Amintiri cu bebe

• Fiind încă în clasa a12a atunci când am rămas însărcinată, pasionata de călătorii, vacante și ieșiri, anul acesta avea sa fie primul concediu în 3. Inițial ne-am gândit sa mergem la o piscina unde sa ne relaxam în concediu, însă fiind sfârșit de august și vremea nu tocmai favorabila pentru apa, am vrut sa mergem la apa termala dar doamna doctor mi-a spus ca nu îmi e tocmai indicat(având deja o sarcina pierduta, posibil ca  fost 10zile tot la apa termala, neștiind de sarcina) am ales efectiv sa ne plimbam prin toată România. Asa am ajuns sa conduc peste 1000km în mai puțin de o săptămână, însă am vizitat foarte multe locuri prin care  mai fost sau nu, în multe locuri am fost și eu și soțul meu dar separat, astfel ca am ales sa mergem sa le vizitam și împreună. Bebe din burtica nu a stat deloc cuminte, soțul povestindu-I ce vedea pentru a-i face cunostinta cu lumea, spune el. Seara când ajungeam la pensiune/hotel, ce găseam sa ne cazam și ne puneam în pat mai mișca de 2-3 ori și cred ca dormea, obosea și el. A fost un concediu plăcut, amintiri plăcute cu bebe, chiar dacă nu a fost și el fizic 100% cu noi, consideram ca acesta a fost primul concediu cu el și primele amintiri.

• Nașterea la Gynia

Pentru cea de a 2a sarcina am ales sa nasc tot la privat, mai exact la Gynia din Cluj-Napoca în urma experientei foarte plăcute pe care am avut-o cu prima sarcină. Nașterea a decurs și de data a...
  • Ultimul control

Este ciudat cum viața ne joaca feste. In 19 martie aveam ultimul control înainte de nașterea Azaleei care era programată în 27martie la ora 18. Marți am fost la ultimul control unde mi-a ș...
  • Aproape de naștere

Săptămâna 38 de sarcină. Ieri am fost la control, ultimul control cu bebe Azaleea care are aproximativ 3kg și 51cm și este foarte bine. Sunt programată la cezariană peste fix o săptămână, ...
  • Programare naștere

05/03/2024, 35+6z de sarcină. Am fost la control, bebe Azaleea este bine, deja are aproximativ 2700g. In urma controlului i-am văzut și fața, din ecografie toată lumea îmi spune că seamănă cu mi...
  • Săpt 33/34

Săptămâna 33/34 de sarcină. Ieri, 16.02.2024 am fost la control, abia așteptam deoarece îmi era foarte dor de Azaleea. Totul este binișor, a luat bine în greutate și are 2134g și 48c...

• Burtica in concediu

Am asteptat mult sa plecam in concediu. Ne-am gandit ca daca vine bebe in iunie, nu apucam sa vedem marea anul acesta, asa ca..ne-am luat un sejur la final de februarie. Am verificat cu medicul sa fie...
  • Gata vacanta!

Și s a terminat vacanta... A fost frumos, cate 10 km pe zi pe jos, am vizitat toate baile din Budapesta, pentru ca din ora în ora fac pipi 😂 am mâncat mult, am văzut locuri și lucruri superbe! Burtica...
  • Plimbarica

Hai ca a ieșit și soarele! Ieri a ținut vremea cu noi, ne a scăpat de ploaie, am avut și soare, în schimb vântul ne a acompaniat toată ziua. Dar nu ne plângem, a fost clar mai bine decât ziua preceden...
  • Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...