Statistici

Blogeri Activi
    3406
  • Cu burtica la munte

Buna seara! Am fost zilele acestea intr-o mini-vacanta la munte. Mi-am dorit foarte mult sa ajung in acest loc superb: Amfiteatrul Transilvania. Ne-am bucurat de priveliste si ne-am relaxat pe iarba....
  • La Munte

Saptamana 36, vacanță la munte! A mai trecut o saptamana si cu acordul medicului ginecolog am plecat un weekend la munte. Cu mari emoții am trecut de acest sfârșit de săptămână deoarece am facut o pl...
  • Prima plimbare la munte

Prima vacanța a lu bebe Luca la munte la 4 luni . Am avut emoții deoarece el a fost învățat sa doarmă numai la el in camera când mai eram in vizita la prieteni sau la bunici când se făcea ora de culca...
  • Mini concediu

Am plecat într-o vacanta de 3 zile la Ocna Sibiului cu finul. Băieții abia asteptau sa ajungem. Am rezervat de acasa cazarea, am ajuns dimineața la 9, dl a fost drăguț și ne a și cazat. Eram ușor obos...
  • Impachetarea

Sa pleci in concediu cu bebicii si sa ai si asteptari la cateva clipe de relaxare,inseamna sa fii chiar un om super pozitiv
  • La Munte

Pe puiul meu l-am tot plimbat, de data asta l-am dus la Bicaz. Tot drumul a dansat in burtica spre incantarea lui tati aiba fratiorului mai mare. Pentru mine a fost amuzant dar dureros. Simt ca nu ma...
  • Calatorie pe Etna, vulcan activ

Niciodata nu m-as fi gandit ca fiind gravida as putea merge mai mult de 8 km pe zi si inca sa urc in munti. Astazi am vizitat Etna, un vulcan activ din Sicilia, plin cratere, lava intarita si care ema...
  • Aventura in Padurea Bantuita

Cand le vorbesc despre Romania prietenilor mei ne-romani, le vorbesc despre frumusetea muntilor si padurilor romanesti. Mai toti sunt fascinati de mitul Transilvaniei despre care stiu i ca ar fi plina...