, pe net, adica cu cel putin o saptamana inainte…si tinand cont de faptu...
  • Bebe in vacanta part III

Ziua III - Nasaud - Borsa cu escale la muntele de sare Praid, lacul Colibita, Memorialul Durerii Sighetul Marmatiei, Renumitul Cui din centrul orasului, Cimitirul Vesel Sapanta si cateva manastiri de ...
  • Bebe in vacanta part II

De data asta am plecat in vacanta dupa nunta, impreuna cu finii. Ei au ales sa petreaca impreuna cu noi mini luna lor de miere. Si cum sa va zic, noi suntem genul de oameni foarte activi : tati intrea...
  • in vacanta

mergem in vacanta... 20 saptamani ne-am propus o vacanta in Turcia...de fapt o aveam planificata de inainte de a afla de bebe...o sa fie complicat, dar - ne descurcam noi...aproape 30 de ore cu autoc...
  • Alte gânduri

Uneori in insomniile mele stau și ma gândesc și încă nu conștientizez faptul ca o sa devin mămică în mai puțin de o lună. Am o chestie micuta, ce creste și se dezvolta, care o sa aibă propria ei perso...

Hello !!! A venit momentul sa calatorim putin....plimbam burtica :))). Peste cateva zile vom pleca putin prin imprejurimi, la manastirile bucovinene, la aer curat. Am emotii, sper sa fiu ok la drum si...