La control la doctor

• Buna bebelu lui mami,surioara ta inca doarme asa ca am profitat sa iti scriu.Ieri am fost la control si te-am vazut din nou,chiar daca nu a fost doctorita noastra si ca sa nu ne faca sa asteptam a venit o colega de a ei,este totul bine si asa va fi in continuare.A mai spus ca  sa fii un bebe foarte frumos si ma bucur.

• La multi ani!!!

Multumesc Despre Copii pentru urari.Am suflat in lumanari pe 27 februarie impreuna cu fetita mea care a implinit 3 anisori de cand am primit-o drept cadou de ziua mea.De atunci in fiecare an petrecem ...
  • Somn usor

Surioara si fratiorul dorm impreuna in aceasi pozitie,nu ca ar conta foarte mult pozitia ci faptul ca sunt ingerasii mei,iar cand ii privesc mi se umple sufletul de bucurie,ochii cu lacrimi de fericir...
  • ingerasu lui mami

Buma mami,dupa lungi asteptari am sosit si eu la 40 de saptamani si 5 zile adica pe 11.06 2014.Stiu ca nu ai avut timp sa scri mai repede despre venirea mea pt ca ai fost ocupata cu mine,dar nu e nimi...
  • Asteptam momentul

Buna dimineata bebelu lui mami,astazi am implinit 40 de saptamani dupa calculul doctorului,dar fiindca nu dai semne ca ai vrea ca iti cunosti de curand parinti,mai putem astepta maxim 2 saptamani.Mart...
  • Peste asteptari

Buna ingerasu lui mami,incepand de ieri suntem pe drumul spre a 40-a saptamana.Nu ma asteptam sa ajungem asa departe,avem deja 39 de saptamani si o zi iar tu esti tot la mami in burticam.Este bine deo...

• Cea mai realistă ecografie

La toate ecografiile, chiar și morfologiile Abigail nu a stat deloc să îi vedem fața, nici măcar o trăsătură, de cele mai multe ori avea mânuțele pe față sau cordonul și nu puteam să capturăm nici o i...
  • Vizită la medic

Bucurie mare după ce am văzut testul de sarcină pozitiv.    Era o dimineața de noiembrie foarte frumoasă am plecat în deplasare îmbrăcată subțire. Peste c&aci...
  • Prima morfologie

A venit vremea să fac și prima morfologie, la băiat nu am reușit pentru că aveam deja 3 luni când am fost la medic, însă acum am făcut-o. Consider că este foarte important orice aspect ce ține de ana...
  • Prima ecografie

Ca să fim siguri că sarcina este lipită cum trebuie și că urmează să avem un bebe, am mers la medic pentru confirmare. Vă atașez și poza primei ecografi Nu vă imaginați ce emoții am avut și cât de m...
  • Morfologie trimestrul 1

Morfologia trimestru 1 Atat de multe emotii am avut la prima morfologie. Prima ecografie a fost la 6 saptamani, unde i-am auzit inimioara, a doua ecografie la 10 saptamani, unde m-a luat dr in evide...
  • Sarcina

Așteptam cu nerăbdare să fie ziua mea de naștere , ca să anunț familia de mărirea familiei. A venit soțul cu un buchet de flori si un inel . Așa că am decis prin expedierea pozei cu cadoul să pun si...
  • Sarcină

Toate ecografiile și controalele au fost foarte bine . Nu am simțit ceva diferit față de prima sarcină . Până în ziua în care am fost la ecografie la 28 de săptămâni. Cred că nu o să o uit niciodată, ...
  • Geanta bebe

Acum câteva zile am întrat în posesia genții bebelușului, în ea voi pune bagajul de maternitate :)ușor ușor încerc sa îl fac. Am 35 de saptamani și la morfologia de trim 3 bebe este mai mic cu o săptă...
  • Morfologia și dublul test

Ziua de azi a fost așteptată cu multe emoții!Am fost la medic pentru morfologia fetala de trimestrul 1 și pentru dublu test!🙏Totul decurge normal,ne dezvoltăm bine,creștem,testul de screening a ieșit ...
  • Bebe nu se arată

Am fost la toate controalele dar niciodată nu am reusit sa ii vad fața completa a bebelinei 😅 tot timpul punea mânuța sa nu o putem vedea. Poza ce am pus-o acum este cea mai reușită dintre toate. De f...