Vacanta cu burtica

• Salutare! Am fost cu burtica, cu tati si cu catelul la noua casuta unde ne vom muta cu totii, ne-am relaxat, am facut gratar, am luat ceva vitamina D naturala, ne-am plimbat prin padure, pe langa lac, o zona superba, atunci cand am vazut-o prima data am stiut ca acolo o sa locuim. Imi doresc ca Natalia Ilinca sa isi petreaca cat mai mult timpul in natura. Abia astept sa vina ziua in care vom fi cu totii la casuta, inconjurati de natura. Abia astept sa iti arat casuta pe care a construit-o tati cu mainile lui, sta acolo zilnic sa termine cat mai repede, sa fie gata pt fetita lui mult asteptata. Mami a plantat zmeurica, mure si coacaz pt ca fetita sa manance cat mai natural, urmeaza si cativa pomi fructiferi in care sa te cocoti si sa mananci cat iti pofteste inima. Mami cu tati pregatesc tot pana vii iubita noastra, te iubim din toata inima!

• Saptamana 36

Acum 3 saptamani am fost la penultima ecografie pe care am facut-o la Columna, unde doamna doctor mi-a spus ca e mai micuta decat trebuie si mi-a recomandat niste pastile pe care le-am cautat in toata...
  • Ultimele analize

Am implinit venerabila varsta de 34 saptamani, mai avem putin pana ne intalnim printesica. Azi am facut ultimele analize inainte de nastere si pe cat trece timpul cu atat am mai mari emotii. Din pacat...
  • Ultima suta de metri

Astazi am facut lista finala cu ce imi trebuie pt bebelina, saptamana viitoare mergem la Baby Boom, sper sa gasesc si ceva pe acolo, daca nu, am cosul plin la Bebe Tei si Nichiduta :)) deci la 33 sapt...
  • Momente speciale

Cumparaturile sunt aproape gata, mai am cele de igiena si bagajul de maternitate pe care il voi termina cat de curand. Inca nu imi vine sa cred ca mai avem putin si ne vedem. Sunt atat de entuziasmata...
  • Vacanta cu burtica

Salutare! Am fost cu burtica, cu tati si cu catelul la noua casuta unde ne vom muta cu totii, ne-am relaxat, am facut gratar, am luat ceva vitamina D naturala, ne-am plimbat prin padure, pe langa lac,...

• Cu burtica in vacanta de vara

Cu burtica in vacanta. Ne-am incumetat si am plecat la mare la noi in saptamana 31 de sarcina, cu putina teama, dar am plecat, in luna iunie. Am ales un resort dragut in statiunea Cap Aurora, cu pisci...
  • Beleaua din timpul verii

Buna mamici !! Ce ati mai facut pe caldurile astea pentru a va racori ? Noi am cam dat gres se pare ! Sa va povestesc ! Am fost 3 zile in weekend in vacanta la mare ! Si fiind foarte cald afara , eu c...
  • Bebe in burtica zboara cu avionul

Prima data cand a zburat baietelul meu cu avionul avea 6 luni....in burtica:). Am avut super mari emotii, am fost inainte de calatorie la medicul ginecolog sa il intreb de riscuri si mi-a confirmat ca...
  • Bebe la petrecere

Anul acestea in sfârșit am reușit sa cununăm finii ce aveau pusă nunta de acum 2 ani însă datorită pandemiei s-a tot amânat. Zis și făcut, emoții, nerăbdare, abia așteptăm o petrecere. Între timp la...
  • Nunta in luna a 7-a

Am facut nunta insarcinata in 30 de saptamani. Sunt foarte recunoscatoare ca am avut energie si am putut dansa toata noaptea, nu am avut probleme. M-am simtit excelent, bebe si el activ si toata lumea...
  • Vacanta

Azi facem 35 de săptămâni! Aseară târziu ,după ce ne-am întors de la Mocanița, am decis să căutam cazare undeva. Am găsit într-un final la Bicaz. Locația este superba, vremea la fel de frumoasă, nici...
  • În așteptarea noilor membri

Weekendul acesta am sărbătorit aniversarea băiețelului nașilor și bucuria e la cote maxime pentru că și nașa mai așteaptă un bebe. E minunat să trecem prin această perioadă împreună, ea având cu 2 săp...
  • Cu burtica in vacanta

Saptamana 26, am primit cadou de la parinti o vacanta la mare (o ultima vacanta in 2), asa ca am plecat cu burtica in vacanta se pare ca bebe a incercat destul de multe lucruri dinnainte sa se nasca 🥰...
  • Cu burtica în vacanță

Bebelina, în tot acest timp a călătorit cu mine peste tot. Până în săptămâna 30 am mers la serviciu. Ulterior, am intrat în concediu prenatal. În zilele libere ne deplasam la țară, pentru a amenaja ca...
  • La țară

Sunt în concediu de câteva săptămâni bune. Am început cu un concediu medical pentru vreo 3 săptămâni, intrând apoi direct în concediul pr...