Ecografii

• La ultimul control, la ecografie doctorul a văzut ca bebelușul meu e foarte jos poziționat, aproape ca se vede spre ieșirea pe lume, din indicațiile medicului, mi s-a recomandat stat la pat, fără efort și mi s-au prescris analgezice, pentru a de stresa uterul deoarece bebelușul tindea sa cada în josul uterului și fiind constrâns de uter, bebelușul nu se poate dezvolta cum trebuie și stagnează. Asa ca pentru moment am renunțat la toate, doar ca să fiu eu bine, și bebelușul sa se dezvolte cum trebuie sa vina la termen pe lume, deși joi l-am vrea să-l vedem acum acum, speram sa mai stea la căldurica ca acolo ii este cel mai bine. Sper la următorul control sa fiu mai bine.

• Cumparaturi pentru bebe

De cumpărat nu am cumpărat așa multe până acum, câteva body-uri, pantalonași... Însă ai noștri prieteni ne-au tot vizitat în aceasta perioada, în ideea în care fiecare zicea, am venit să-i aduc un cad...

Singura vacanță în care am fost cu burtica pana în prezent a fost la Lepșa. O programaseram de ceva vreme, dar la fiecare intervenea câte ceva, asa ca o tot amânasem. Noi suntem un grup tânăr, care ne...
  • Am aflat sexul copilului

La fiecare ecografie bebitul nostru era cam rușinos, niciodată nu stătea într-o postura corecta a ne arăta și noua cu ce vine înzestrat. Pana ce am fost trimisa de către doctorul la un alt cabinet ce ...
  • Am auzit bataile inimii lui bebe

Este dimineața, îmi pregatesc cafeaua ca de obicei, soțul pleacă la muncă, și îmi aduc aminte de prima ecografie la care a asistat și soțul, de pe hol ce-i drept dar a asistat... După câteva drumuri l...
  • Camera bebelusului este gata

Pana în prezent, pregătirile stau în felul următor, pătuțul ni l-au făcut cadou buneii noștri, asa ca mi l-am atașat la pat, să îmi fie mai ușor, cu alăptarea, cu trezitul noaptea... Bineînțeles că ta...

• Primele cumpărături pentru bebe

Nu vroiam sa fac cumpărături mai repede din superstiție si fiind numai in luna 23 ma gândeam ca înece este timp, dar ma tot uitam pe site-uri după cărucioare, pătuțuri si tot felul de haine. Pana can...
  • Decorațiune camera bebeluș

Azi am început ca sa cumpărăm diferite lucrușoare pentru bebe, ca să amenajam camera cu păreri și păreri, soțul vrea una, copilul alta si eu altceva. Până la urmă am ajuns la un numitor comun, deoca...
  • Primele cumpărături

Urmăream se ceva timp articolele pentru bebeluși, in special carutul și pătuțul pentru ca îmi doream ceva de calitate și de durata, dar nu voiam nici sa dau o groaza de BANi pe ele ..pana intr o zi câ...
  • Rabdare

Ca si mamica trebuie mobilizare in cumpararea hainutelor si tot ce ii trebuie lui bebe…plus geanta de spital..plus pentru acasa…asa ca am hotarat la inceput sa cumparam body (mai multe) scutece, caciu...
  • Bebe

Intrand in saptamana 29 azi am inceput usor usor sa ne mobilizam…bebe are deja 1400 ☺️, pentru lucrurile lui…am amanat momentul dd a cumpara pana acm lucruri pentru bebe…dar chiar se intampla
  • Cumparaturi pentru bebe

• Hăinuțe pentru bebe

Astăzi am reușit în sfârșit să îl conving pe soțul meu să mergem la cumpărături pentru cea mică. Una din cele mai frumoase zile, îmi doresc de foarte mult timp să cumpăr hăinuțe roz,cu inimioare, flor...
  • Ce cumpărăm cu voucherele materna?

Am depus și restul actelor pentru vouchere și pentru ajutorul de nou-nascut. În total am avut 20 de tichete (câte 10 tichete într-un voucher). Am fost la cumpărături pe vouchere. Erau două magazine in...
  • Ne-am aprovizionat din timp

• 31 de săptămâni

Hello, Astăzi avem 31 de săptămâni... mi se pare mult, încă 9 și ne vom vedea. Am intrat în concediu de odihna din 17 septembrie până în 08 octombrie, iar apoi voi avea concediu prenatal. Fix astăzi,...