Cu burtica in vacanță :)

• Bună dragii mei!

Surioarele voastre sunt plecate intr-o mică excursie cu „Școala de vară” de la Biserică, au mers la Grădina Botanică din Tg. Mureș insoțite de bunu Lulu și de ceilalți 60 + de copii. Două autocare! Sunt foarte incântate! Trebuia să mergem și noi, adică eu și cu voi, insă am considerat că va fi foarte obositor și solicitant să am grijă și de burtică, să nu depun mare efort, să am grijă și de surioarele voastre și să răspund și de ceilalți copii care au tot felul de nevoi...am zis pas de data aceasta deși zilele trecute am desfășurat tot felul de activități distractive cu copiii in curtea bisericii....

Revenind la a noastre....din 9 iulie și până in 16 iulie am fost in concediu in....Grecia!!! Daaaaa, ne-am dus cu mare elan in Thassos! Era concediul planificat pe anul trecut dar din cauza situației pandemice, noi nu am mai avut „acces” liber fără carantinare la intoarcere in țară așadar am reconsiderat traseul și am mers in Bulgaria, unde era undă verde....așadar, am revăzut Grecia, Thassosul după 6 ani și chiar mi-a fost dor de această insulă....am avut ceva emoții pentru cum o sa ne descurcăm pe drum, cum va fi pe feribot....cum vom face față căldurii...ce vom mânca (că vooooooi, bandiților, nuumai ce vreți acceptați...nu tu carne, nu tu ceapă...bine că mă lăsați să-mi fac de cap cu salatele și brânza feta :))  )

A fost o intreagă aventură, in sensul că am făcut lucruri la care nu credeam că le voi face in această perioadă...am vizitat pe drum până la cazare tot ce ne-am propus, am fost din nou la Mănăstirea Prislop să mulțumim Părintelui Arsenie Boca pentru binecuvântarea oferită, cu această ocazia a văzut și buni Flori acest loc minunat unde și-a dorit de mult să meargă...apoi am făcut o scurtă plimbare pe malurile Dunării, pe la chipul lui Decebal...am vizitat o mănăstire minunată din Bulgaria-Mănăstirea Sfântului Ivan din Rila-cea mai mare și mai cunoscută  măn. ortodoxă din Bulgaria- a fost inființată in secolul X și apare pe bancnota de 1 leva (emisă in 1999).

Apoi călătoria pe feribot inspre insulă, unde alături de surioarele tale am hrănit pescărușii și ne-am amuzat pe seama lor!

Am mâncat tot ce am vrut exceptând carne...dar bine că am putut mânca pește și fructe de mare...să nu mai zic de pâine prăjită cu sos tzaziki și salată grecească cu extra feta pe care am savurat-o de fiecare dată!

Noutatea acestui concediu a fost inchirierea unui jeep Suzuki și aventura pe vârful Ypsarion, 1204 m, pe un traseu offroad. Tati s-a descurcat de minune să il conducă și a avut mare grijă de noi, să conducă lin să nu ne „zguduie prea tare”. Chestia tare că prima dată am „nimerit” pe un alt vârf și nu credeam că ne va ține benzina să vedem vârful pe care ni-l doream cu toții, de unde aveam priveliștea inspre cazarea noastră...dar tati, descurcăreț cum e...a pus piciorul in prag și ne-a asigurat că totul e in regulă, să am incredere in el...și așa am făcut și nu am regretat deloc...defapt asta fac de mai bine de 12 ani...am incredere in el :))

A meritat pe deplin efortul din acea zi...am văzut cât de spectaculoasă e această insulă văzută de sus, in toate părțile ei...am mai vizitat o cascada-Maries unde tati, surioarele voastre și buni Flori au făcut o baie zdravănă...apoi am mâncat cea mai bună cină in Potos, pe plajă...și ne-am răcorit cu o baie in mare la apus....aniversarea de 9 ani a căsniciei noastre a fost minunată...așa cum ne place nouă...cu noi toți alături unii de alții, cu aventuri frumoase și amintiri de neuitat!

Am făcut baie in mare, am văzut peștișori, ne-am relaxat, ne-am aventurat, am savurat bunătăți locale și tradiționale...ce mai...ne-am distrat și ne-am bucurat de un concediu minunat!

La intoarcere in țară ne-am cazat la Craiova, am vizitat parcul central și Castelul fermecat, am revenit pe Transalpina unde am făcut un mic picnic, in grabă, recunosc, pentru că sufla vântul f tare....dar și acolo ne-am bucurat de măgăruși și de priveliști care iți taie răsuflarea....

Am mai fost o zi la ștrand cu surorile tale, la aqua star-Casa zânelor, unde surorile tale s-au distrat maxim! Apoi incă două zile cu buni Flori la Felix, unde am stat la umbră și mi-am răcorit picioarele in apa rece și la duș...au fost 50 de grade la soare! Buni Flori și fetele s-au bălăcit din nou și s-au dat pe tot felul de tobogane de acolo....noi la umbră, cu apă rece și inghețată! :)

Cam așa a decurs luna Iulie...in August, până acum, am tot sărbătorit...mai intâi pe surioara ta, Teodora, la un loc de joacă unde am avut o mulțime de invitați printre care surpriza cea mare-Minionul Kevin-care a făcut o atmosferă specială! Apoi a urmat ziua lui tati....unde ne-am distrat de minune...mai ales tati...fericit nevoie mare de tot ce i se intamplă in viața lui....vă asteaptă cu drag!

Zilele acestea au fost mai relaxate....mai cu fetele pe afară prin parc, ba pe la biserică, am mai invățat pt examenele de la sfârșitul lunii...atât cât putem...uneori mă mai lăsați să dorm...uneori nu...dar despre asta vă povestesc data viitoare precum și de vizita la dr, la ecograf, unde v-am văăăăăzuuutt!!!!!

Vă iubesc nespus, vă iubim nespus de mult, cu toții și abia așteptăm să vă ținem in brațe...

P.S. surioara voastră Patricia a făcut un tablou minunat, un desen superb, pt noi!