Aniversarea căsătorie noastre

• Dacă zilele trecute am trecut prin cea mai zdruncinata ceartă de când bebe a apărut în viața noastră, nu puteam să avem o împăcare mai dulce decât printr-o excursie la munte! Noi doi, burtica, Iris și cei mai buni prieteni ne-am urcat în mașină și am plecat la drum. Nu știam destinația exactă, dar noi aveam nevoie de relaxare și tocmai ce am împlinit un an de la cununie, deci trebuia să aniversam. De ce nu am mers singuri? Pentru că noi nu suntem compleți fără Iris, iar pentru că burtica a crescut deja mare și Iris trece printr-o perioada complicată, i-am invitat pe cei mai buni prieteni sa ne însoțească. Am avut mai multe beneficii că au mers cu noi : a avut cine sa ma ajute cu Iris când nu mai avea stare, a fost cineva lângă mine când mi-a fost rău, am avut cu cine sa râdem, ne-am distrat, soțul meu și prietenul lui au făcut schimb de roluri astfel ca a putut fiecare să se odihnească și nu s-au obosit nici unul cu condusul. Pentru mine Transfăgărășan este un drum de suflet, dar nu am reușit decât o dată să îl parcurgi întregime. Prima data am fost cu părinții mei, a doua oara cu familia soțului și ne-am întors de la Bâlea Cascada înapoi în Curtea de Argeș, și acum când am urcat doar pana la Bâlea Lac pentru ca deja se înserase și se lăsa frigul. Cu toate astea, excursia asta ne-a readus înțelegerea în familie. ❤️ Pentru cine crede că este greu sa călătorești cu burtică, nu spun că nu este, dar noi ne-am obișnuit. În fiecare weekend mergem la țară la socrii în vizită, deci avem cel puțin 150 km de parcurs în mașină. Însă am profitat acum de vremea frumoasa, mai ales ca din noiembrie ne vom reduce vizitele la maxim 2 pe lună.

• Emoții pentru venirea lui bebe

În fiecare zi am mari emoții deoarece simt că Bebe vine. De când am fost internata și pana astăzi am avut în continuare dureri lombare sau de burtă cu o durata constantă, de intensitate mică spre medi...
  • Bagajul pentru maternitate

Deși începusem să pregătesc bagajul de maternitate încă din săptămâna 30,încă nu l-am terminat. Am făcut o listă cu lucrurile pe care le-am avut când am nascut-o pe Iris, am cautat pe internet m...
  • Ultimele cumpărături

Pentru că ne-au cam speriat contracțiile detectate la spital, am dat iama în magazine și am făcut ultimele cumpărături necesare. Pentru bebe am luat prosoape de baie, 2-3 hăinuțe pentru primele poze...
  • Mami la spital

Cand am fost la ultima morfologie, doamna doctor m-a programat pentru următoarea consultație pe 23 ianuarie, dar când am ajuns la maternitate am aflat ca este zi libera de la stat și nu se fac consult...
  • Pregătirile pentru bebe N sunt gata

Deși este devreme, sunt dabea în săptămâna 34, am terminat atât camera noastră, unde vom dormi toți 4, cât şi livingul. Pătuțul de lemn are o lenjerie noua, pătuțul pliabil este montat, căruțul este...

• Gata vacanta!

Și s a terminat vacanta... A fost frumos, cate 10 km pe zi pe jos, am vizitat toate baile din Budapesta, pentru ca din ora în ora fac pipi 😂 am mâncat mult, am văzut locuri și lucruri superbe! Burtica...
  • Plimbarica

Hai ca a ieșit și soarele! Ieri a ținut vremea cu noi, ne a scăpat de ploaie, am avut și soare, în schimb vântul ne a acompaniat toată ziua. Dar nu ne plângem, a fost clar mai bine decât ziua preceden...
  • Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...