Concediu cu burtica

• A venit vara și am plecat la mare in Grecia (Thassos). Fiind un drum lung pt o graviduta cu risc am ales sa ne mai oprim o noapte in Bulgaria in Dimitriovgrad. Cazarea foarte frumoasa,decenta,cu piscina. Fetita a fost cea mai bucuroasa ca avea unde sa se răcorească dar eu cu burtica nu am vrut sa intram in apa desi ne-ar fi prins bine. Asa ca am stat pe șezlong si am supravegheat printesa. Bebe din burtica cred ca a fost cam obosit de pe drum ca nu prea s-a agitat. A doua zi am plecat spre Thassos. Drumul a fost in regula,dar pe feribot,de la caldura si mișcare mi s-a facut rau. Am mers la restaurantul feribotului unde am cautat o zona unde se simtea aerul condiționat din plin si asa mi-am revenit. ajunsi in sfârșit la cazare am despachetat repede si am facut o prima vizita la plaja. Bebe a fost foarte incantat de data asta ca incepuse sa danseze 😂. In restul concediului totul a decurs minunat. Printesa s-a bucurat de apa,iar mami care a intrat mai putin in apa decat de obicei a resimtit caldura din plin. 7zile am hranit bebe doar cu înghețată,salata greceasca,pepene rosu si nectarine 🙈 nu stiu cum pot creste copilasii in burtica cu astfel de dieta dar sunt sigura ca a preluat tot ce i-a trebuit din corpul meu. La întoarcerea spre casa, deoarece drumul pe Valea Oltului a fost inchis, a trebuit să mergem pe Rucar -bran unde de la atatea curbe, stand incordata, bebe nu a fost prea fericit asa ca au început durerile ingrozitoare de burta,spate si amorteala picioarelor. La un moment dat am inceput sa si plang de dureri de am crezut ca megem direct la spital in loc sa ajungem acasa dar dupa ce am luat o pauza iar curbele s-au terminat totul a revenit la normal. Cand am ajuns acasa m-am pus la nani si somn pana dimineața,iar tati desi obosit de atata condus inca a mai avut puterea sa se joace cu printesa. Mulțumesc sotule drag ca ma intelegi si esti alături de mine in momentele grele.