Cu burtica la munte

• Buna seara!

Am fost zilele acestea intr-o mini-vacanta la munte. Mi-am dorit foarte mult sa ajung in acest loc superb: Amfiteatrul Transilvania. Ne-am bucurat de priveliste si ne-am relaxat pe iarba. Ma bucur ca am avut noroc de vreme buna. Dupa  vizita de aici am mers si m-am dat chiar si cu sania pe sine (bobul). Imi plac foarte mult aceste activitati, chiar nu m-am putut abtine. Totul a fost bine si nu am avut nici un incident. Pe langa asta ma bucur ca nu mi-a fost rau pe masina pentru ca a fost cam lung drumul, aproximativ 7 ore.

Vacante placute mamici!

• Cum a fost intarcarea

Buna! Tin sa va povestesc cum a fost si cu intarcarea la primul copilas. Initial ma gandeam ca o sa fac intarcarea blanda, adica treptat, insa am ajuns sa o aplic pe cea brusca. Am luat aceasta deciz...
  • Cum a fost experienta alaptarii pruncului

Buna mamici! Vreau sa impartasesc cu voi si experienta noastra cu alaptarea. Dupa nastere, eram in salon si tot incercam sa atasez bebelusul la san cu gandul ca va stimula lactatia si va veni mai rep...
  • Cum a luat nou-nascutul E-coli

Buna! Asi dori sa va spun cum a contactat primul copil E-coli la nastere. Analizele la urina din ultimul trimestru au iesit  contaminate/neconcludente iar dr ginecolog nu a specificat nimic lega...
  • Cum a fost prima nastere

Buna ziua! La primul copil am optat pentru nastere naturala, eu avand 25 ani atunci. Am avut travaliul cu durerile cele mari de la ora 17:30 la 20, deci timp de 2 ore jumatate. Imi amintesc si acum c...
  • Cu burtica la munte

Buna seara! Am fost zilele acestea intr-o mini-vacanta la munte. Mi-am dorit foarte mult sa ajung in acest loc superb: Amfiteatrul Transilvania. Ne-am bucurat de priveliste si ne-am relaxat pe iarba....

• La Munte

Saptamana 36, vacanță la munte! A mai trecut o saptamana si cu acordul medicului ginecolog am plecat un weekend la munte. Cu mari emoții am trecut de acest sfârșit de săptămână deoarece am facut o pl...
  • Prima plimbare la munte

Prima vacanța a lu bebe Luca la munte la 4 luni . Am avut emoții deoarece el a fost învățat sa doarmă numai la el in camera când mai eram in vizita la prieteni sau la bunici când se făcea ora de culca...
  • Mini concediu

Am plecat într-o vacanta de 3 zile la Ocna Sibiului cu finul. Băieții abia asteptau sa ajungem. Am rezervat de acasa cazarea, am ajuns dimineața la 9, dl a fost drăguț și ne a și cazat. Eram ușor obos...
  • Impachetarea

Sa pleci in concediu cu bebicii si sa ai si asteptari la cateva clipe de relaxare,inseamna sa fii chiar un om super pozitiv
  • La Munte

Pe puiul meu l-am tot plimbat, de data asta l-am dus la Bicaz. Tot drumul a dansat in burtica spre incantarea lui tati aiba fratiorului mai mare. Pentru mine a fost amuzant dar dureros. Simt ca nu ma...
  • Calatorie pe Etna, vulcan activ

Niciodata nu m-as fi gandit ca fiind gravida as putea merge mai mult de 8 km pe zi si inca sa urc in munti. Astazi am vizitat Etna, un vulcan activ din Sicilia, plin cratere, lava intarita si care ema...
  • La Munte

Pe 13 iunie 2016 am plecat cu familia la munte, fara Gabriel. Tata a venit in concediu din Germania si ne-a invitat la munte la salina Turda, Moeciu si cheile Bicazului. Ei a platit totul. Ne-am intor...
  • Aventura in Padurea Bantuita

Cand le vorbesc despre Romania prietenilor mei ne-romani, le vorbesc despre frumusetea muntilor si padurilor romanesti. Mai toti sunt fascinati de mitul Transilvaniei despre care stiu i ca ar fi plina...