Vacanta

• Burtica in vacanta: a fost o vacanta stresanta ptr ca am stat mereu cu frica sa nu mi se intample ceva in vacanta deoarece am fost in alta tara. Imi era frica de alti medici, alte spitale. Am ales marea dar nu m-am expus deloc. Am stat la plaja ff putin cu tricou in permanenta pe mine.. In apa am bagat decat picioarele( am sangerat de la inceput si asta a fost o temere enorma). Dar a fost o vacanta reusita, relaxanta. Am stat foarte mult pe plaja seara. Ma linisteste marea. La anul mergem in 3! Abia astept!

• Nasterea

Naaterea... Urmeaza marele moment.. Azi 08.01.2020 mergem la ultimul control sa vedem daca ma programeaza pana sambata la nasterea prin cezariana. Imi este foarte teama,frica.. Ma incearca o tona de e...
  • Geanta maternitate

Geanta maternitate: ce mi-am luat eu in geanta ptr spital.. Am tot auzit povesti despre cate produse trebuie sa ai la tine..Asa ca am sunat la maternitatea la care urmeaza sa nasc asa ca mi-am luat ur...
  • Nasterea

Saptamana 35 de sarcina: din ce in ce mai greu si mai nerabdatoare sa imi intalnesc minunea
  • Aflarea sexului bebelusului

Aflarea sexului bebelusului: urmam cu 2 medici din cauza unor complicatii si la morfologia de trimestrul 1 facute la o zi diferenta un medic imi spune "O sa aveti o fetita"! Fericita tare. A doua zi a...
  • Numele bebelusului

Numele bebelusului: nu a fost o decizie deloc grea. Am stiut de la inceput si eu si sotul ca vrem sa il cheme Alexandru. Dar ce merge cu Alexandru?? Am zis Lucas.. Eu Lucas sotul Luca.. Nu am reusit s...

• Întâlnirea cu bebe

Bună din nou, mămici! In ultimul blog v-am povestit pe scurt despre operație. Acum aș vrea să vă împărtășesc și vouă sentimentul de nerăbdare pe care l-am avut până a doua zi după naștere când urma să...
  • profitam de zapada

Buna tuturor...Zilele astea mam simtit destul de bine ,asa ca am profitat cu familia sa ne bucuram de cateva zile la munte la zapada,,bebelusa este foarte activa ,ma simt foarte  bine,,, bebeluse...

16 AUGUST, Am plecat cu bebe si tati in vacanta la maree. Prima noastra vacanta impreuna. M-am pregatit cu un costum pt graviduteee, chilotul fiind peste burtica sa nu cumva sa ajunga soarele la be...

Dupa toate cele traite pana acum, momente care ne-au luat prin surprindere, emotii .. traiti neasteptate, schimbarile prin care trece tot corpul am zis ca meritam o buna mini vacanta pentru a ne relax...
  • Ep 2: Vacanta in Grecia la 6 saptamani

Dupa emotiile avute atunci cand am aflat ca sunt insarcinata, urma sa plec urmatoarea saptamana intr-o vacanta in Grecia.  Pentru ca aveam schimbari in corp, pe care nu le luasem in considerare ...
  • In vacanta

In saptamana 28 am plecat in vacanta la mare impreuna cu sotul si fetita de 4 ani. Am calatorit cu avionul, drumul a fost ok, relaxant, nu a fost obositor si in 2 ore am ajuns in Turcia. Fetita era fo...
  • Cu burtica la plimbare

Am făcut o mica escapadă la Brașov am mers la munte cu tot pici dupa ce medicul a zis ca e totul ok si pot sa mai fac plimbări am prins si zăpada bucurie mare ptr copii si bebe in burtica parca dâns...
  • Prima zapada

Suntem cu tati in vacanta de cateva zile in judetul Sibiu. Astazi am urcat la Paltinis, la cota 1500m unde ningea si era un peisaj ca de poveste. Sper sa iti placa si tie zapada la fel de mult cum imi...
  • Baby, I love you!

Suntem la plimbare in 2 si jumate, la aer curat, este soare si stam relaxati la terasa, la o pensiune departe de agitatia orasului. La boxe se aude melodia “baby, i love you” si este fix ce simtim pen...
  • Bebe in vacanta

Bebee din burtica pleaca in vacantaa!! Cum termenul nasterii se apropie, ne am hotarat sa facem o ultima vacanta in 3, eu tati si fetita noastra mai mare Eva, la munte. Ne am pregatit bagajele si am p...