Retete si idei culinare

• Timeline View
Vezi mai mult
  • La serviciu

Odata cu inceperea scolii am mers din nou la serviciu,cu program normal de 8 ore.In vacanta a fost mai usor,nu era necesar sa stau toate orele.Este obositor,dar sper sa pot rezista pana la 32 de saptamani.
  • Am primit geanta bebelusului

Va multumesc din suflet pentru ocazia minunata de a primi geanta bebelusului care este superba,calitativa si cu produse foarte bune si necesare.
  • Burtica in Salina Turda

Si astazi am ajuns in obiectivul turistic bifat inca de acasa,Salina Turda,o salina adanca,nu extra mare,frumoasa,aglomerata,cu lifturi,un obiectiv turistic minunat,frumos.Lui bebe din burtica nu prea ia placut,sa miscat foarte tare,cam agitat.

Azi a dat domnul sa ajungem si la Manastirea Mihai Voda din Turda,si de asemenea mormantul lui,o manastirea superba,de unde am cumparat sirop de lamaita,sunt foarte curioasa cum e,abia astept sa ajung acasa sa il gust.Bebe din burtica e linistit.
  • Burtica la Cheile Turzii

Ajunsi la Turda,ne-am incumetat sa parcurgem cei 2 km de mers prin padure,sa admiram Cheile Turzii,iar bebe din burtica a fost foarte incatat,natura ne face bine la amandoi,am cules coarne,care ne-au placut foarte mult.A fost o poteca destul de obositoare de parcurs,2 km dus,2 km intors,prin unele l...
  • Burtica la Manastirea Sighisoara

In plimbarea noastra prin tara,am ajuns sa fim binecuvantati sa mergem la slujba la Manastirea Sighisoara unde a fost foarte frumos,cu niste preotii minunati,cu o predica rar intalnita.Bebe din burtica sa simtit extraordinar de bine,mai ales ca inima mea sa umplut de binecuvantare credinta sufleteas...
  • Burtica la Sighisoara

Astazi am ajuns la Cetatea Sighisoara,un loc minunat si frumos,unde sa nimerit sa fie si un festival,festivalul Proetnica,cu muzica medievala si frumoasa,cu parada de costumatii minunate,unde lui bebe din burtica ia placut foarte mult acea muzica,si a fost linistit si cuminte.
  • Burtica in padure la ciuperci

Ajung in Sovata,si fiind o zona frumoasa cu multa padure,am profitat sa facem putin miscare prin natura,aer curat,sa ascultam pasarerele ciripind si cantand frumos si meladios.Iar pe deasupra am cautat si cules si ciuperci,lui bebe din burtica ia placut plimbarea,iar seara am dormit amandoi profund.
  • Burtica la Lacul Ursu

Ieri am ajuns in comcediu la Lacul Ursu Sovata,si fiind vreme frumoasa,am profitat de ea mergand o zi la Lac,sa ne balacim putin,lui bebe din burtica ia placut foarte mult,apa a fost calda si placuta,iar soarele ne-a iubit destul demult,inca am furat si un pic de bronz de la el.
  • Burtica la plimbare prin padure

De dimineata m-am trezit cu o pofta minunata de aer curat,asa ca ne-am echipat si am plecat la padure. La Cascada Bucias din Scutaru-Casin-Onesti Bacau,care va recomand sa o vizitati,este minunata,pe mine ma relaxeaza la maxim. Linistea din padure,si cea de la Schitul din apropierea cascadei,imi u...
  • Burtica intr-o mini vacanta

O mini vacanta de week-end la Iasi a fost minunata,am vizitat Pallas Mall,un mall minunat,mare,curat,ratacitor,insa alaturi de familie eu si burtica ne-am simtit excelent. Drumul cam obositor,bebe ghemuit lucru care nu prea ia placut,jumatate de drum la dus am condus eu ca sa nu imi fie rau.
  • Primele miscari vazute de cea mica

De dimineata cea mica vine sa ma pupe si sa pupe burtica,atat de nerabdatoare este sa vina bebe. Am rugat-o sa mai stea putin cu mine,si am pus-o sa fie atenta la burtica,ca Andrei e la "ora de meci",si spre surprinderea mea,a vazut cu se misca bebe in burtica,a fost extra entuziasmata.Si la pupat ...
  • Cumparaturi pentru bebe

Fetitele mele deja au inceput sa caute pe internet patut,hainute,suzeta,biberoane,pampersi,carut.Au facut mititele economii numai ca sa poata cumpara ceva ptr bebe din banutii lor. De curand am primit cateva hainute de la o alta mamica,iar cea mica a fost atat de incantata,incat le-a scos pe toate ...
  • Tati surprins

Cand eram in cabinet ptr morfologie,sotul a fost chemat de dnl dr sa ii arate pe ecograf ca totul este in regula,a fost extra incantat,si luat prin surprindere,nu se astepta sa fie invitat si el. Cand am iesit din cabinet,ma luat in brate de bucurie si ma pupat.
  • Morfologia trimestrul II

Astazi am fost la Iasi pentru morfologie,unde am vazut daca bebelusul nostru este bine,daca se dezvolta nornal,recomand clinica Dr.Iliev.
  • Primele miscari in burtica

Bebe a inceput sa miste din ce in ce mai mult.Am incercat sa il filmez insa,nu am reusit sa prind momentul fabulos. Ma simt bine cand stiu ca este activ,ca misca,acum.stiu cand doarme,ii place muzica relaxanta,pasarelele cu ciripitul lor minunat,dar si melodii religioase.
  • Ecografii

Ne pregatim pentru morfologia fetala trimestru 2. Avem emotii enorme.Drumul va fi obositor. Eu vreau sa conduc ca sa nu am rau de masina. Voi lua si fetele cu noi,ptr a se plimba prin mall,am.auzit ca este foarte mare si complex,ca nu te vei plictisi de umblat prin ele. Insa emotiile sunt extrem...
  • Tati afla despre bebe

Astazi am mers la ecografie,mai bine zis la control. In urma examinarii dnl dr a zis ca este bine sarcina,ca bebe este oknsi surpriza ca 99% este baiat iar restul sa il intreb pe sot.Mi-a recomandat totusi sa efectuiez si un control morfologic. Am iesit din cabinet,bucuroasa si entuziasmata,ajung ...
  • Burtica la mare

Si am mers si la mare in aceasta dimineata dupa un drum foarte lung de vreo 6 ore. Ne-am cazat,am luat micul dejun preparat de noi,si la somn pana la ora 16. La ora 16 am.iesit la plaja sa luam contact cu nisipul si apa mare albastra. A fost superba vremea,valuri minunate si line,spa calda,rece c...
  • Familia afla despre bebe

Azi am anuntat socrii ca o sa mai avem un pui de om,care va fi baiat.Sau bucurat enorm.
  • La jumatate de drum

Inca 2 zile si am ajuns la jumatatea drumului.Bebe din burtica pare sa isi faca aparitia putin cate putin.Burtica se vede foarte tare,nu mai poate fi ascunsa.Obosesc foarte repede,si incep sa isi faca aparitia durerile de picioare si vergeturile.In fiecare seara ma dau cu crema hidratanta,sper sa aj...
  • Ecografii

Ne pregatim pentru morfologia fetala trimestru 2

Maine o zi de piscina,sper sa fie ok.
  • La jumatate de drum

Inca un pic si ajungem la jumate de drum
  • Am inceput cursurile prenatale

Yupii si sa incepem cursurile