Burtica în vacanta

• Bună ziua dragi mămici și viitoare mămici. Astăzi revin cum am promis în mesajul anterior cu fila de jurnal din vacanta. Am mers în vacanta la mare împreună cu soțul meu în săptămâna 35 de sarcina.a fost un concediu foarte frumos ,cu gândul ca este ultimul concediu în 2 dar fericiți pentru minunea care urmează sa vina în viata noastră. Toată lumea care afla ca mai am puțin și nasc îmi spunea ca am mare curaj, chiar și mama și soacra mea au încercat sa ma convingă sa nu merg căci a-și putea naște departe de casa. Eu mi-am dorit foarte mult sa ajung la mare și în acest an ,iubesc marea ,apa și nisipul,și toată sarcina nu am mers la piscina de frica infecțiilor,însă la mare am citit ca riscul de infecții este mult mai mic. Bineînțeles că am mers la control cu 2 zile înainte sa plec la drum,am cerut acordul medicului și am ascultat toate recomandările acestuia. Și vreau sa spun ca bine am făcut ca am mers pentru ca m-am simțit foarte bine ,m-am relaxat și totul a fost foarte frumos, am făcut și baie în mare am stat și la soare dar puțin și cu protecție solara potrivita și nu la orele nepotrivite. A fost un concediu cu plimbări lungi cu multa relaxare și inafara de faptul ca îmi simpt mai grea burtica a fost totul exact ca înainte sa fiu însărcinată. Nu am avut nici dureri nici disconfort totul a fost perfect. Deci vreau sa încurajez toate gravidutele care vor sa meargă în concediu la mare sa nu ezite,suntem însărcinate nu bolnave. Și trebuie sa ne răsfățat chiar dacă suntem însărcinate. Pe curând mămici.

• Nastere prințesei mele

Bună ziua dragi mămici și viitoare mămici, Astăzi voi încheia jurnalul meu de sarcina cu cel mai emoționant mont al vieții mele și anume nasterea prințesei mult așteptate. Totul a început în ziua de...
  • Geanta bebelusului

Bună ziua dragi mămici, Am primit și eu geanta bebelusului. Vreau sa mulțumesc pe aceasta cale comunității despre copii pentru acest minunat cadou. Vreau sa va spun ca în acest pachet am găsit foarte...
  • Aproape de finalul calatoriei

Bună ziua dragi mămici și viitoare mămici, Am ajuns cu bine la 37 de săptămâni de sarcina ,în aceasta săptămână la control și monitorizare am aflat ca bebeluși este foarte bine ,sa angajat în poziție...
  • Burtica în vacanta

Bună ziua dragi mămici și viitoare mămici. Astăzi revin cum am promis în mesajul anterior cu fila de jurnal din vacanta. Am mers în vacanta la mare împreună cu soțul meu în săptămâna 35 de sarcina.a ...
  • Controlul de la 34 de săptămâni

Bună ziua dragi mămici, Astăzi vreau sa povestesc despre controlul de la 34 de săptămâni,O vizita la medic cu emoții ca de obicei și cu dorința de a afla ca bebelina e bine și sănătoasă. Emoțiile er...

• Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...
  • La mare la Corbu insarcinata

Zile toride de august. Ne-am propus sa mergem un weekend prelungit la mare. Ne place la Corbu pentru ca e mai salbatic, nu e nimic amenajat pe plaja, insa ai totusi un confort ca sunt niste cherhanale...
  • Plimbareala in afara tarii

E. se tot gandeste sa plece in afara sa ia o masina… dupa muuulta vreme in care nu a iesit din tara. Este vineri si dupa multe razgandeli ca ba pleaca ba nu, astazi imi zice sa merg cu el in polonia c...
  • De Crăciun minunea mea(cadoul) e în burtică

Ce repede trece timpul...Primul Crăciun cu bebelina în burtica! Ce cadou frumos ne-a oferit Dumnezeu! Deși îmi este tot mai dificil sa  ma misc, sa merg, asta nu ma oprește inca sa fa...
  • Prima sarcina

Sarcina decurge bine, nu am avut evenimente neplacute, ma simteam foarte bine, am fost norocoasa sa am o sarcina asa usoara, fara evenimente neplacute, fara greturi si fara stari de rau. Asa ca am hot...
  • Prima vacanta cu burtica

Aveam cam 27 de saptamani, am decis de mult sa mergem in aceasta vacanta. Cu toate ca a fost drumul obositor, cam 1400 de km cu masina, in final a fost totul bine. Ma simteam asa de bine, aveam nevoie...