Pregatire licenta

• Buna iubirica mamei!

In sfarsit am reusit si m-am inscris pentru licenta puiule. Marti o sa mergem sa o prezentam si sa speram ca va fi bine. Mai este un pic puisor si lunea viitoare mergem la ecografie iar deoarece doamna doctor intra in concediu o luna. Tati abia asteapta sa te vada.

Puiule sa vezi ,buni a zis aseara ca vrea si ea sa mearga sa te vada la ecografie, poate o luam data viitoare si pe ea.

Te iubim si te pupacim iubirica noastra!

• AM PRIMIT GEANTA BEBELUSULUI

Buna iubirica mea! Avem 35 sapt maine si am primit Geanta Bebelusului in urma cu 2 saptamani. A venit foarte repede, nici nu ma asteptam. Sunt foarte multe obiecte folositoare. Multumim desprecopii.r...
  • Burtica in fiecare luna

Buna iubirica mamei! Avem 31 de saptamani maine. Nu imi vine sa cred cat de repede trece timpul, mai sunt cateva saptamani pana la marele eveniment din viata noastra. Abia asteptam cu totii sa vii pe...
  • Am ales numele copilului

Buna bebelina mea! Ne apropiem incet-incet de 31 de saptamani si tot incercam sa iti gasim un nume potrivit. Eu m-am gandit la cateva dar nu prea ii plac lui tati, care ii plac lui nu imi plac mie si...
  • Plimbarica cu bebelina

Buna iubirica mea! Astazi avem 30 de saptamani si 3 zile. Mami nu a mai intrat de mult sa scrie si s-au petrecut destul de multe evenimente de atunci. In weekend am stat cu tati ca de obicei, ne-am p...
  • Bebelusa mea agitata

Buna bebelusa mea! Astazi avem 29 saptamani si 5 zile, timpul trece extrem de repede. Asta noapte ai fost foarte activa bebelusa mea, toata noaptea ai miscat foarte tare, nu te-am mai simtit atat de ...

• Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...
  • La mare la Corbu insarcinata

Zile toride de august. Ne-am propus sa mergem un weekend prelungit la mare. Ne place la Corbu pentru ca e mai salbatic, nu e nimic amenajat pe plaja, insa ai totusi un confort ca sunt niste cherhanale...
  • Plimbareala in afara tarii

E. se tot gandeste sa plece in afara sa ia o masina… dupa muuulta vreme in care nu a iesit din tara. Este vineri si dupa multe razgandeli ca ba pleaca ba nu, astazi imi zice sa merg cu el in polonia c...
  • De Crăciun minunea mea(cadoul) e în burtică

Ce repede trece timpul...Primul Crăciun cu bebelina în burtica! Ce cadou frumos ne-a oferit Dumnezeu! Deși îmi este tot mai dificil sa  ma misc, sa merg, asta nu ma oprește inca sa fa...
  • Prima sarcina

Sarcina decurge bine, nu am avut evenimente neplacute, ma simteam foarte bine, am fost norocoasa sa am o sarcina asa usoara, fara evenimente neplacute, fara greturi si fara stari de rau. Asa ca am hot...
  • Prima vacanta cu burtica

Aveam cam 27 de saptamani, am decis de mult sa mergem in aceasta vacanta. Cu toate ca a fost drumul obositor, cam 1400 de km cu masina, in final a fost totul bine. Ma simteam asa de bine, aveam nevoie...