Mergem la mare

• Am fost la mare ,ne-am balacit in apa de mare insa nu am stat la soare si ne-am protejat cu crema cu factor de protectie 50 (asa ne-a sfatuit medicul).Astazi am intrat oficial in 20 de saptamani .

• Geanta bebelusului

Am primit gentuta bebelusului.Multumesc echipei Desprecopii pentru produsele primite.Sunt produse de un real ajutor pentru o mamaica noua care momentan descopera ce e mai bun pentru bebelusul ei. Mult...
  • Gata cu amniocenteza

Gata...am scapat !Acum m-am intors de la amniocenteza .Toate s bune...bebe e sanatos..i-am vazut si fata in sfarsit seamana cu mine,are fruntea lata ca a mea :) In alta ordine de idei amniocenteza nu ...
  • Amniocenteza

Luni 24.09.2018 la ora 9 :00 sunt programata sa fac amniocenteza la spitalul Polizu la dr. L.P imi este foarte frica dar sper totusi ca totul va fi bine si nu vor fi complicatii.Rezultatul il voi prim...
  • Ecografie trimestrul 2

L-am vazut pe Fulgulet !!! Se dezvolta bine insa ar ne-a cam speriat putin ecografia asta mult asteptata! Fulgulet ar avea ARSA (artera subclavie aberanta) ceea ce poate fi un simptom al sindromului D...
  • Mai sunt trei zile

Mai sunt 3 zile si il vad pe Fulgulet. Astept cu nerabdare acel moment .Ultima data l-am vazut la 12 saptamani era mic mic nici nu-mi dadeam seama exact ce si cum.Acum a crescut mult si ii pot vedea f...

• Vacanta la mare-33 sapt

Vacanta la mare-33 saptamani La mare experienta a fost minunata, dar, desi ador marea, ma simteam mult mai confortabil in perioada asta acasa sau aproape de casa. Cand am ajuns la mare, inainte de a ...
  • Un sentiment nemaintalnit

Pentru ca livada a fost productiva anul acesta, concediul ales a fost la cules de prune.... insa eu nu aveam greturi nu prea puteam sa fac mare lucru, asa ca am profitat de aceasta perioada sa ma odih...
  • Burtica la mare

Ei si daca ati crezut ca ne-am linistit – nici vorba… dupa maratonul de la munte, dam o tura si la mare…burtosii nu au stare si nu vor sa leneveasca acasa in pat ci pe plaja, la umbra, mangaiati de br...
  • Bebe in vacanta part V

Ziua VII si aproape final de maraton… Si ultima zi si cea mai complicata presupune o goana pe la toate manastirile din zona, incepand cu Putna (cu un ocol la Radauti pentru o ciorbita), apoi A...
  • Bebe in vacanta part IV

Ziua V Mocanita Moldovita - Hutulca Ca tot nu am prins noi mocanita la Viseu de Sus – rezervarile se fac din timp, pe net, adica cu cel putin o saptamana inainte…si tinand cont de faptu...
  • Bebe in vacanta part III

Ziua III - Nasaud - Borsa cu escale la muntele de sare Praid, lacul Colibita, Memorialul Durerii Sighetul Marmatiei, Renumitul Cui din centrul orasului, Cimitirul Vesel Sapanta si cateva manastiri de ...
  • Bebe in vacanta part II

De data asta am plecat in vacanta dupa nunta, impreuna cu finii. Ei au ales sa petreaca impreuna cu noi mini luna lor de miere. Si cum sa va zic, noi suntem genul de oameni foarte activi : tati intrea...
  • in vacanta

mergem in vacanta... 20 saptamani ne-am propus o vacanta in Turcia...de fapt o aveam planificata de inainte de a afla de bebe...o sa fie complicat, dar - ne descurcam noi...aproape 30 de ore cu autoc...
  • Alte gânduri

Uneori in insomniile mele stau și ma gândesc și încă nu conștientizez faptul ca o sa devin mămică în mai puțin de o lună. Am o chestie micuta, ce creste și se dezvolta, care o sa aibă propria ei perso...

Hello !!! A venit momentul sa calatorim putin....plimbam burtica :))). Peste cateva zile vom pleca putin prin imprejurimi, la manastirile bucovinene, la aer curat. Am emotii, sper sa fiu ok la drum si...