In vacanta

• Buna puiul mamei, poate te intrebi de ce nu am mai scris de asa mult timp. Ei bine te-am dus la mare, pentru prima oara. Sunt sigura ca nu-ti vei mai aminti, dar o sa-ti aratam poze cand te vei face mai mare.

Am tot asteptat vara asta sa plecam in concediu la mare, insa tati a fost foarte ocupat cu munca si nici doctorul nu ne-a recomandat sa mergem pe caldura cea mare si nici nu ne lasa sa intram in apa de teama sa nu contactam vreo infectie asa ca timpul acesta afost numai bun.

Soarele nu mai este asa arzator, apa desi este rece noi oricum nu ne puteam balaci, tati a fost putin dezamagit pentru ca lui ii placeau scufundarile si se folosea de ochelarii de apa pentru a studia viata subacvatica, dar fiind apa rece nu prea si-a facut placerea,noi ne-am spalat doar piciorusele in valuri, insape sezlong a fost perfect, ne-am relaxat din plin.

Am avut timp si de plimbari, si de vizitat obiectivele din Constanta precum Cazinoul, Marea Moschee, Muzeul De arta populara, Manastirea Techirghiol....

Ne bucuram tare mult ca am reusit sa mergem in aceasta vacanta, ne-am relaxat si acum suntem linistiti, ne bucuram in fiecare zi de prezenta ta, de miscarile tale si asteptam cu nerabdare sa te tinem in brate.

• Saptamana 36

Draga jurnal,am ajuns in cea de-a 36a saptamana de sarcina. Medicul mi-a spus ca bebita are 2,7 kg si 47 de cm lungime. Pana acum am luat in greutate 12 kg, insa mai avem putin pana la nastere asa ca ...
  • Bagaj

Iubirea lu' mama, tocmai ne-am pus in pat, am luat laptopul in brate si iti scriu. Am facut bagajul pentru maternitate, am pus cam tot ce ne trebuie, desi mai avem de asteptat nu vreau sa fim luate pr...
  • Ecografie luna 7

Pisicuto tocmai ne-am vazutdin nou. Doar ce am ajuns acasa de la control. Am fost la ecograf, aproape se termina luna a 7a de sarcina si ardeam de nerabdare sa te vedem din nou. Astazi l-am luat si p...
  • Camera micutei noastre

Draga Alessia, camera ta este pregatita. de fapt este si camera noastra, pentru ca o vom imparti o buna perioada de timp. Deja fratiorul, Adrian s-a invat, doarme singur si acum a venit randul tau sa ...
  • Cumparaturi

Buna bebelusa mica. Ieri am fost cu taticul tau la cumparaturi pentru printesa noastra, astfel ne-am intors acasa cu sacosele pline. Ti-am luat cateva costumase, pampersi, produse de ingrijire precum...

• Vacanta cu bunicii si burtica

Am ales sa mergem in vacanta cand eram in 4 luni insarcinata, bunicii au venit cu noi cat si verisorul meu primar cu familia lui. A fost atat de relaxant, eu si cu fetita dormeam la pranz 2-3 ore dupa...
  • Partenere de sarcina

Ma asteptam sa fie o zi linistita, preintre altele ma suna o finuta sa imi spuna ca baietelul nostru va avea un partener de joaca din familia lor foarte apropiat ca si varsta. In primele secunde nu re...
  • A doua saptamana de vacanta in Italia

Dragi mamici, Efectiv iubesc tot ce inseamna Roma, mancarea, oamenii si istoria. Roma e un loc impresionant, bogat in atatea domenii, dar fiind acum insarcinata este mult mai magic. Am mai fost aici ...
  • Burtica plimbareata

Am plecat din Brașov spre Botoșani împreună insotiti de cumnat,cumnata si nepoata pentru minivacanța de Sf Maria si pentru a o lua pe printesa de la bunici. Drumul a fost bun,dar foarte aglomerat, iar...
  • La mare cu burtica 🌞

Și pentru ca vara m-a prins cu un bebe în burtică , cum să nu dăm o fugă la mare ? Măcar câteva zile 😁 .. oricum bebe a vrut să fie în burtică toată vara , și să își facă apariția când se răcorește !...
  • Vacanta in Italia

Dragi mamici, Va impartasesc cu mare drag ca am reusit sa il conving pe sotul meu sa plecam in vacanta, eu ma gandesc la aceasta calatorie ca la un "babymoon". Iubesc sa calatoresc si sa descoper tot...
  • Pregătirea primul copil pentru marea intalnire

Având în vedere ca între copii o sa fie o diferență de aproape 3 ani (fără 3 saptamani) fetița cea mare înțelege destul de multe acum. I-am zis de la început ca am un bebe în burta și ca nu mai pot sa...

După zilele petrecute la mare și după revenirea după lungul drum am hotărât să respirăm un pic de aer curat de munte 😀 Aș putea spune că ne bucurăm din plin de ultimele luni în care mai s...
  • Mini drumeții la 39 de săptămâni

Nustiu dacă să le intitulez mini vacanțe de o zi , scopul lor fiind mai mult plimbatul și depusul efortului pentru a o motiva pe mica domnișoară să își facă coridor afară 🥰😂 Astăzi am făcut mai multe ...

Pentruca a mai ramas putin timp pana la nasterea beblusei, am trecut deja de jumatatea sarcinii și timpul se scurge rapid, am hotarat sa facem o mica vacanta de 4 zile la mare. Dupa nastere o perioada...