Vacanta

• Azi facem 35 de săptămâni! Aseară târziu ,după ce ne-am întors de la Mocanița, am decis să căutam cazare undeva. Am găsit într-un final la Bicaz. Locația este superba, vremea la fel de frumoasă, nici prea cald nici prea frig, perfectă pentru o gravidută!!!🤰Ne-am plimbat cu vaporașul pe lacul Bicaz...mâine am dori să mergem și la Lacul Roșu să ne dăm cu bărcuțe...dar cred că nu este o idee bună, nu cred că ar fi confortabil pentru bebelina, sigur ar avea ce sa ma "bată". O să vedem mâine, dacă nu o sa ne plimbam un pic prin natură. Gasim noi și alte activități 🙃📸

• Pofte în sarcina!

Nu am avut pofte ciudate,mai degrabă soțul îi"pofticios". În primul trimestru am poftit la acrituri ...castraveti murati și varza acra(atunci toată lumea îmi spunea ca o sa avem un băiețel😄). Nu supo...
  • Control

Suntem în saptamana 37(37+5), mergem la control sa vedem ce mai face bebelina. Cu câteva zile înainte am fost și am facut și CTG-ul.(totul bine... chiar dacă are dubla circulara) Bebelina are o greuta...
  • Nuntă...

Azi facem 37 de săptămâni! Mergem la nuntă! A fost greu să găsim o rochiță potrivita, noroc de sora mea care mi-a împrumutat una🤰. Asta este a doua nunta, am mai avut una joia trecuta. Am dansat și no...
  • Numărătoarea inversă!

Începe numărătoarea inversă... au mai rămas 4 săptămâni! Încerc pe cât posibil să mă bucur de aceasta ultima perioada. Miscarile bebelinei sunt la fel de ample si mai dureroase.🙃 îmi este greu să mă ...
  • Dublă circulară

Am fost la control...35saptamani+3zile...bebelina are în jur de 2700g. Ma îngrijorează faptul ca are dubla circulara de cordon, ginecologul a zis ca nu este nici o problema. Bebelina noastră este foa...

• Fun

Ne bucuram de zilele cu soare, baietii toata ziua sunt în apa, si eu mai intru din cand in când, apa e super bună pt innot. Bebe e ok, am facut multe poze cu burtica la mare. Ne delectam cu multe dulc...
  • In concediu

Avem 22 de săptămâni, si am plecat la mare in Turcia Lara, cand am rezervat sejurul, încă nu stiam ca voi rămâne însărcinată. Dar totul e ok, mergem cu incredere, sper ca nu se va întâmpla nimic, nici...

Cand a venit timpul nasterii eram la mama mea asa ca am nascut in judetul Tulcea, desigur ca imi doare sa nasc la mine in constanta pentru ca la tulcea nu prea sunt medici, am nascut cu o moasa fara ...

Si am mers si la mare.A fost minunat.ne-a placut foarte mult.
  • Partea 3

Cu burtica in vacanta, care nu prea a fost vacanta pentru noi, mai mult am schimbat peisajul și atmosfera as zice. Având 19 săptămâni și burtica mică am putut pleca cu avionul, băiețelul a fost încânt...
  • Graviduță la cort

Înainte de a veni vara tot ma gândeam oare voi putea merge în vacanta fără sa ma chinui având mai multe luni de sarcina? Oare pot sa fac aia sau aia? Pana în weekend am stat doar acasă dar după o dec...
  • Cu burtica în concediu

Oficial, am trecut de jumătatea drumului cu bebe! Am avut mare curaj să merg în concediu, asta în situația în care nu pot sta mult în picioare ( am făcut o rimă 😀 ). Dar am ales să vizitez locuri mai...
  • Alte calatorii👀

Bună mamici, Vrem sa mai călătorim cu burtica, ma gândeam ca prin septembrie sa mergem prin Maramures, iarba verde, aer curat, ceva soare speram noi și mancarica bună după obicei😍. Însă o sa fie ...

Bună tuturor, astăzi aș vrea să vă povestesc despre vacanta care am avut-o când am fost însărcinată . In săptămâna 26 de sarcina am deschis sa mergem la mare fiind vara, cald automat era cea ...

Buna dimineata, ma simt atat de obosita fizic.. nu m.am putut odihni, bebe e cuminte deocamdata dar nu se stie cum va fi cand va veni pe lume si va incepe sa creasa si sa mearga, sper ca totul sa fie ...