Avion prabusit in Franta :(
#131
Postat 27 martie 2015 - 18:57
Si ca si-a intrerupt trainingul acum cativa ani din motive necunoscute oficial
#132
Postat 27 martie 2015 - 19:20
#133
Postat 27 martie 2015 - 19:23
Aici au spus ca pentru mai multe zile, inclusiv cea cu accidentul.
#134
Postat 27 martie 2015 - 20:47
#135
Postat 27 martie 2015 - 22:27
Eu nu stiu, la piloti o astfel de hartie, o copie macar, ar trebui trimisa direct la superiori, nu doar data in mana celui in cauza. Pentru ca de munca lui depind vietile a sute de oameni nevinovati.
Autoritatile canadiene au decis obligativitatea prezentei continue a 2 persoane calificate in cockpit, dupa aceasta tragedie.
#136
Postat 27 martie 2015 - 22:38
Autoritatile canadiene au decis obligativitatea prezentei continue a 2 persoane calificate in cockpit, dupa aceasta tragedie.
Tragedia asta nu a ramas fara urmari!!1
E bine ca se intimpla asta.as fi foarte fericita sa aud ca toate companiile obliga(ca e naiv sa ne inchipuim ca doar Lufthansa nu face control psihic periodic)la teste periodice antidorg,teste psihice.
Nu am auzit stirile,insa nicaieri n-am vazut motivul pentru care era scutit medical in ziua respectiva...
Editat de andacos, 27 martie 2015 - 22:54 .
#137
Postat 27 martie 2015 - 22:50
Si cand ti se da interdictie de zbor nu se anunta compania, nu se suspenda permisul de zbor ci lasa la latitudinea ta daca anunti sau nu...
Pana si la permisul auto daca ti-l suspenda ti-l ia pur si simplu , nu ti-l da inapoi rugandu -te sa nu-l fooosesti si dandu-ti o hartie scrisa pe n zile pe care tu sa o rupi si gata, te urci iar la volan .
Chiar sunt culmea cu stirile astea.
#138
Postat 27 martie 2015 - 22:55
Au spus ca au gasit-o in gunoi.
#139
Postat 27 martie 2015 - 23:05
Intotdeauna mortul e de vina .
Nimeni nu-i va mai aduce inapoi pe cei disparuti si nimeni nu va aduce alinare familiilor indoliate, insa pentru ca alte tragedii sa fie evitate ar trebui macar uneori sa si-o mai ia si companiile astea care de fapt musamalizeaza absolut tot si niciodata nu sunt de vina. Nici conducerea, nici aparatele de zbor, nici psihologii lor, nimeni, nimic din ceea ce inseamna Lufthansa nu are vina vad nici de data asta.
Vina e in mormant.
Si data viitoare va fi la fel. Ori teroristii, ori pilotii, ori vreun pasager.
Companiile niciodata nu au fost gasite vinovate. Nici macar una nu a fost desfiintata dupa o tragedie.
O mana o spala pe cealalata.
Gresesti. Daca ar fi asa, avioanele de azi ar fi exact la fel ca cele din 1950. Dupa fiecare tragedie (si nu numai) s-au facut modificari si imbunatatiri.
#140
Postat 27 martie 2015 - 23:07
Nu este stire de tabloid, este adevarat ca au gasit hartia. A declarat un procuror din Düsseldorf, Christoph Kumpa.
http://www.trendingc...o-pilots-trash/
http://www.stern.de/...te-2183249.html
Editat de Cristina_C, 27 martie 2015 - 23:09 .