Numele bebelusului

• Numele bebelusului

Alegerea numelui bebelusului nu a reprezentat o dificultate pentru noi. Singurul ”impediment” a fost faptul ca am aflat foarte tarziu (abia in luna a 7-a) sexul copilului. Ne doream amandoi o fetita, iar numele l-am gasit cu multi ani in urma, printr-o intamplare fericita. Intrand intr-un magazin bisericesc din curtea unei manastiri din judetul Neamt am luat aleatoriu o carte de pe un raft care prezenta nume crestine si am deschis-o . Primul nume pe care mi s-a fixat privirea a fost Agatha. In acel moment am facut conexiunea cu ceea ce discutasem cu sotul meu in zilele precedente, trecand pe langa un restaurant cu acest nume care mi-a atras atentia. In acel moment i-am spus ca daca vom avea un copil mi-ar placea foarte mult sa ii punem acest nume. Nu am dezbatut foarte mult subiectul pe moment, deoarece nu eram in planuri de a face copii foarte curand, insa mi-a ramas gandul la acel nume. Iar atunci cand l-am vazut din nou in acel context, intr-o carte gasita intamplator la Biserica, am luat-o ca pe un semn ca asa ar trebui sa se numeasca. Apoi au urmat multe intamplari care ne-au legat de acest nume, inclusiv faptul ca uitandu-ma in calendar intr-o zi am gasit ziua sfintei cu acest nume. Apoi, prima persoana pe care am cunsocut-o purtand acest nume a fost o colega de serviciu ce venise sa faca ”practica” pe departamentul unde lucram. Am fost curioasa sa o vad, insa nu am schimbat foarte multe cuvinte in acea perioada, insa cateva luni mai tarziu, dupa ce am ramas insarcinata si urma sa intru in concediu prenatal, ea a fost cea care a preluat atributiile mele pentru perioada cat voi sta in concediu cu bebe. Bineinteles ca i-am spus ca numele pe care il poarta ea l-am ales si noi pentru bebelusul nostru, iar acest lucru ne-a creat o legatura frumoasa.

Insa bebelina ne-a tinut in suspans pana in luna a 7-a de sarcina, dupa cum spuneam, deoarece la fiecare ecograf, inclusiv la morfologie, a stat cu piciorusele sub ea, lasandu-ne in suspand in toata aceasta perioada. Intr-un final, dupa lungi asteptari, cum spuneam, ecograful ne-a confirmat ca bebe din burtica este fetita si am fost bucurosi sa vedem ca toate intamplarile au fost conexate intr-un fel si ca totul se intampla cu un scop.

• Bebe creste in burtica

Bebe creste in burtica In prezent bebelina, la 31 de saptamani, cantareste 1600 grame. Conform aplicatiei de pe telefon, ar trebui sa aiba aproximativ 41 cm. Astazi am realizat acest lucru prin niste...
  • Bebe s-a intors

Bebelusul s-a intors   Astazi, la 31 de saptamani de sarcina, am avut primul control in care mi s-a monitorizat traseul sarcinii. Acesta a presupus mai exact conectarea unor ventuze ecografice ...
  • Saptamana31

Saptamana 31 de sarcina Burtica a crescut, e din ce in ce mai miscatoare si mai vioaie, iar simptomele din trimestrul al 3-lea de sarcina incep sa se faca simtite din ce in ce mai bine. Kilogramele a...
  • Sedinta foto cu burtica

Sedinta foto cu burtica   Ieri am avut prima sedinta foto cu bebelina in burtica. Locatia a fost aleasa de tati si a fost o surpriza. Daca initial discutaseram amandoi sa facem o sedinta foto i...
  • Bebe si locul de munca

Bebe si locul de munca   Sunt in prima saptamana de concediu prenatal. Sarcina are 31 de saptamani. As fi putut opta pentru continuarea muncii, chiar intr-un mediu prielnic, deoarece am posibil...

• Alegerea numelui

Din primele săptămâni de sarcină am făcut căutări in privința numelui. Nu ne-a fost prea greu deoarece atunci când l-am auzit pentru prima dată am știut că așa o vom numi pe fetița noastră. Sora mai ...
  • Edith

Hello, sunshine Ne-am decis in ceea ce priveste numele tau. Este foarte dificil uneori, dar la fel ca la fratiorul tau, cand l-am auzit si l-am pronunțat, am stiut ca acesta este! Edith-Elena te ve...
  • Când alegerea numelei pentru Bebeluș devine o provocare

Pentru noi, să aducem un copil pe lume părea a fi un vis care prindea contur, iar când vestea bună a venit rapid, am simțit că suntem cu adevărat norocoși. Însă, adevărata provocare a &ici...
  • Povestea noastra

Povestea noastra Din fericire rezultatele au fost bune,am decis sa renunț la tratamentul cu anticonceptionale si sa ne ocupam de conceperea unui bebe . Eram foarte încântată, si vorbeam tot m...
  • 31 saptamani

Buna mamici! Anul 2024 ne mareste familia, mai este foarte putin pana in luna mai cand cea dea doua minune a noastra va aparea. Fetita este foarte bucuroasa si de abia o asteapta sa vina. Mai are o v...
  • Nume bebe

Bună. O aventura la mine cu alesul prenumelui lui bebe, mi se pare ca sunt prea puține pentru băieței, după ce am consultat listele, calendarul, postări în social media, am ales. Îl va chema Damian💙pe...
  • O minune din cer

Draga mea, Povestea noastra incepe inainte de conceperea ta, cand eu si tatal tau eram in vacanta. Intr-un tren care leaga doua orase din SriLanka, i-am spus tatalui tau ca numele Nuwara Eliya mi se ...
  • Alegerea numelui

La inceputul sarcinii mi am descarcat aplicatia Sarcina+ care m a ajutat pe tot parcursul acesteia. Inca de la inceput ai optiunea de a vizualiza nume posibile pt bebelusul tau, zis si facut, am incep...
  • VICTOR- totul despre semnificația numelui tau 💙

VICTOR ,ce nume superb.💙 Înainte să îți alegem numele ne am uitat pe net după semnificația numelui....mi a sărit în ochi numele Victor și atât de tare mi a plăcut ce scria la semnificație încât am ...
  • Sarcina

Bună mămici! Deși mai avem 3 luni și puțin pana sa ne cunoaștem a doua minune am reușit sa ii alegem numele. Daca în 2023 am fost 3 în 2024 ne mărim și vom fi o familie de 4 membri ❤️. Medeea sora ma...