Impresii din vacanța de vară

• În seara aceasta am găsit puțin timp să aștern în jurnal câteva gânduri legate de vacanța cu burtica. E prima experiența de acest gen, la celelalte sarcini pe perioada verii băieții erau abia născuți așa că a fost ceva nou si pentru mine. Plecarea în vacanță a debutat cu o surpriză: băiețelul cel mic a făcut varicelă exact cu o zi înainte de plecare. Am apelat la bunici pentru nu puteam amâna vacanța și din fericire a fost o formă ușoară care nu le-a dat prea multe bătăi de cap. Însă am stat cu gândul la pitic tot concediul și am avut o umbră de regret că nu a putut veni cu noi să se bucure de soare și de bălăceala în mare. Călătoria a fost mai ușoară decât m-am așteptat pentru că am avut inspirația de a călători noaptea. În prima zi am resimțit și eu și sotul oboseala dar băiețelul cel mare a savurat fiecare moment din plin. Vremea a fost de partea noastră, cald, fără a fi însă caniculară iar apa mării bună pentru bălăceală. Eu am ales să stau la umbră și să să-i cremuiesc din oră in oră. Nu voiam să am surprize mai ales după un an de pandemie în care am ieșit mai puțin afară decât de obicei. Am fost inspirați în alegerea hotelului, cazarea și masa au fost excelente iar sistemul all inclusive m-a salvat de stresul mamelor - oare a mâncat destul copilul. Ba chiar am reușit toți performanța de a pune 1 kg pe noi, ceea ce pentru mofturosul cel mare e o mare realizare! Burtica s-a comportat bine în vacanță, a mai mișcat din când în când semn că i-a plăcut mâncarea și ieșirea la mare iar eu recunosc am savurat din plin prăjiturile și clătitele de la restaurant! Am venit acasă bronzată, ceva mai odihnită și cu gândul că la anul pe vremea asta vom fi în formulă de 5 si sigur dacă meegem in vacanță am nevoie de o camera mai mare la hotel!