Mini vacanta in familie

• Un eveniment la sute km departare de casa ne-a mobilizat sa plecam la drum cu masina cu toata familia. Am plecat cu mici emotii si teama pe un drum atat de lung, fiind in saptamana 24 de sarcina, imi faceam fel si fel de scenarii, dar a meritat. Drumul a fost obositor pentru copii si pentru mine, am fost nevoiti sa facem popasuri mai multe, dar ne plac asemenea calatorii antrenante si provocatoare. Ne-am bucurat de o vreme superba totodata si ne-am relaxat catusi de putin. Trimestrul 2 de sarcina este perioada potrivita pentru calatorii si vrem sa profitam cat de mult putem, atat timp cat permite sarcina. Trebuie sa recunosc, mereu plec cu teama la un drum lung, avand un istoric de o nastere prematura la primul copil, dar stiu ca Dumnezeu are grija de toate si mereu am un inger pazitor langa mine.

• Ultima vacanta cu burtica

Si...suntem in vacanta. Probabil, ultima inainte de nastere. Imi doream mult sa ajungem la mare si anul acesta, iar acum am gasit momentul cel mai potrivit. Dupa nastere va fi mult mai greu, mai ales ...
  • Saptamana 28

Mult a fost, putin mai este. Trimestrul 3 de sarcina vine la pachet cu mult stres si un amalgam de emotii. Dimineata ma iau carceii la gambe, noaptea apar insomniile, ma intorc de pe o parte pe alta p...
  • Burtica in deplasare

Weekendul acesta l-am petrecut departe de casa. A fost iarasi un drum lung, relativ obositor. Ultimul se pare, intrucat am terminat cu evenimentele la sute km departare. Am respectat indicatiile medic...
  • Mini vacanta in familie

Un eveniment la sute km departare de casa ne-a mobilizat sa plecam la drum cu masina cu toata familia. Am plecat cu mici emotii si teama pe un drum atat de lung, fiind in saptamana 24 de sarcina, imi ...
  • Saptamana 24

Primavara aduce cu ea nu doar renasterea naturii, dar si ceva viroze de care cei mici nu scapa. Uite asa in ultimele 2 saptamani, baiatul si fetita au fost raciti. Iar de data aceasta m-am pricopsit s...

• Beleaua din timpul verii

Buna mamici !! Ce ati mai facut pe caldurile astea pentru a va racori ? Noi am cam dat gres se pare ! Sa va povestesc ! Am fost 3 zile in weekend in vacanta la mare ! Si fiind foarte cald afara , eu c...
  • Bebe in burtica zboara cu avionul

Prima data cand a zburat baietelul meu cu avionul avea 6 luni....in burtica:). Am avut super mari emotii, am fost inainte de calatorie la medicul ginecolog sa il intreb de riscuri si mi-a confirmat ca...
  • Bebe la petrecere

Anul acestea in sfârșit am reușit sa cununăm finii ce aveau pusă nunta de acum 2 ani însă datorită pandemiei s-a tot amânat. Zis și făcut, emoții, nerăbdare, abia așteptăm o petrecere. Între timp la...
  • Nunta in luna a 7-a

Am facut nunta insarcinata in 30 de saptamani. Sunt foarte recunoscatoare ca am avut energie si am putut dansa toata noaptea, nu am avut probleme. M-am simtit excelent, bebe si el activ. Dupa, la 2 zi...
  • Vacanta

Azi facem 35 de săptămâni! Aseară târziu ,după ce ne-am întors de la Mocanița, am decis să căutam cazare undeva. Am găsit într-un final la Bicaz. Locația este superba, vremea la fel de frumoasă, nici...
  • În așteptarea noilor membri

Weekendul acesta am sărbătorit aniversarea băiețelului nașilor și bucuria e la cote maxime pentru că și nașa mai așteaptă un bebe. E minunat să trecem prin această perioadă împreună, ea având cu 2 săp...
  • Cu burtica in vacanta

Saptamana 26, am primit cadou de la parinti o vacanta la mare (o ultima vacanta in 2), asa ca am plecat cu burtica in vacanta se pare ca bebe a incercat destul de multe lucruri dinnainte sa se nasca 🥰...
  • Cu burtica în vacanță

Bebelina, în tot acest timp a călătorit cu mine peste tot. Până în săptămâna 30 am mers la serviciu. Ulterior, am intrat în concediu prenatal. În zilele libere ne deplasam la țară, pentru a amenaja ca...
  • La țară

Sunt în concediu de câteva săptămâni bune. Am început cu un concediu medical pentru vreo 3 săptămâni, intrând apoi direct în concediul pr...
  • Mini vacanța la țara ,cu burtica

Am venit la țara , la viitorii bunici ai bebelinei ! 🥰 Fiind plecat soțul meu la munca in străinătate , imi petrec timpul mai mult singurică si de multe ori vin in vizita la părinții mei la țara (pe...