Paradisuri concurente ...

• Am o draga prietena, ireversibil indragostita de Capri. Maritata cu un italian, prietena mea merge foarte des in insula zeilor romani.  Ii stie toate potecutele, a testat toate restaurantele speciale care nu sunt facute pentru turisti grabiti ci pentru adevaratii cunoscatori ... si a stat in toate hotelurile boutique care nu au nevoie de reclama pe booking.com.

Cu astfel de ghid, m-as aventura cu mare drag pe stradutele minunatei insule, convinsa ca vad si traiesc cele mai frumoase si selecte momente. Indragostita de Capri, pana peste cap - prietena mea il catalogheaza paradisul pe pamant. Unicul si atat. Poate de asta am fost atat de mirata sa gasesc un whatsup pe telefon in care imi scrie ... Am ajuns in Oia - un orasel micut de pe Santorini ... gata acum stiu, exista 2 paradisuri pe pamant ...

Mesajul m-a convins ca exista concurenta si in randul paradisurilor.

Nu am fost nici la Capri si nici in insula Santorini... ratand iata, deocamdata 2 paradisuri pe pamant. Dar ... nu pot sa cred ca sunt doar 2 paradisuri pe acest pamant. ;) sunt multe insa trebuie descoperite cu sufletul.

capri, italia

Oia - santorini, grecia

• maracinel
    maracinel Sper sa am timp zilele astea sa va aduc la cunostinta un alt paradis pe pamant care ste Insula Rhodos. Este cel mai frumos loc de pe pamant care l-am vazut pana acum, cu exceptia a catorva locuri din tara noastra. Va promit ca o sa va placa.
    11 septembrie 2013 - 1 apreciaza asta
  • redactor
    redactor da, sunt curioasa sa aflu despre paradisul tau :)
    16 septembrie 2013
  • alinaochianu
    alinaochianu Eu nu am ajuns in nici un colt al Greciei, dar poate va veni si momentul acela, candva.
    5 noiembrie 2013

• Ultimul an de liceu: anul in care copilaria copilului tau pare prea scurta

Baiatul meu e in ultima clasa de liceu. Cu alte cuvinte, la anul pe vremea asta, va fi student.  Si nu va mai fi acasa ... Desigur, daca universitatea pe care si-o doreste il va accepta... Ca...
  • Vara unui flamingo roz

Totul a inceput cu un flamingo gonflabil. Roz. Treceam pe langa raionul de plaja al unui magazin cu de toate si adolescentul meu, plictisit in orice magazin unde e carat din intamplare, a strigat entu...
  • Suntem in examene: confesiunile unei mame

Ah, e iar acel timp al examenelor. E si timpul in care cumpar zilnic cirese, le spal si le servesc in castronel,  cuminte, copilului care invata. Invata pentru ca acum e perioada examenelor.&nb...
  • Ma simt abuzata de stiri, clickbaituri si mediocritate

Dimineata deschid laptopul in timp ce imi sorb prima cafea. Din toata presa romaneasca deschid doar trei adrese care mi se par cat de cat importante ca sa stiu daca s-a intamplat ceva grav...
  • Sokolino unde esti?

Ma atasem de el.  Pentru ca stia sa ma asculte in tacere. Si imi respecta momentele de calitate pe care mi le daruiam in zilele cu soare. Si dat fiind faptul ca aici sunt atat de multe zile cu so...

• Cu burtica la SPA

Dragi mamici, Am ajuns cu bine in trimestrul 3 al sarcinii (34 sapt). Am scapat si de infectia cu bacteria luata din unul din spitale/clinici unde mi-am facut analizele. Asa ca, am considerat ca ...
  • Numărătoarea inversa #3

Prima vacanta a lui bebe a fost inca din burtica <3. Am mers in martie la Venetia si desi am rezervat totul dupa ce am stiut deja de bebe, tot am fost emotionata de cum va decurge calatoria. Am mer...
  • Cu burtica la munte

Buna seara! Am fost zilele acestea intr-o mini-vacanta la munte. Mi-am dorit foarte mult sa ajung in acest loc superb: Amfiteatrul Transilvania. Ne-am bucurat de priveliste si ne-am relaxat pe iarba....
  • Recunoștință

Bucurie mare, am primit geanta bebelușului suntem fosrte recunoscători și incantați, este un real ajutor pentru noi care am avut probleme cu refluxul așadar trebuia sa am mereu la mine haine de schimb...
  • Cu burtica la mare

Buna! Anul acesta am mers la mare cand aveam aprox 4 luni de sarcina. Mi-am dorit mult sa fac cateva poze artistice cu burtica si cu fratiorul Aris, dar nu mi-a reusit pentru ca piciul meu era atat i...
  • Avem 38 de săptămâni

Azi a fost o zi plină pentru mami dar și foarte emoționantă ! De dimineața mami a fost internata o zi la spital unde a făcut câteva analize și monitorizări unde a aflat ca tu iubirea mea mică ai 3,500...
  • Un premiu special

Azi am primit un cadou superb 🥰din partea #Drogheriei DM in cadrul emisiuni live pe pagina de socializare Facebook a echipei #Despre Copii . Un cadou cu tot ce ne trebuie în materie de creme solare...
  • Timp în aer liber

Bună 😀 săptămâna trecută am citit despre cât de importantă este vitamina D în timpul sarcinii, mai ales când aceasta provine de la Soare.🌼 Și am decis sa petrec cât mai mult timp pe afară, mai ales c...
  • 1 mai

Anul acesta de 1 Mai a fost diferit! Ne făcusem o tradiție ca de 1 Mai să ieșim cu prietenii la grătar la iarba verde. Dar eu fiind pe ultima suta de metri până la naștere, am decis ca nu este prea in...
  • Fericire

O aniversare personala, o vacanta minunata, o fetita superba, o burtica de 5 luni cu un baietel pe care il asteptam cu drag. La primul copil nu am crezut vreodata ca as putea sa am atatea emotii, atat...