Surprize neplacute

• Era finalul lunii august. Abia asteptam concediul pe care urma sa îl petrecem pentru prima data într-o tabara de familii la munte. Chiar în noaptea plecării ceva foarte ciudat a început sa se petreacă în corpul meu. Am fost nevoita sa merg la baie de vreo 11, 12 ori pana dimineața și ma simțeam foarte slăbită si putin speriata ca daca nu imi revin va trebui sa mergem la spital. Începusem sa ma deshidratez și nu eram deloc bine. Am dat mesaj medicului care îmi urmărește sarcina și îngrijorată in special de tine, minune mica din burtica, asteptam un răspuns de la el. Eram și răvășita gândindu-mă ca în starea în care ma aflam nu puteam pleca la drumul de câteva ore ce ne sta înainte și ma gândeam oare de ce mi s-a întâmplat asta chiar acum când îmi doream asa de mult sa mergem si noi acolo, nu patisem asa ceva niciodată pana acum. Din fericire, medicul mi-a răspuns destul de repede și soțul meu drag a reușit sa meargă sa îmi cumpere ce imi recomandase dumnealui și în vreo doua ore am început sa îmi revin. Abia mai târziu, când m-am liniștit de tot, ne-am luat curajul sa plecam la drum. Dar nu m-am bucurat mult de aceasta stare de bine ca după o zi de stat la munte, "m-a lovit alt tren", m-a apucat o alergie tare urâtă (m-am umflat la fata, mâncărimi, roșeata)care m-a ținut câteva zile, episod ce vad ca a început de vreo 3, 4 ani sa se repete cam o data pe an la finalul lunii august. A fost tare neplăcut, am avut un mare disconfort in corp și am avut iarasi emotii pentru tine, ingeras mic din burtica, m-am rugat sa fii bine, asta era ceea ce îmi doream cel mai mult în acele momente. Așteptăm următorul consult în care ne dorim cel mai mult sa auzim ca ești bine, dulceață mica.

• Nopti albe

Draga bebelina, sper ca ești bine deși eu trec printr-o perioada grea din nou. Iată ca sunt trei săptămâni de când nu pot dormi noptile și abia pe la 5, 6 dimineața reușesc să adorm și sa ...
  • O săptămână "de foc"

Mititica mica, mami iarăși a trecut printr-o experienta cu care nu s-a mai întâlnit. Sper sa nu fi suferit și tu. Iată despre ce este vorba: cred ca am făcut sinuzita (nu am stiut pana acu...
  • Au inceput sa apara primele cadouri

Desi mai sunt doua luni bune pana la venirea ta, iata ca unele persoane au inceput deja sa se gandeasca la tine si sa faca ceea ce pot pentru a-ti face venirea pe lume cat mai placuta. Una dintre prie...
  • Provocări în sarcina

De vreo doua, trei zile am răcit, desi am facut si vaccinul antigripal (recomandat de medicul ginecolog), de fapt cred ca am luat raceala de la fetiță pentru ca întotdeauna c&aci...
  • Pregătiri pentru noul membru al familiei

Încet, încet timpul se scurge și iata-ma ajunsa în săptămâna 27. Timpul insa nu ne întreabă dacă suntem pregătiți sau nu ci își continua grabit curs...

• Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...
  • La mare la Corbu insarcinata

Zile toride de august. Ne-am propus sa mergem un weekend prelungit la mare. Ne place la Corbu pentru ca e mai salbatic, nu e nimic amenajat pe plaja, insa ai totusi un confort ca sunt niste cherhanale...
  • Plimbareala in afara tarii

E. se tot gandeste sa plece in afara sa ia o masina… dupa muuulta vreme in care nu a iesit din tara. Este vineri si dupa multe razgandeli ca ba pleaca ba nu, astazi imi zice sa merg cu el in polonia c...
  • De Crăciun minunea mea(cadoul) e în burtică

Ce repede trece timpul...Primul Crăciun cu bebelina în burtica! Ce cadou frumos ne-a oferit Dumnezeu! Deși îmi este tot mai dificil sa  ma misc, sa merg, asta nu ma oprește inca sa fa...