Mămica de băiețel

• Gataaaaa și vacanta.... În sfârșit suntem in drum spre căsuța noastră..... Am avut o săptămână plină de momente și trăiri foarte frumoase... Îmi era dor de copilărie ..De vremurile din trecut.....Când eram alintata, răsfățată....Servita la pat de către bunica.... Îmi era dor sa mai petrec macar câteva clipe ca în copilărie alături de bunici.... Dar gata,vacanta s-a terminat și în scurt timp vom ajunge acasă. Noi toți suntem foarte bine,la fel și bebe. Burtica tot creste....Bebe e din ce in ce mai activ și noi îl iubim foarte mult.

1 comentariu

• Gentuța Bebelușului

Ieeeeeiiii....Azi am primit și eu Gentuța Bebelușului. Sunt foarte fericita și mulțumesc din suflet echipei de la #desprecopii.ro pentru aceasta gentuța
  • Mamica de baietel

Astazi este ziua tatalui tau si bineinteles ca nu am uitat sa imi fac timp sa iti scriu ca Te iubim foarte mult si abia asteptam sa te tinem in brate. Te asteptam cu totii. Tu dai sens vietii mele. Es...

Iupiii....am facut si noi 23 de saptamani....emotii,bucurie,fericire,iubire,momente traite la maxim si cate si mai cate....toate astea in doar 23 de saptamani. Tot de atata timp in corpul meu bat 2 in...

Astazi am fost cu fratiorii tai pe la rude...ne-am revazut dupa mult timp....si au fost cu totii incantati si emotionati ca in scurt timp familia se va mari. Vei veni pe lume in doar cateva luni si vo...
  • Mamica de baietel

Off ingeras mic.... Incerc sa fiu puternica pentru tine si pentru fratiorii tai, incerc sa trec peste tot si sa nu mai pun la suflet tot ceea ce ma necajeste. Trec printr-o perioada foarte grea....de ...

• Bebe calator inca din burtica

Eu si sotul suntem o familie calatoare, adoram la nebunie sa exploram lumea si sa umblam brambura fie in tara sau in afara ei. Anul acesta calatoriile au fost mult mai deosebite, fiindca la drum por...
  • Vacanta in timpul sarcinii

Nu am renunțat deloc la vacanțele programate astfel încât, prima vacanță serioasă a fost cea din Valencia, Spania. Eram cu sarcina în primul trimestru și am făcut mulți kilometri pe jos! Sotul nu m-a ...
  • Vacanta

In blogurile anterioare am vorbit despre lucruri mai puțin plăcute precum infertilitatea, fertilizarea în vitro, cât și despre sangerare si hematom. Dragi mămici cu burtici, vă sfătuiesc din toată i...
  • Atacul gazelor

Spine aplicatia: saptamana 22 de sarcina: atac de gaze. Si nu glumesc! Ce arsuri! Ce nebunie! Totuși! Ma simt super bine! Imi fac planuri de Crăciun, caut cadouri, încep sa cumpăr jucării unisex :D sa...

Eram insarcinata in 7 luni si am decis sa mergem cateva nopti la Predeal. Nu a fost o idee foarte buna , eu de la inceputul sarcinii am avut placenta mai jos , iar de la 5 luni colul meu a inceput sa ...
  • Saptamana 22

Buna fetelor.In saptamna 22 dupa ce am fost la control la cateva zile dupa am plecat in vacanta in Grecia.Noi ne am dorit mult sa mergem in aceasta vacanta mai ales ca era ultima vacanta in 2 .De la a...
  • Cu burtica la plaja

Deși am zis ca nu o sa mergem nicăieri în concediu pentru ca eram destul de gravida.. Cu o burta maaare,am făcut un compromis pentru celalalt copil și am mers la mare. Nu pot sa spun ca m.am distrat c...
  • 26 saptamani

26 s in concediu. Cu todler de 2 ani cu noi. Nu e simplu dar nici extrem de greu. Burta e marisoara si ascunsa in costumul de baie, dar in mare nu se mai simte greutatea de loc. La prima sarcina imi c...
  • Ultima "ieșeală" in 2

Hello, hello! Nu am mai avut noutăți cu care sa revin in perioada asta, ne pregătim pentru venirea lui bebe in mare parte. Am decis, pe ultima suta de metri, sa ieșim puțin sa schimbam aerul. Deși eu ...
  • Cu burtica in mini vacanta

Hello! O sa va povestesc pe scurt prima vacanta cu bebe in burtica. Aveam cam 9 saptamani de sarcina...o raceala mai puternica m-a lovit, dar totusi, cu acordul medicului, pe 2 martie am plecat pentru...