Cu Bebe la munte

• Am crezut mereu, înainte de a fi însărcinată, că perioada celor 9 luni mă va opri din a face multe lucruri care îmi plac. Mi-am dat însă seama ca nu e deloc așa, tocmai de aceea am plecat într-o mini excursie de 3 zile la stațiunea montana Rânca. Cu greu am reușit sa închid pantalonii de ski care sezonul trecut erau largi chiar și cu colanti groși pe sub. Vremea a fost superba în prima zi și am profitat din plin de o plimbare cu Atv-urile. Ninsese chiar de dimineață, zăpadă era moale, soarele sus pe cer. Bebe și-a făcut simțită prezența mai ales când treceam pe porțiuni cu denivelări. Ziua următoare am petrecut-o în cabana, a fost un viscol asa puternic încât au fost închise drumurile și am fost anunțați sa nu părăsim cabana. A fost momentul perfect sa stăm lângă șemineu, cu un ceai fierbinte și sa încercăm să hotărâm numele bebelușului.

• Am primit geanta bebelușului

Am primit de câteva zile geanta bebelușului dar abia astăzi mi-am găsit timp sa postez despre asta. Mămicile cu siguranță vor înțelege concepția de "nu am timp acum". Înveți sa prioritizezi altfel luc...
  • A sosit marea zi

Totul a început în dimineața zilei de 8 iunie. Știam ca momentul e aproape asa ca am hotărât sa mai facem un ultim desen pe burtica. Soțul l-a ales pe pokemon și a început treaba. Puțin mai târziu dup...
  • Cel mai frumos nume de pe pământ

Încă dinainte să ne gândim sa facem un bebe, ne gândeam ce nume ne-am dori pentru acesta. Veneam amândoi cu foarte multe variante dar după câteva repetări nu ne mai plăcea niciunul. Atunci când am ră...
  • Pregătirea pentru ziua cea mare

39 de săptămâni și 2 zile. Am plecat spre ultima ecografie, deja deplasandu-ma destul de greu. Burtica se incorda constant, devenea tare și dureroasa. Fiecare pas era tot mai greu și am avut doar 7 kg...
  • Mai e atât de puțin

Săptămâna 36 a fost cam ultima săptămână în care nu prea am resimțit greutatea sarcinii. Pana aici am pus doar 5 kg pe mine, burtica mi-a dat voia sa port cam toate hainele dinainte. Bebe era deja măr...

• Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...
  • La mare la Corbu insarcinata

Zile toride de august. Ne-am propus sa mergem un weekend prelungit la mare. Ne place la Corbu pentru ca e mai salbatic, nu e nimic amenajat pe plaja, insa ai totusi un confort ca sunt niste cherhanale...
  • Plimbareala in afara tarii

E. se tot gandeste sa plece in afara sa ia o masina… dupa muuulta vreme in care nu a iesit din tara. Este vineri si dupa multe razgandeli ca ba pleaca ba nu, astazi imi zice sa merg cu el in polonia c...
  • De Crăciun minunea mea(cadoul) e în burtică

Ce repede trece timpul...Primul Crăciun cu bebelina în burtica! Ce cadou frumos ne-a oferit Dumnezeu! Deși îmi este tot mai dificil sa  ma misc, sa merg, asta nu ma oprește inca sa fa...
  • Prima sarcina

Sarcina decurge bine, nu am avut evenimente neplacute, ma simteam foarte bine, am fost norocoasa sa am o sarcina asa usoara, fara evenimente neplacute, fara greturi si fara stari de rau. Asa ca am hot...
  • Prima vacanta cu burtica

Aveam cam 27 de saptamani, am decis de mult sa mergem in aceasta vacanta. Cu toate ca a fost drumul obositor, cam 1400 de km cu masina, in final a fost totul bine. Ma simteam asa de bine, aveam nevoie...