Siguranta auto copii

• Se apropie momentul nașterii și printre pregătirile făcute pentru venirea lui bebe, este și alegerea scoicii care va fi montata pe mașină, lângă scaunul auto al fratiorului mai mare. Îmi amintesc cu un nod în gât și acum câte greșeli am făcut cu primul copil, în ceea ce privește transportarea lui în mașină. Înca din prima zi, l-am scos din spital în landou... Da... În LANDOU. Landoul de la căruțul 3in 1. Adică unul netestat și periculos pentru siguranța lui🤦‍♀️😔 Și am făcut asa 80km pana acasă. Apoi am folosit scoică din aceeași set, o scoică în care plângea la fiecare drum și în care ii cădea capul în fata când dormea. Nu știam ca scoicile trebuie sa treacă anumite teste de siguranță, ca bebelușul poate fi în pericol chiar dacă era așezat în ea și multe altele... Toate astea pentru ca nu m-am interesat suficient. Ii mulțumesc lui Dumnezeu ca ne-a ferit de vreun necaz. Acum la cel de-al doilea bebe, acest lucru nu se va mai întâmplă și vom alege o scoică testata suplimentar și potrivita atât ptr dimensiunile copilului cât și ptr bancheta mașinii. Vom lua una longeviva ca să stea în ea pana la 1 an, apoi va trece în scaunul fratiorului mai mare. Am primit ajutor de pe grupurile specializate în siguranța copiilor de pe rețelele de socializare. Aveți grija sa primiți recomandări specializate și corecte. Fiți responsabili la bord și aveți grija de copiii voștri. Bratele mamei nu sunt sigure în mașină.

• Geanta bebelușului

Wow, wow, wow!!!😍🤗🙉 Am primit geanta bebelușului. Știam ce va conține? DA Știam impresiile altor mamici?! DA Știam ce emoții voi simți?! NUUU Nu credeam ca voi fi asa de fericita atunci ...
  • Emoții, emoții-am găsit primele gânduri scrise ptr bebe

Astăzi m am gândit sa ți scriu și tie câteva rânduri. Nu voi avea timp și cred ca nici starea necesara sa scriu cât am scris ptr frățiorul tău mai mare, dar asta nu înseamnă că nu te iubesc la fel de...
  • Ziua cea mare

A sosit și ziua cea mare. Primesc mesaj de la doamna doctor cu o zi înainte sa ma prezint la spital pentru a naște. Mi-am pus ceasul sa sune, ne-am pregătit, soțul a carat geanta la mașină și am pleca...
  • Ultima noapte cu burtica

Astăzi este ultima zi cu burtica. Maine sunt programata la cezariana. Împreună cu fratele mai mare ne-am apucat sa pictam burtica lui mami. Asa ca am luat pensulele și culorile lichide și ne-am pus p...
  • Siguranta auto copii

Se apropie momentul nașterii și printre pregătirile făcute pentru venirea lui bebe, este și alegerea scoicii care va fi montata pe mașină, lângă scaunul auto al fratiorului mai mare. Îmi amintesc cu ...

• Kineto pentru gravide in piscina

Pregătirile pentru marea întâlnire au continuat chiar dacă eram in vacanța. Am avut ocazia sa fac kinetoterapie in piscina și am realizat importanța exercițiilor in ultimul trimestru de sarcina. Apa f...
  • Vacanța cu burtica

Pentru ca am fost activa toată sarcina și nu m-au trântit la pat dureri sau alte stări de rău, am hotărât sa plecam in vacanța in Franța. Prima zi a fost de foc, am avut parte de un zbor liniștit, doa...
  • Vacanta

Suntem in vacanta in Tuecia.Ma simt bine,desi sunt mult mai lenta.Ma plimb pe malul marii dimineata si seara si e foarte placut.Sotul meu accepta ca nu stau cu el la plaja.
  • plimbare cu burtica

Am intrat in saptamana 30. Martea trecuta a venit sotul acasa si m-a anuntat ca are liber urmatoarele 3 zile + weekendul... bineinteles ochisorii mei au facut ca la pacanele ;))) s-au aliniat toate 3 ...
  • Vacanța cu bebe la mare si munte 🥰

Îmi aduc aminte cu drag vacanța la mare , prima vacanța a lui bebe in burtica .🥰 Briza mari îl făcea pe bebe sa adoarmă , când simțea adierea si cât de bine se simțea si mami adormea nu mai lovea nu m...

Am fost cu burtica in vacanta!!! Alta varianta nici nu aveam!  Am plecat dis de dimineata, practic cu noaptea in cap, la un drum lung si destul de aglomerat si anume, cel spre Marea Neagra. Ave...
  • Vacanta in "trei"

Buna, Am inceput sa planific o vacanta in Grecia. Incercam de mult timp sa ajungem, dar mereu s-a intamplat cate ceva si nu am putut pleca. Cum eu ma simteam bine, am zis ca putem merge. Asa ca am ga...
  • Cu Bebe la munte

Am crezut mereu, înainte de a fi însărcinată, că perioada celor 9 luni mă va opri din a face multe lucruri care îmi plac. Mi-am dat însă seama ca nu e deloc așa, tocmai de aceea am plecat într-o mini ...
  • Vacanta mea la 25 de saptamani de sarcina

Sarcina aceasta, spre deosebire de prima, a venit cu multe greturi si multa stare de oboseala. Drept urmare, cand a venit vorba de a merge in vacanta, asteptarile mele la un sejur de poveste erau jos ...
  • 🥰Bebe la plimbare🤩

🤩Țin minte ca după ce am aflat ca sunt însărcinată din cauza grețurilor nu prea am experimentat multe de-aceea nici excursii sau nu prea am mers niciunde . 😑Asa ca am lăsat-o balta sau când o sa fim ...