Burtica in vacanta

• Saptamana 24.... perioada 17.03- 01.04.2020 Izolare la domiciliu Pentru ca sunt intr_o perioada delicata, in care virusul COVID 19 face cat mai multe victime am ales sa stau acasa. Avand programare la doamna dr. Ginecolog am cerut si un concediul medical, consultul in sine a fost foarte rapid, facanduse triaj inainte de a intra la cabinet ( maternitate Ploiesti). Nici nu am apucat sa termin concediul medical pentru ca sotul s_a intors din Norvegia si suntem in izolare la domiciliu. Suntem bine cu toti, tu bebe esti la fel de activ si acum vede si el, tati, lucrul asta, Sara aseara ii arata unde esti: mangaia burtica si zicea " bebe, bebe". Suntem totusi un pic panicati, timpul trece si termenul se apropie, sa speram ca pana atunci se termina situatia asta.

• Jurnal de sarcina

Saptamana 35 de sarcina.... Am intrat in 35 de saptamani, Mai practic 1 luna, doamna doctor mi_a spus ca la 38 de saptamani se poate programa operatia de cezariana. Parca deja a inceput agitatia, ce...

• Camera bebelusului este gata

Saptamana 33 de sarcina (32 si 1 zi) Saptamana trecuta am fost la morfologia de trim.3... ma asteptam sa am un bebe mariciel, insa surpriza ... conform ecograf este cu 5 zile in urma, are 1570gr. e...

29 saptamani.... "Aproape in vacanta" De acum mai avem in jur de 70 de zile si ne vom cunoaste. A trecut mai bine de o luna de cand nu te-am vazut nici la ecograf, dar pe 5 Mai avem programarea pentr...
  • Vacanta de Paste

Sara copil energic si prea iute pentru mine in perioada asta avem apropae o luna de cand suntem impreuna mereu, la gradinita nu a mai mers iar eu lucrez de acasa, vacanta de Pasti a venit mai devreme...

• Vacanta

Săptămâna 20 de sarcina...yuhuuu! Acum 2 zile ne-am întors dintr-o minivacanta, trebuia sa stam mai mult dar soțul meu a fost chemat la munca și ne-a cam stricat vacanta, dar asta este. Au fost 4 zil...
  • Plimbare

Ieri am primit încurajări pentru excursii de la medic, așa că am fugit, profitând de concediu, într-un oraș drag nouă, Sibiu. Drumul a fost ok, peste 5 ore, bebe a stat liniștit, deși ieri la eco l-am...

Prima vacanta cu burtica a fost cand inca nu aflasem de existenta lui bebe. De atunci si pana acum oriunde am avut mici escapade burtica a fost foarte fericita, lui bebe pare ca ii plac mult plimbaril...
  • Mini vacanta in familie

Un eveniment la sute km departare de casa ne-a mobilizat sa plecam la drum cu masina cu toata familia. Am plecat cu mici emotii si teama pe un drum atat de lung, fiind in saptamana 24 de sarcina, imi ...
  • Vacanta cu burtica

Salutare! Am fost cu burtica, cu tati si cu catelul la noua casuta unde ne vom muta cu totii, ne-am relaxat, am facut gratar, am luat ceva vitamina D naturala, ne-am plimbat prin padure, pe langa lac,...
  • 1 mai

1 mai. Ieri a fost ziua mea. 36 de ani. Nu m-aș fi așteptat în urmă cu un an că voi fi curând mama de doi. De dimineață m-am hotărât că va fi o zi de făcut mișcare, fiind foarte plăc...
  • Vacanta de Paste

Sarcina in evolutie 30 saptamani am mers la doctor si totul e super bine...bebelina are 1650 gr . Inca sunt in vacanta de Paste deoarece lucrez in invatamant si pana pe 2 mai sunt acasa... incerc sa m...
  • Cu burtica la plimbare

Cu ocazia sabatorilor pascale am avut ocazia sa iesim la plimbare in natura, la tara, in vizita la bunici. Astept cu nerabdare si imi fac sperante despre cum ar putea creste copila noastra. Din feric...
  • In excursie cu bebe in burtica

Saptamana asta am fost intr-o mini-vacanta.. Noi 2 si bebe din burtica.. A fost ataat de frumos si relaxant, am uitat de munca si de alte obligatii pentru ceva timp si chiar ne-am concentrat doar pe a...
  • Bebe in vacanta

Buna mamici, am fost in vacanta in Olanda la 24 de saptamani cu avionul, a fost un zbor placut, bebele a fost cuminte pe tot parcursul zborului in burtica, un pic la coborare l-am simtit un pic mai ne...