Cu burtica prin Europa

• Din experienta mea pot recomanda excursiile in sarcina. Eu am fost in afara cu avionul pana in sapt 22 si nu s-a intamplat nimic rau desi am mers si 11 km pe zi.Recent am fost la mare o saptamana dar am stat la soare cu moderatie doar dimineata pana la ora 10 si seara 2 ore,iar totul a fost ok. Acum bebe are 28 saptamani si ma bucur ca l-am putut plimba si pe el chiar daca e in burtica.

• Geanta bebelusului

Dupa o saptamana de asteptare azi am primit in sfarsit geanta bebelului si sunt tare entuziasmata. Contine lucrusoare folositoare atat bebelusului cat si mamicii,iar oita e super! Ma bucur ca am apl...
  • Numele ales bebelului

In trecut am avut un vis cu o icoana stralucitoare pe care nu o cunosteam,dar am cautat-o pe net dimineata si era a Sfantuli Andrei. Acea icoana mi-a ramas intiparita in minte si suflet si m-am tot ga...
  • Pregatirea pt materniate

In ultima vreme am mers la fel de fel de cursuri de puericultura si alaptare sa invat cate ceva despre cum ar trebui sa ma comport cu bebelusul dupa nastere pentru ca ma simt stangace si nu stiu cum o...
  • Trasaturi emotionale ale bebelului,caracterul

Mi-as dori nespus ca bebelusul meu sa aiba o personalitate puternica, sa fie neinfricat,curajos,sincer ca mine si sa creada ca poate muta si muntii din loc daca este nevoie. Imi doresc un baiat care s...
  • Cumparaturi pentru bebe

Am mers intr-un supermarket sfatuita de prietena mea sa iau marimea cea mai mica 52,dar nu prea am gasit asa ca am luat 62.I-am achizitionat cateva body-uri sfatuita fiind sa nu cumpar multe pentru ca...

• Primul concediu

Buna, am decis sa mergem in concediu la mare. Drumul a fost lung, am cam amortit in masina dar a fost ok. Pe bebe inca nu il simt cum misca, nu mi-a fost rau dar am fost obositi! La mare este foarte g...
  • O zi cu Aine

In primele luni de cand am aflat ca te voi avea, pe tine, fetita mica, timpul trecea foarte greu, acum ca mai sunt doar 3 luni pana te vom cunoaste parca trec zilele una dupa alta, nu pot sa spun deca...
  • Bebe in vacanta

Vacanta am decis sa o facem in tara, initial ne rezervasem bilete pentru Turcia inainte sa raman insarcinata si am anulat. In Mamaia am gasit un Hotel pe plaja, Jijo Hotel, ca sa nu trebuiasca sa merg...
  • Burtica in minivacanta la mare

De 1 iunie, la 33 saptamani, am reusit sa fugim pe weekend la mare, cu totii eram incantati, mai ales Sofi, adora nisipul. Initial ziceam ca plecam doar 1 zi, duminica, pentru ca au tot apărut lucruri...
  • Concediu

Abia așteptam sa intram in concediu! In doua săptămâni gata cu munca după care urmează o vacanța bine meritata. M-am informat ce trebuie sa fac ca sa nu existe probleme mai ales ca plecam cu mașina ...
  • In vacanta

Am intrat in VACANTA(concediu prenatal) de 1 saptamana si burtica incepe sa creasca vizibil. La bebelina ii prieste timpul acesta deoarece ne trezim putin mai tarziu, facem amiaza, stam mai mult in pa...
  • Facem două mări deodată

Decembrie 2018 Invitaţie de la vărul soţului să îi vizităm din nou, poate reuşim să vedem în sfârşit aurora boreală, după eşecul din vară, când timp de o săptămână nu am...
  • Ultima zi la serviciu

Astăzi a fost ultima zi la serviciu. A fost frumos,am făcut dimineata faguri și am servit colegii,apoi am invitat echipa cu care lucrez la masa in oraș și am comandat niște platouri cu gratar și limon...
  • Ultima vacanta

Desi am avut ceva emotii sa nu fac o prostie, inainte de paste am avut parte de ultima iesire inainte de nastere. Am avut grija sa nu fie la o distanta prea mare ( o ora jumatate de mers cu masina). A...
  • Primul meu bebe

În scurta vacanta de Paște am dus bebele din burtica la munte. Nu m-am prea simțit foarte bine din cauza drumului. Am cam agitat burtica pe drumul de tara cu gropi. A doua zi mi-am revenit si m-am sim...