In vacanta...

• Am emotii,  plecam cu burtica un week end la munte. La noi nu ninsese deloc si voiam sa-l ducem pe Matei la sanius. Imi era cam teama deoarece mie imi era greata tot timpul, drumul era cam lung si nu stiam cum voi reactiona.....Dupa un drum lung si foarte aglomerat am ajuns cu bine la Predeal cu niste prieteni. Pensiunea unde ne-am rezervat camera era foarte frumoasa, conditii excelente si amplasata intr-un peisaj nemaipomenit. Burtica mea tare cuminte . chiar si greturile au mai disparut (dar imi facusem programul de dimineata inainte sa plecam de-acasa), se pare ca bebelusului ii plac plimbarile. A fost o zi superba pe partie, tati a schiat, Matei s-a dat cu saniuta, chiar si eu am plimbat burtica cu sania, dar cu tati ca sa controleze sania, am petrecut o zi splendida cu prietenii nostri si cate griji mi-am facut inainte sa plecam. Si seara a fost minunata, am jucat remi, copiii au desenat, ne-a facut gazda o prajitura cu visine foarte buna, ce mai a fost o zi reusita...si cand ma gandesc ca in week end mai mult zaceam din cauza starilor de rau.

Dar...dupa o zi asa buna cum putea fi noaptea? Dupa o ora de somn mi-a fost rau, greturi, varsaturi, drumuri la baie toata noaptea, spre dimineata am mai dormit putin, dar trebuia sa-si faca simtita prezenta la munte si bebe... Asa e cu burtica si mai bine si mai rau. A doua zi am fost bine si am reluat distractia la zapada.

Frumos week end, chiar si micile problemutze de peste noapte, asa ca "Mamici, nu ezitati si duceti-va buticile in vacanta!"

• Geanta bebelusului-Bun venit acasa!

Multumim Despre copii pentru surpriza facuta cu Geanta bebelusului si pentru promptitudine. Bebelusa mea, Daria Ioana a primit cadoul exact in ziua cand ne-am intors acasa de la maternit...
  • Trairi de mamica

Salutare, draga jurnalule!     Iata ca a trecut cu bine saptamana aceasta, tati a venit acasa, iar noi am implinit azi 38 de saptamani, ne rugam ca in continuare sa fim bine si incepem...
  • Il asteptam pe tati....

Buna dimineata, bebelusha mea! Mami e bucuroasa ca ai fost fetita ascultatoare, ai stat cumintica in burtica saptamana aceasta cat a fost tati plecat. Am avut emotii, da...
  • Bebelusha mea...

Draga noastra bebelusa, iata cum a zburat timpul si am ajuns in saptamana 37-38 de sarcina, nu-mi vine sa cred, parca a trecut prea repede timpul. Tati a plecat in deleg...
  • Vesti de la doctor

Salutare, draga jurnalule! Aseara am fost si noi la control, bebelina e bine, a crescut, ecografic, chiar este mai mare cu o saptamana, nu ma asteptam ca pana acum se inscria in medie, mie mi se...

• Vacanta cu bunicii si burtica

Am ales sa mergem in vacanta cand eram in 4 luni insarcinata, bunicii au venit cu noi cat si verisorul meu primar cu familia lui. A fost atat de relaxant, eu si cu fetita dormeam la pranz 2-3 ore dupa...
  • Partenere de sarcina

Ma asteptam sa fie o zi linistita, preintre altele ma suna o finuta sa imi spuna ca baietelul nostru va avea un partener de joaca din familia lor foarte apropiat ca si varsta. In primele secunde nu re...
  • A doua saptamana de vacanta in Italia

Dragi mamici, Efectiv iubesc tot ce inseamna Roma, mancarea, oamenii si istoria. Roma e un loc impresionant, bogat in atatea domenii, dar fiind acum insarcinata este mult mai magic. Am mai fost aici ...
  • Burtica plimbareata

Am plecat din Brașov spre Botoșani împreună insotiti de cumnat,cumnata si nepoata pentru minivacanța de Sf Maria si pentru a o lua pe printesa de la bunici. Drumul a fost bun,dar foarte aglomerat, iar...
  • La mare cu burtica 🌞

Și pentru ca vara m-a prins cu un bebe în burtică , cum să nu dăm o fugă la mare ? Măcar câteva zile 😁 .. oricum bebe a vrut să fie în burtică toată vara , și să își facă apariția când se răcorește !...
  • Vacanta in Italia

Dragi mamici, Va impartasesc cu mare drag ca am reusit sa il conving pe sotul meu sa plecam in vacanta, eu ma gandesc la aceasta calatorie ca la un "babymoon". Iubesc sa calatoresc si sa descoper tot...
  • Pregătirea primul copil pentru marea intalnire

Având în vedere ca între copii o sa fie o diferență de aproape 3 ani (fără 3 saptamani) fetița cea mare înțelege destul de multe acum. I-am zis de la început ca am un bebe în burta și ca nu mai pot sa...

După zilele petrecute la mare și după revenirea după lungul drum am hotărât să respirăm un pic de aer curat de munte 😀 Aș putea spune că ne bucurăm din plin de ultimele luni în care mai s...
  • Mini drumeții la 39 de săptămâni

Nustiu dacă să le intitulez mini vacanțe de o zi , scopul lor fiind mai mult plimbatul și depusul efortului pentru a o motiva pe mica domnișoară să își facă coridor afară 🥰😂 Astăzi am făcut mai multe ...

Pentruca a mai ramas putin timp pana la nasterea beblusei, am trecut deja de jumatatea sarcinii și timpul se scurge rapid, am hotarat sa facem o mica vacanta de 4 zile la mare. Dupa nastere o perioada...