Cu burtica la plimbare

• Am făcut o mica escapadă la Brașov am mers la munte cu tot pici dupa ce medicul a zis ca e totul ok si pot sa mai fac plimbări am prins si zăpada bucurie mare ptr copii si bebe in burtica parca dânsa numai picioare am simtit parca făcea karate asteptam cu nerăbdare morfologia de trimestrul 2 sa vedem ca sau dezvoltată toate bine si e sănătoasă.

• Gentuta bebelusului

Astăzi am avut o mare bucurie surpriză nu stiu exact cum sa exprim sentimentul cand am gasit avizul postal. Am dat fuga la posta l-am ridicat si intr-o fuga am ajuns acasă am inceput sa deschid pachet...
  • Camera bebelusei

Ne-am apucat de pregătiri am cumparat lenjeria de patut carusel muzical il consider foarte util carut inca mai cautam as vrea ceva 3 in 1 următorul pas este sa învățăm bebe de 1,5 luni sa doarmă în ca...

Astăzi am terminat de zugrăvit camera bebelușului am ales culoarea turcoaz patul l-am cumparat o sa fie lipit de patul nostru , nici un copil nu a dormit cu noi cand erau bebelusi ne-a fost frica cel ...
  • Morfologie

Astăzi am avut o zi foarte încărcată si discutii aprinse cu soacra in legătură cu analizele.. Am.facut morfologia fetală trimestru 2 nu stiu cum.e in alte orase dar la noi e 400 lei cine are le face c...
  • Contractiile Braxton Hicks

Stăteam dimineața linistită in pat imi mângâiam burtica caci bebelusa era foarte activă i se vedeau piciorusele prin burtica am avut niste dureri groaznice semne de travaliu dar erau false am sunat do...

• Întâlnirea cu bebe

Bună din nou, mămici! In ultimul blog v-am povestit pe scurt despre operație. Acum aș vrea să vă împărtășesc și vouă sentimentul de nerăbdare pe care l-am avut până a doua zi după naștere când urma să...
  • profitam de zapada

Buna tuturor...Zilele astea mam simtit destul de bine ,asa ca am profitat cu familia sa ne bucuram de cateva zile la munte la zapada,,bebelusa este foarte activa ,ma simt foarte  bine,,, bebeluse...

16 AUGUST, Am plecat cu bebe si tati in vacanta la maree. Prima noastra vacanta impreuna. M-am pregatit cu un costum pt graviduteee, chilotul fiind peste burtica sa nu cumva sa ajunga soarele la be...

Dupa toate cele traite pana acum, momente care ne-au luat prin surprindere, emotii .. traiti neasteptate, schimbarile prin care trece tot corpul am zis ca meritam o buna mini vacanta pentru a ne relax...
  • Ep 2: Vacanta in Grecia la 6 saptamani

Dupa emotiile avute atunci cand am aflat ca sunt insarcinata, urma sa plec urmatoarea saptamana intr-o vacanta in Grecia.  Pentru ca aveam schimbari in corp, pe care nu le luasem in considerare ...
  • In vacanta

In saptamana 28 am plecat in vacanta la mare impreuna cu sotul si fetita de 4 ani. Am calatorit cu avionul, drumul a fost ok, relaxant, nu a fost obositor si in 2 ore am ajuns in Turcia. Fetita era fo...
  • Prima zapada

Suntem cu tati in vacanta de cateva zile in judetul Sibiu. Astazi am urcat la Paltinis, la cota 1500m unde ningea si era un peisaj ca de poveste. Sper sa iti placa si tie zapada la fel de mult cum imi...
  • Baby, I love you!

Suntem la plimbare in 2 si jumate, la aer curat, este soare si stam relaxati la terasa, la o pensiune departe de agitatia orasului. La boxe se aude melodia “baby, i love you” si este fix ce simtim pen...
  • Bebe in vacanta

Bebee din burtica pleaca in vacantaa!! Cum termenul nasterii se apropie, ne am hotarat sa facem o ultima vacanta in 3, eu tati si fetita noastra mai mare Eva, la munte. Ne am pregatit bagajele si am p...
  • CEA MAI FRUMOASA PERIOADA

CE REPEDE  TRECE TIMPUL... PARCA MAI IERI ERA IULIE SI ERAM IN CONCEDIU.. CE PERIOADA FRUMOASA... DESI NU STIA INCA NIMENI DE SARCINA( DOAR EU SI TATI) AM FOST LA MARE CU O GASCA NUMEROASA DE PRI...