Cu burtica in vacanta

• Buna fetelor . După nunta era de așteptat ca vom merge in luna de miere . Puțin panicata toată lumea îmi spunea sa nu intru in piscina , sa evit marea sărată , sa nu stau la soare . Ajunsă in Bulgaria sincer cu soarele nu eram de fel , va asigur ca n am stat pic la soare . Dar n am putut evita piscina sau marea . N am stat exagerat , stăteam câte 30 de min și o ora pe șezlong . Și sincer n am patit nimic , cum îmi spunea toată lumea înainte sa plec .

• Am primit Geanta Bebelușului !

Buna fetelor . Azi am primit Geanta Bebelușului ! Peste fix o săptămâna vine și bebelușa noastră ! Primul ei cadou ! Mulțumesc mult acestei comunități minunate și tuturor sponsorilor din aceasta campa...
  • Săptămâna 35 încă puțin pana la 38 !

Buna fetelor . Mai am 2 săptămâni și 5 zile pana la venirea bebelinei și deja am super mari emoții . Parca zilele trec mai greu acum . Cu toate astea in fiecare seara stau și mi imaginez cum va fi mom...
  • Am aflat data in care se va naște minunea noastră !

Buna fetelor. In blogul trecut am spus ca voi naște natural ( dorința mea cea mai mare ) . Dar din păcate fata s a întors cu capul in sus , iar al doilea motiv este ca am hipertensiune mai mica de 14 ...
  • Am pregătit bagajele de maternitate !

Buna fetelor . Incantata de la ultima ecografie la 32 de săptămâni ca voi naște natural . Am început sa mi fac bagajul pentru maternitate ca mă așteptam sa nasc oricând . Am pus 5 schimburi pentru fat...
  • Morfologia de trimestru III

Buna fetelor . Sa va prezint întâmplarea cu ultima morfologie de la aceasta minunata sarcina . Am făcut-o la Maternitatea Giulești sector 6 . In primul rând la morfologia de trimestru II poziția bebel...

• Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...
  • La mare la Corbu insarcinata

Zile toride de august. Ne-am propus sa mergem un weekend prelungit la mare. Ne place la Corbu pentru ca e mai salbatic, nu e nimic amenajat pe plaja, insa ai totusi un confort ca sunt niste cherhanale...