Bebe in burtica zboara cu avionul

• Prima data cand a zburat baietelul meu cu avionul avea 6 luni....in burtica:). Am avut super mari emotii, am fost inainte de calatorie la medicul ginecolog sa il intreb de riscuri si mi-a confirmat ca este in regula sa zbor, nu sunt riscuri decât la sarcinile foarte avansate. Am plecat cu sotul pentru o saptamana in Maastricht, a avut sotul meu un curs acolo si hop si eu, mi-am luat concediu de la serviciu si aia a fost. Calatoria cu avionul a fost usoara, intradevar mi s-au umflat picioarele insa am avut încălțăminte comoda, a foat un pic obositor cu burtica si ceva bagaje dar a meritat. Ajunsi in Olanda, ne-am plimbat foarte mult pe jos, prin fermecatorul Maastricht, am vizitat centrul vechi, biserica Santa Maria, biserica dominicana, am facut o mica excursie si in Aachen (Germania) ,care este chiar la granita, si am calatorit foarte rapid cu un autobuz timp de 45 minute. A fost o calatorie super, practic nici nu am simtit ca sunt însărcinată, nu am întâmpinat nicio dificultate, si a fost totul ok si pentru bebe.

• Prima vacanta de cand am aflat vestea cea mare

Buna mamici, Am plecat in prima vacanta de cand am aflat ca sunt insarcinata. Destinatia a fost Tunisia. Tunisia este o tara saraca din Africa si uneori nesigura. A fost foarte cald si inabusitor. S...
  • Ocna Sibiului

A fost o noapte nebuna pentru noi, bebe era foarte activ, se învârtea des, si eu nu am putut sa dorm deloc. A 2a zi am inteat si eu in apa, să innot un pic, si dintr-o data o senzație ciudata, stomac...
  • Povesti din sarcina

Doresc la toate gravidutele o sarcina ușoară si frumoasa ca a mea . Am avut o burtica foarte mare și in ciuda burticii m-am plimbat și nu mi a fost greu deloc in sarcina . Fără grețuri, fără dureri fă...
  • În vacanta

În vacanta am ales sa mergem la munte pentru ca atât eu cât și soțul meu suntem iubitori de munte, de natură. A fost atât de relaxant pentru mine mai ales ca nu a fost atât de cald, foarte greu am sup...
  • Vacanta

In sfarsit Vacantaaaa! Concediu mai bine zis. Sincer aveam nevoie de o pauza, la locul de munca a fost cam nebunie, mult de lucru, stres, nervi, oboseala acumulata, iar in sarcina exact de asta nu e n...
  • Prima vacanta la mare la mami in burtica

Am sa va povestesc putin din experienta mea de la mare, cu burtica! Imi amintesc si acum, era luna august acum un an , primul trimestru, ma simteam foarte rau cum va spuneam in blogul anterior dar ce ...
  • Cu burtica in vacanță :)

Bună dragii mei! Surioarele voastre sunt plecate intr-o mică excursie cu „Școala de vară” de la Biserică, au mers la Grădina Botanică din Tg. Mureș insoțite de bunu Lulu și de ceilalți 60...
  • Burtica în vacanta

Bună ziua dragi mămici și viitoare mămici. Astăzi revin cum am promis în mesajul anterior cu fila de jurnal din vacanta. Am mers în vacanta la mare împreună cu soțul meu în săptămâna 35 de sarcina.a ...
  • Siguranta auto copii

Se apropie momentul nașterii și printre pregătirile făcute pentru venirea lui bebe, este și alegerea scoicii care va fi montata pe mașină, lângă scaunul auto al fratiorului mai mare. Îmi amintesc cu ...
  • Fun

Ne bucuram de zilele cu soare, baietii toata ziua sunt în apa, si eu mai intru din cand in când, apa e super bună pt innot. Bebe e ok, am facut multe poze cu burtica la mare. Ne delectam cu multe dulc...