Impresii din vacanta de vara

• In seara aceasta am gasit putin timp sa astern in jurnal cateva ganduri legate de vacanta cu burtica. E prima experienta de acest gen, la celelalte sarcini pe perioada verii baietii erau abia nascuti asa ca a fost ceva nou si pentru mine. Plecarea in vacanta a debutat cu o surpriza: baietelul cel mic a facut varicela exact cu o zi inainte de plecare. Am apelat la bunici pentru nu puteam amana vacanta si din fericire a fost o forma usoara care nu le-a dat prea multe batai de cap. Insa am stat cu gandul la pitic tot concediul si am avut o umbra de regret ca nu a putut veni cu noi sa se bucure de soare si de balaceala in mare. Calatoria a fost mai usoara decat m-am asteptat pentru ca am avut inspiratia de a calatori noaptea. In prima zi am resimtit si eu si sotul oboseala dar baietelul cel mare a savurat fiecare moment din plin. Vremea a fost de partea noastra, cald, fara a fi insa caniculara iar apa marii buna pentru balaceala. Eu am ales sa stau la umbra si sa sa-i cremuiesc din ora in ora. Nu voiam sa am surprize mai ales dupa un an de pandemie in care am iesit mai putin afara decat de obicei. Am fost inspirati in alegerea hotelului, cazarea si masa au fost excelente iar sistemul all inclusive m-a salvat de stresul mamelor - oare a mancat destul copilul. Ba chiar am reusit toti performanta de a pune 1 kg pe noi, ceea ce pentru mofturosul cel mare e o mare realizare! Burtica s-a comportat bine in vacanta, a mai miscat din cand in cand semn ca i-a placut mancarea si iesirea la mare iar eu recunosc am savurat din plin prajiturile si clatitele de la restaurant! Am venit acasa bronzata, ceva mai odihnita si cu gandul ca la anul pe vremea asta vom fi in formula de 5 si sigur daca meegem in vacanta am nevoie de o camera mai mare la hotel!