Burtica in vacanta

• Neata frumusete mica, minunea noastra. Pe zi ce trece cresti din ce in ce mai mult. De exemplu pe 02.08 burta avea 81 cm, pe 14.08 a ajuns la 82 cm, iar pe 12.09 la 86 cm, iar cu kg de la 49 la 51. Sincer nu m-am ingrasat deloc. Numai burta e de bine, adica tu :* Dai din picioruse din ce in ce mai des. a trecut o lume minunata si faptul ca te simt cum misti este extraordinar, ma faci sa zambesc mereu. :)

Pe 25.08 ai miscat de m-ai gadilat :))

Septembrie o luna plina de emotii, bucurii si ne apropiem cu pasi repezi de marea intalnire. Am inceput bine luna, mi-am luat concediu de la munca si am plecat la munte, apoi direct la mare. Da, nu-ti vine sa crezi, dar am ne-am simtit extraordinar. Daca pana acum am stat in griji si in stres de la ultima morfologie, acum ne-am deconectat si m-am mai relaxat un pic, mai ales cu gasca vesela din care facem parte datorita viitorilor tai nasi pe care i-am ales fam. Badanoiu (Adriana si Ionut).

Initial aveam dubii si ma gandeam ca daca ma fortez si iti fac vreun rau, dar aparent mi-a facut foarte bine, de fapt ne-a facut foarte bine. Am dormit la pranz, ne-am culcat devreme ca de obicei, mai ales ca tati are grija de noi, este concediul mult asteptat dupa o vara lunga, dupa cel mai frumos concediu de la Bulgari. Ne- a priit la toti, de exemplu tati a muncit mult mai usor si cu spor, mi-a facut toate poftele, mi-a suportat toate tampeniile si toti nervii. Eu am lucrat intens, mai ales ca din concediu la munca m-am intalnit deja cu viitoarea colega care ma va inlocui din luna urmatoare pentru ca voi intra in concediu prenatala :d chiar de ziua lu taica-tu. Am facut progrese cu camera in care ne vom muta, plus izolatia care este gata. Doar sa ne mutam. Uite-l pe tactu pe casa :D

• Pregatirea pentru maternitate

Ieri a fost ziua mea, am implinit 28 ani... a fost un weekend lung, frumos cu distractie si nebunie. Am inceput de vineri cand am plecat la nasii tai, am continuat sambata cand am fost la mall baneasa...
  • Burtica in fiecare luna

Ei acum e acum o sa pun poze cu burticuta luna de luna de cand erai un punct pana acum la aproximativ 2 kg jumate. Asta este din aprilie... atunci nici nu ma gandeam ca o sa creasca atat de mult :)...
  • Ecografii

Pfoooa o alta ecografie de pus la dosar, dar stai sa incep cu activitatile recente... Sambata trecuta mai exact pe 29.10 am fost la maratonul filmelor de groaza, da stiu nu sunt zdravana la cap, dar a...

Pe 21.10 am fost la ultimele analize de sange...doar ca ghinion!!! Nenorocul meu este ca am racit cu o zi inainte, ma jena gatul, dar n-am bagat de seama, iar noaptea trecuta a fost un cosmar nu prea ...

MORFOLOGIA DE TRIMESTRUL 3 18.10.2016 am fost la morofogie - o zi foarte speciala pentru noi. Ne-am trezit si eu si tati la 5 dimineata si ne gandeam amandoi la acelasi lucru. Mihai imi sopteste "Auz...

Drag puiut, astăzi mergi cu mami si cu tati la cabana la munte. Frățiorii tai au rămas la bica la tara, deoarece mami si tati au nevoie de puțin timp singuri. Tu deja esti un puiut foarte activ si inc...
  • Vacanta la mare-33 sapt

Vacanta la mare-33 saptamani La mare experienta a fost minunata, dar, desi ador marea, ma simteam mult mai confortabil in perioada asta acasa sau aproape de casa. Cand am ajuns la mare, inainte de a ...
  • Un sentiment nemaintalnit

Pentru ca livada a fost productiva anul acesta, concediul ales a fost la cules de prune.... insa eu nu aveam greturi nu prea puteam sa fac mare lucru, asa ca am profitat de aceasta perioada sa ma odih...
  • Burtica la mare

Ei si daca ati crezut ca ne-am linistit – nici vorba… dupa maratonul de la munte, dam o tura si la mare…burtosii nu au stare si nu vor sa leneveasca acasa in pat ci pe plaja, la umbra, mangaiati de br...
  • Bebe in vacanta part V

Ziua VII si aproape final de maraton… Si ultima zi si cea mai complicata presupune o goana pe la toate manastirile din zona, incepand cu Putna (cu un ocol la Radauti pentru o ciorbita), apoi A...
  • Bebe in vacanta part IV

Ziua V Mocanita Moldovita - Hutulca Ca tot nu am prins noi mocanita la Viseu de Sus – rezervarile se fac din timp, pe net, adica cu cel putin o saptamana inainte…si tinand cont de faptu...
  • Bebe in vacanta part III

Ziua III - Nasaud - Borsa cu escale la muntele de sare Praid, lacul Colibita, Memorialul Durerii Sighetul Marmatiei, Renumitul Cui din centrul orasului, Cimitirul Vesel Sapanta si cateva manastiri de ...
  • Bebe in vacanta part II

De data asta am plecat in vacanta dupa nunta, impreuna cu finii. Ei au ales sa petreaca impreuna cu noi mini luna lor de miere. Si cum sa va zic, noi suntem genul de oameni foarte activi : tati intrea...
  • in vacanta

mergem in vacanta... 20 saptamani ne-am propus o vacanta in Turcia...de fapt o aveam planificata de inainte de a afla de bebe...o sa fie complicat, dar - ne descurcam noi...aproape 30 de ore cu autoc...
  • Alte gânduri

Uneori in insomniile mele stau și ma gândesc și încă nu conștientizez faptul ca o sa devin mămică în mai puțin de o lună. Am o chestie micuta, ce creste și se dezvolta, care o sa aibă propria ei perso...