Burtica la mare

• Cel mai bun sezon pentru burtici sau pitici la mare din punctul meu de vedere este luna Septembrie. Caldura este suportabila, prețurile sunt relativ bune si evitam aglomerația din extra sezon. Am stat cu burtica la soarele care nu bătea asa arzător, ne-am ales șezlonguri in primul rând. Briza marii mi-a oferit o senzație asa plăcuta pe care doar mare mi-o poate reda. Am folosit un costum de baie întreg pentru a-mi proteja burtica si crema de protecție cu SPF 50+ . Am evitat sa intru in apa cand erau valuri mari pentru a nu provoaca traumatisme bebelinei. Dimineața eu si sotul ne trezeam si si ne beam cafeaua plimbându-ne pe faleza. Ne-am împrietenit cu doamna de la care ne luam cafeaua. Sa estimez era aprope de vârsta mamei, avea si ea copii si nepoți. Dupa forma pe care o avea burtica ea imi spunea ca sigur voi naște băiat si vara viitoare ma aștepta sa vin sa iau cafea împreuna cu băiatul si sa-i dau dreptate. Noi i-am spus ca asteptam fetita, ea a rapsuns ca nu se stie nicodata, asteptam ce ne-a trimis Dumnezeu. Din tradiții bătrânești mi-a facut testul cu sarea turbata in cap si cel cu veregheta. Culmea, se îndreptau spre a-i da dreptate, dar noi asteptam fetita. Mi se pare atat de fascinat ca pe vremea bunicilor nostrii oamnii se încrederau in intuiție si in leacuri băbești. Eu chair am fost putin pusă la îndoiala văzând-o pe doamna Nuti atat de încrezatoare in ea, insa sotul meu mi-a spus ca pe langa controale medicale intuiția lui de tata ii spune ca va fi fetita. Ne-am simțit excelent la mare, m-as întoarce mereu pentru a ma înviora briza marii. Deja este toamna o toamna răcoroasă, ma voi întoarce la anu cu floarea mea si vom iesi in fiecare dimienata sa ne bucuram de aerosoli si sa ne luam cafea de la doamna Nuti sa-i aratam ca intuiția sotului de tata nu a dat greș pana atunci sa ne țină Dumnezeu sănătoși pe toti.

• Mișcări puternice, bebe se ghemuiește in burtica

Bebelina noastră a avut din prima clipa o relație specială cu sotul meu. Mișca mereu cand aceata punea mana pe burtica. Primele mișcări mai puternice le-a simțit si el . Cand a început sa miste ma...
  • Burtica la mare

Cel mai bun sezon pentru burtici sau pitici la mare din punctul meu de vedere este luna Septembrie. Caldura este suportabila, prețurile sunt relativ bune si evitam aglomerația din extra sezon. Am s...
  • Pofte, ciorba de burta

De-a lungul copilăriei mele nu am avut niciodata o înclinație spre ciorba de niciun tip, sub nici o forma. Intr-o zi din senin fara sa vad vreo imagine, un video, sau orice altceva care sa ma ducă ...
  • Shopping pentru bebe amenajam camera

Am început cumpărăturile cu căruciorul. Am l-am luat de la ideal bebe, un krausman Nexxo portocaliu 3 in 1, a fost căruciorul visurilor mele din clipa in care am aflat ca sunt însărcinată insa din...
  • Morfologie trimestru 2 prima poza clară cu chipul puiului meu

De-a lungul ecografiilor bebelina noastră a fost foarte sfioasa si mofturoasă mereu ne trata cu funduletul’ si isi ținea mânuțele pe fata. Ne doream atat de mult sa-i vedem chiulul insa ea stătea ascu...

• Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...
  • La mare la Corbu insarcinata

Zile toride de august. Ne-am propus sa mergem un weekend prelungit la mare. Ne place la Corbu pentru ca e mai salbatic, nu e nimic amenajat pe plaja, insa ai totusi un confort ca sunt niste cherhanale...
  • Plimbareala in afara tarii

E. se tot gandeste sa plece in afara sa ia o masina… dupa muuulta vreme in care nu a iesit din tara. Este vineri si dupa multe razgandeli ca ba pleaca ba nu, astazi imi zice sa merg cu el in polonia c...
  • De Crăciun minunea mea(cadoul) e în burtică

Ce repede trece timpul...Primul Crăciun cu bebelina în burtica! Ce cadou frumos ne-a oferit Dumnezeu! Deși îmi este tot mai dificil sa  ma misc, sa merg, asta nu ma oprește inca sa fa...