Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Avion prabusit in Franta :(


274 raspunsuri la acest subiect

#141
Victoria_mami

Victoria_mami

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 7.541 mesaje

Postat 27 martie 2015 - 23:13

Si cand vrei sa ascunzi o hartie o rupi in doua astfel incat sa poata fi reconstituita si o lasi in propria casa sa o gaeasca oricine intra..
Si cand ti se da interdictie de zbor nu se anunta compania, nu se suspenda permisul de zbor ci lasa la latitudinea ta daca anunti sau nu...
Pana si la permisul auto daca ti-l suspenda ti-l ia pur si simplu , nu ti-l da inapoi rugandu -te sa nu-l fooosesti si dandu-ti o hartie scrisa pe n zile pe care tu sa o rupi si gata, te urci iar la volan .
Chiar sunt culmea cu stirile astea.

Aici Dr. iti spune sa nu conduci, insa nu iti ia (fizic) permisul.



#142
Marina

Marina

    Membru de baza

  • Moderators
  • 6.356 mesaje

Postat 27 martie 2015 - 23:18

Nu au zis oficial ce boala avea, de ce era scutit
Si nu se trata la medicii lufthansa, putea sa declare ce voia medicului din spital. Probabil ca si secretul asta medical exagerat ar tb revizuit

#143
Cristina_C

Cristina_C

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 5.478 mesaje

Postat 27 martie 2015 - 23:42

"Andreas Lubitz was signed off by 2 different doctors for the day of the Germanwings disaster but failed to tell his employers, it has been claimed. The claims come after it emerged Lubitz may have crashed his plane due to fears he was about to lose his licence on medical grounds."

 

"Dusseldorf University Hospital confirmed he had been a patient there over the past two months, although it would not disclose his condition."

 

 

http://lindaikeji.bl...blogspot/OqshX (Welcome+to+Linda+Ikeji's+Blog)



#144
Fleurdelise

Fleurdelise

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 8.940 mesaje

Postat 28 martie 2015 - 00:34

In astfel de cazuri extreme secretul medical trebuie reconsiderat. Atat anchetatorii, cat si rudele victimelor au dreptul sa stie ce conditie medicala l a facut pe co-pilot sa comita gestul. Eu sunt convinsa ca in aceasta boala sta explicatia.

#145
Victoria_mami

Victoria_mami

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 7.541 mesaje

Postat 28 martie 2015 - 01:40

Nu sunt cumva medicii scutiti de 'secret' atunci cand viata cuiva e pusa in pericol? Eu cred (nu sunt sigura deloc) ca atunci cand cineva spune unui dr. sau dr are motive sa creada ca viata unei terte persoane e in pericol, nu mai e obligat sa tina secretul, ci e obligat sa spuna autoritatilor. Cu atat mai mult atunci cand in mainile unei singure persoane stau vietile altor catorva zeci/sute.



#146
ramiris

ramiris

    Membru matur

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunct
  • 2.273 mesaje

Postat 28 martie 2015 - 08:50

Eu nu stiu, la piloti o astfel de hartie, o copie macar, ar trebui trimisa direct la superiori, nu doar data in mana celui in cauza. Pentru ca de munca lui depind vietile a sute de oameni nevinovati.
 

 

Cred ca asta este rezultatul unor politici de privacy impinse la extrem. In tarile Europei de vest sunt sindicate puternice care au determinat multe modificari in legislatia muncii pentru a o plia pe interesele angajatului si a-l proteja de potentialele abuzuri ale angajatorului. Ceea ce theoretic nu e rau. Dar daca asta duce la eliminarea unor controale medicale care sa ne asigure ca ne punem vietile in mainile unor oameni intregi la cap si fara alte probleme de sanatate sau nu impune obligativitatea medicilor de a anunta atunci cand un om care are un astfel de job are probleme psihice ce I-ar putea pune pe altii in pericol....cred ca undeva s-a produs o ruptura intre apararea drepturilor individului si apararea drepturilor comunitatii.



#147
andacos

andacos

    Membru VIP

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 27.306 mesaje

Postat 28 martie 2015 - 13:06

Cica pilotul ar fi incercat sa sparga usa cu totporul aflat in dotarea avionului...fara nicio sansa insa ca usile sunt securizate dupa atacurile din 11 septembrie.

 

Banuiesc(nu se dau detalii)ca totul se poate auzi pe inregistrarile din cutia neagra...desi nu au gasit inca cealalata cutie(ma rog s-ar putea s agresesc ca nu cunosc termenii exacti pentru partile componente)...



#148
Marina

Marina

    Membru de baza

  • Moderators
  • 6.356 mesaje

Postat 28 martie 2015 - 13:23

Si vad ca apare si iubita cu declaratii confirmand ipoteza ca numai sanatos mintal nu era

#149
Rufus

Rufus

    Membru VIP

  • Moderators
  • 15.555 mesaje

Postat 28 martie 2015 - 13:41

Ieri am vazut un reportaj pe tema asta, la romani. Ce mi-a atras atentia: erau (printre altii) un pilot, si un expert in aviatie a UE (romani). Concluzia a fost ca daca s-ar respecta la sange procedurile privind sanatatea pilotilor, inclusiv mentala, controale, odihna intre orele de zbor, etc companiile n-ar mai avea piloti. Asa ca se fac compromisuri. Inclusiv cu procedura de a nu ramane niciodata o singura persoana in cabina, pe care americanii au adoptat-o dupa 11 iunie, dar Europa s-a facut ca ploua.

Am inteles ca pilotii sunt testati o singura data psihologic, la angajare, si apoi doar daca medicul de la controalele fizice o cere, sau daca compania cere expres asta (spre deosebire de pilotii militari, examinati anual plus ori de cate ori este nevoie). Nu sunt sigur (ca n-am prins emisiunea de la inceput) daca este o procedura generala sau doar romaneasca, dar as crede ca este generala, ca regulile astea in aviatie sunt cam la fel.

Cu alte cuvinte, este departe de a fi totul perfect in privinta pilotilor iar masurile suplimentare de siguranta (care costa, evident bani multi) se iau numai dupa cate o catastrofa.

Mie nu-mi suna asta incurajator.



#150
Victoria_mami

Victoria_mami

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 7.541 mesaje

Postat 28 martie 2015 - 13:52

Cica pilotul ar fi incercat sa sparga usa cu totporul aflat in dotarea avionului...fara nicio sansa insa ca usile sunt securizate dupa atacurile din 11 septembrie.

 

Banuiesc(nu se dau detalii)ca totul se poate auzi pe inregistrarile din cutia neagra...desi nu au gasit inca cealalata cutie(ma rog s-ar putea s agresesc ca nu cunosc termenii exacti pentru partile componente)...

Dana, avioanele au 2 cutii negre: una inregistreaza toata partea tehnica si una inregistreaza toata conversatia din cabina pilotilor. Eu banuiesc ca le-au gasit pe amandoua ptr. ca pana acum au spus ca se aude pilotul incercand sa deschida usa si au determinat (din cealalta cutie) ca copilotul a facut anumite manevre (de ex., a apasat butonul sa inceapa coborarea, a setat altitudinea la 100 de metri, etc).




Panic Questions

  • Poze pt o a 2-a sarcina

    PaulaTin
    - Ieri, 08:43

  • Bebe 1 aniÈ™or greutate mica

    lar
    - apr 22 2024 17:43

  • Bebe 1 an greutate mică

    lar
    - apr 22 2024 17:30

  • SughiÈ› bebe in burtica

    Mihgaandrei
    - apr 18 2024 16:58

  • Secretie vaginală abundentă

    Mihgaandrei
    - apr 18 2024 16:57

Last Blogs

  • Hainute

    Roxana3001
    - Ieri, 21:36

  • Adevărul despre sarcină

    IonIza
    - Ieri, 21:02

  • Ultima zi la job

    RoxiMada
    - Ieri, 18:42

  • Gata cu serviciul!

    Andreeaflore1991
    - Ieri, 18:10

  • nasterea

    Ralu31031992
    - Ieri, 14:18

Ultimele aprecieri

  • andacosPoza lui %s

    andacos
    ii multumeste lui

    szivarvany
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • monicaboPoza lui %s

    monicabo
    ii multumeste lui

    szivarvany
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • ElkiaPoza lui %s

    Elkia
    ii multumeste lui

    Laura25
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • OtiliavPoza lui %s

    Otiliav
    ii multumeste lui

    Laura25
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • ElkiaPoza lui %s

    Elkia
    ii multumeste lui

    ioana
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • - TOP 50 reputatii -