Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

COFACE - recuperatori


19 raspunsuri la acest subiect

#11
brilla

brilla

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 1.053 mesaje

Postat 22 august 2018 - 12:59


1. am contract cu ei si conform contractului penalizari de neplata, nu scrie nicaieri in contract ca daca intarzii 2 luni la plata ajung pe mana recuperatorilor.

Revin la partea citată, că m-am uitat acum pe un contract (există și pe site-ul lor un contract-tip). Este acolo un capitol 8, numit „Cesiune”, iar la primul punct scrie: „Vodafone are dreptul să transfere integral sau parţial drepturile sale de creanţă izvorâte din prezentul contract unei terţe părţi.” De văzut dacă UPC are o astfel de prevedere în contract, dar m-ar mira foarte tare să nu aibă.



#12
Letitia1

Letitia1

    Membru VIP

  • PAID
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 17.260 mesaje

Postat 22 august 2018 - 13:12

aici am primit emailuri inainte si dupa 25 mai de la toate companiile cu care eram in contact si a trebuit sa dau ok la aceste mesaje in care se specifica ce prevede legea si ce drepturi am, cum or sa o aplice ei, etc. Deci nu cred ca e deajuns sa anunte, trebuie ca cei anuntati sa isi dea acordul cumva ca au luat la cunostinta. 

 

De exemplu FX currency mi-a trimis un email cu toate informatiile despre noua lege si trebuiam sa clic ok ca am luat la cunostinta. Am uitat sa o fac si dupa 25 mai nu am mai primit mesaje de la ei, au crezut ca vreau sa incetez colaborarea. A trebuit sa le scriu si sa sau clic ca sint deacord cu termenii lor.



#13
brilla

brilla

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 1.053 mesaje

Postat 22 august 2018 - 13:15

Da, și la noi s-au trimis email-uri, sms-uri, dar nu toate cer acordul expres, însă se poate exprima dezacordul acolo unde este cazul (asta însemnând de cele mai multe ori încetarea contractului). Cred că este corectă și varianta asta, sunt multe companii care au folosit-o.



#14
Letitia1

Letitia1

    Membru VIP

  • PAID
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 17.260 mesaje

Postat 22 august 2018 - 13:22

La noi absolut toate cereau acordul expres. Nu dadeai ok, se considera contractul (sau intelegerea) anulat.



#15
viviana

viviana

    Membru VIP

  • Moderators
  • 26.324 mesaje

Postat 22 august 2018 - 13:28

Este si in contractul UPC cesiunea si in acealsi timp sunt niste penalizari la intarzieri de plata ce  merg pana la intreruperea serviciului.

ei trebuiau mai intai sa aplice penalitati, sa intrerupa serviciul conform contractului si apoi sa aplice cesiunea.

 

Dar numai dupa 2 luni de neplata, fara o avizare initiala - pe vremuri era un robot care ma anunta ca sunt in ultima zi de plata, hop recuperatorii.

 

Oricum le-am trimis o reclamatie.

 

Stiti care e ideea? Poate sunt dusa cu pluta, pentru mine nu e nicio problema sa platesc in continuare ca poate mai ma duc si stau pe la ea, ii mai fac curat si mai arunc un ochi la tv si ma joc pe DC (oricum cand am stat la ea acasa fara serviciile de tv si internet mi-am facut hoptspot de pe telefon pe laptop) dar mi se pare atat de gresita maniera in care actioneaza si UPC si recuperatorii incat trebuie sa fac ceva.

 

Ideea e asta: n-am platit factura suspenda serviciile, si daca tot nu platesc atunci n-ai decat sa cesionezi creantele cui vrei.

Astia mi se par mie pasii firesti.



#16
brilla

brilla

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 1.053 mesaje

Postat 22 august 2018 - 13:32

Nu știu cum e la UPC, dar de la Vodafone, primesc anunțuri pe sms și e-mail cu emiterea facturii, cu apropierea termenului scadent, când s-a întâmplat să întârzii cu plata facturii, am primit telefon în care am fost anunțată că nu am plătit factura și mi-a cerut un termen până la care o plătesc.


Editat de brilla, 22 august 2018 - 13:33 .


#17
viviana

viviana

    Membru VIP

  • Moderators
  • 26.324 mesaje

Postat 22 august 2018 - 14:17

Nu știu cum e la UPC, dar de la Vodafone, primesc anunțuri pe sms și e-mail cu emiterea facturii, cu apropierea termenului scadent, când s-a întâmplat să întârzii cu plata facturii, am primit telefon în care am fost anunțată că nu am plătit factura și mi-a cerut un termen până la care o plătesc.

Si la mine e la fel.

 

Cu vodafonele e alta poveste. Dar care tot la Coface ajunde numai dupa 2 luni.

Acolo vreau sa scap de un abonament de 3 luni de zile si nu prea reusesc.



#18
irbo

irbo

    Membru senior

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunct
  • 3.078 mesaje

Postat 22 august 2018 - 14:51

viviana au CESIONAT creanta celor de la Coface? sau Coface actioneaza in numele lor pentru recuperarea creantei?

 Daca este aplicabila prima varianta, adica cesionarea creantei, Vodafone era obligat sa te notifice anterior asupra acestui aspect. E o intreaga procedura, vezi OUG 52/2016, care se aplica si recuperarilor de creante de la telefonie.

Daca este aplicabila varianta nr. 2, atunci Coface nu are drept LEGAL de reprezentare a lui Vodafone in fata instantei. In acest sens Inalta Curte de Casatie a emis o decizie care se va aplica in aceste cazuri  , deci teoretic in instanta nu prea au ce sa faca. Aici poti vedea despre ce decizie este vorba .

https://www.profit.r...perare-17977713



#19
viviana

viviana

    Membru VIP

  • Moderators
  • 26.324 mesaje

Postat 22 august 2018 - 15:06

Irbo, nu stiu.

Eu in reclamatie am cerut ca la raspunsul primit sa imi ataseze si contractul in baza caruia COFACE actioneaza si declaratia mea si a mamei mele prin care suntem de acord ca datele noastre sa fie puse la dispozitia unei terte persoane.

 

Mersi mult pentru OUG am sa o studiez.



#20
irbo

irbo

    Membru senior

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunct
  • 3.078 mesaje

Postat 22 august 2018 - 15:48

Irbo, nu stiu.

Eu in reclamatie am cerut ca la raspunsul primit sa imi ataseze si contractul in baza caruia COFACE actioneaza si declaratia mea si a mamei mele prin care suntem de acord ca datele noastre sa fie puse la dispozitia unei terte persoane.

 

Mersi mult pentru OUG am sa o studiez.

de obicei Coface actioneaza in numele Vodafone, probabil asa este si cazul aici si s-ar aplica speta nr. 2. 

PS. eu le-as bloca numerele de telefon si pana nu m-ar notifica in scris nu mi-as bate capul...


Editat de irbo, 22 august 2018 - 15:49 .



Panic Questions

  • Poze pt o a 2-a sarcina

    PaulaTin
    - Ieri, 08:43

  • Bebe 1 aniÈ™or greutate mica

    lar
    - apr 22 2024 17:43

  • Bebe 1 an greutate mică

    lar
    - apr 22 2024 17:30

  • SughiÈ› bebe in burtica

    Mihgaandrei
    - apr 18 2024 16:58

  • Secretie vaginală abundentă

    Mihgaandrei
    - apr 18 2024 16:57

Last Blogs

  • Hainute

    Roxana3001
    - Ieri, 21:36

  • Adevărul despre sarcină

    IonIza
    - Ieri, 21:02

  • Ultima zi la job

    RoxiMada
    - Ieri, 18:42

  • Gata cu serviciul!

    Andreeaflore1991
    - Ieri, 18:10

  • nasterea

    Ralu31031992
    - Ieri, 14:18

Ultimele aprecieri

  • andacosPoza lui %s

    andacos
    ii multumeste lui

    szivarvany
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • monicaboPoza lui %s

    monicabo
    ii multumeste lui

    szivarvany
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • ElkiaPoza lui %s

    Elkia
    ii multumeste lui

    Laura25
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • OtiliavPoza lui %s

    Otiliav
    ii multumeste lui

    Laura25
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • ElkiaPoza lui %s

    Elkia
    ii multumeste lui

    ioana
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • - TOP 50 reputatii -