Plimbare cu burtica

• Săptămâna aceasta a fost vacanta școlară astfel încât am profitat și noi de zilele libere și am decis sa petrecem o ultima vacanță în această formulă. Nu am mers prea departe întrucât problemele care le-am avut mi-au lăsat o oarecare teama de a sta mult timp în șezut. Am parcurs cam aproximativ 100 de kilometri cu mașina, mai precis am fost la Rânca, unde am găsit iarna in adevăratul sens al cuvântului si unde soțul a avut ocazia sa schieze. Eu temătoare am stat pe margine și am fotografiat, astfel încât atunci când am revenit acasă am constat că toate pozele erau cu peisaje sau soțul în prim plan, eu neavând nici măcar o fotografie. A fost o vacanta scurta de 2 zile doar, dar fiind foarte frig mi-a fost teama sa nu răcesc. La întoarcere am poposit în mallul din Târgu Jiu unde am echilibrat cumva balanța și am făcut cumpărături doar pentru mine. Mi-am cumpărat 2 bluzițe lungi care sa acopere burtica, o pereche de colanți și de la Dm o loțiune contra vergeturilor căci nu există vacanță daca nu exista și o sesiune de shopping.

• corinus2004 apreciaza asta
  • Ema2015
    Ema2015 Si eu folosesc aceeasi crema. E f buna, si accesibila ca si pret. O sarcina fara vergeturi iti doresc!
    11 februarie 2018
  • Aneliss
    Aneliss Mulțumesc la fel!

• 30.04.2018

Pe 30.04.2018 la ora 13.20 a avut loc marea intalnire. A fost o experienta unica care a meritat din plin cele 9 luni de asteptare, bucurii si nelinisti din perioada sarcinii. Imediat dupa ce a fost sc...
  • Geanta bebelușului

Aseară am fost și am ridicat de la posta geanta bebelușului. Mulțumesc frumos celor care se ocupa de aceasta acțiune, este o geanta foarte încăpătoare cu foarte multe buzunare. De asemenea, alături de...
  • Săptămâna 30

30 de săptămâni de dragoste necondiționată, 30 de săptămâni in care am învățat să iubesc necondiționat mica prințesa din burtica mea. Cel mai frumos 1 martie din viața mea în care am alături cel mai p...
  • Saptamana 29

Ne apropiem din ce in ce mai mult de marea intalnire mult asteptata. Sunt in saptamana 29, continuam cumparaturile si pregatirile pentru marele moment. Am fost din nou la ecograf, printesa are 1250 de...
  • Săptămâna 28

Și iata-ma ajunsă în trimestrul mult așteptat, trimestrul 3. Un drum lung, cu multe încercări dar un drum în care am trăit cele mai intense și frumoase clipe din viața. Parcă îmi amintesc și acum mici...

• Sarcina si covidul

Totul decurgea normal in ceea ce privește sarcina, iar bebelina începea sa fie din ce in ce mai puternica si sa o simt cum se misca si lovește in burtica. Chiar nu imi venea sa cred cat de bine ma si...
  • Concediu!

Inainte sa plecam in concediu ne-am pregatit pentru a cununa un cuplu frumos, zapacit si drag noua! Pentru ziua cea mare a trebuit sa facem cumparaturi, lucru ce a dus si la nervi, trafic, agitatie da...

Buna. Eu cu sotul meu ne ducem in vacanta dar drumul este cam lung nustiu cum o sa fie cu o sa ma simt e un pic cam obositor dar imi doresc un pic de relaxare si o plimbare . De o vreme ma simt un p...
  • Mișcări de bebelusa

De ceva timp,nu am.mai scris despre tine iubire...între timp am luat și acest cirus-covid,ca de trebuie sa fim la moda,tare rău mi-a fost, temperatura,dureri de. Gat,cap,urechi,dar important e că am t...
  • Întâlnirea cu bebe

Bună din nou, mămici! In ultimul blog v-am povestit pe scurt despre operație. Acum aș vrea să vă împărtășesc și vouă sentimentul de nerăbdare pe care l-am avut până a doua zi după naștere când urma să...
  • profitam de zapada

Buna tuturor...Zilele astea mam simtit destul de bine ,asa ca am profitat cu familia sa ne bucuram de cateva zile la munte la zapada,,bebelusa este foarte activa ,ma simt foarte  bine,,, bebeluse...

16 AUGUST, Am plecat cu bebe si tati in vacanta la maree. Prima noastra vacanta impreuna. M-am pregatit cu un costum pt graviduteee, chilotul fiind peste burtica sa nu cumva sa ajunga soarele la be...

Dupa toate cele traite pana acum, momente care ne-au luat prin surprindere, emotii .. traiti neasteptate, schimbarile prin care trece tot corpul am zis ca meritam o buna mini vacanta pentru a ne relax...
  • Ep 2: Vacanta in Grecia la 6 saptamani

Dupa emotiile avute atunci cand am aflat ca sunt insarcinata, urma sa plec urmatoarea saptamana intr-o vacanta in Grecia.  Pentru ca aveam schimbari in corp, pe care nu le luasem in considerare ...
  • In vacanta

In saptamana 28 am plecat in vacanta la mare impreuna cu sotul si fetita de 4 ani. Am calatorit cu avionul, drumul a fost ok, relaxant, nu a fost obositor si in 2 ore am ajuns in Turcia. Fetita era fo...