Cu burtica in vacanta de vara

• Cu burtica in vacanta. Ne-am incumetat si am plecat la mare in saptamana 30 de sarcina, cu putina teama, dar am plecat, in iunie. Am ales un resort dragut in statiunea Cap Aurora, cu piscina, all inclusiv ca sa fie mai comod pentru mine. Am inotat in piscina si am stat doar la umbra sa nu se incalzeasca burtica prea tare. Am mai tinut cont sa nu stau pe sezlong doar pe spate si schimbam pozitia frecvent. Trebuie sa recunosc ca nu m-am simtit 100% confortabil in costumul de baie cu totul, care ma cam tinea pe burtica, dar m-am relaxat atat cat am avut nevoie.

• Vacanta

In sfarsit Vacantaaaa! Concediu mai bine zis. Sincer aveam nevoie de o pauza, la locul de munca a fost cam nebunie, mult de lucru, stres, nervi, oboseala acumulata, iar in sarcina exact de asta nu e n...
  • Prima vacanta la mare la mami in burtica

Am sa va povestesc putin din experienta mea de la mare, cu burtica! Imi amintesc si acum, era luna august acum un an , primul trimestru, ma simteam foarte rau cum va spuneam in blogul anterior dar ce ...
  • Cu burtica in vacanță :)

Bună dragii mei! Surioarele voastre sunt plecate intr-o mică excursie cu „Școala de vară” de la Biserică, au mers la Grădina Botanică din Tg. Mureș insoțite de bunu Lulu și de ceilalți 60...
  • Burtica în vacanta

Bună ziua dragi mămici și viitoare mămici. Astăzi revin cum am promis în mesajul anterior cu fila de jurnal din vacanta. Am mers în vacanta la mare împreună cu soțul meu în săptămâna 35 de sarcina.a ...
  • Siguranta auto copii

Se apropie momentul nașterii și printre pregătirile făcute pentru venirea lui bebe, este și alegerea scoicii care va fi montata pe mașină, lângă scaunul auto al fratiorului mai mare. Îmi amintesc cu ...
  • Fun

Ne bucuram de zilele cu soare, baietii toata ziua sunt în apa, si eu mai intru din cand in când, apa e super bună pt innot. Bebe e ok, am facut multe poze cu burtica la mare. Ne delectam cu multe dulc...
  • In concediu

Avem 22 de săptămâni, si am plecat la mare in Turcia Lara, cand am rezervat sejurul, încă nu stiam ca voi rămâne însărcinată. Dar totul e ok, mergem cu incredere, sper ca nu se va întâmpla nimic, nici...

Cand a venit timpul nasterii eram la mama mea asa ca am nascut in judetul Tulcea, desigur ca imi doare sa nasc la mine in constanta pentru ca la tulcea nu prea sunt medici, am nascut cu o moasa fara ...

Si am mers si la mare.A fost minunat.ne-a placut foarte mult.
  • Partea 3

Cu burtica in vacanta, care nu prea a fost vacanta pentru noi, mai mult am schimbat peisajul și atmosfera as zice. Având 19 săptămâni și burtica mică am putut pleca cu avionul, băiețelul a fost încânt...