Primul concediu cu bebe in burtica

• Buna!chiar daca burtica a inceput sa creasca din ce in ce mai mult,am zis ca putem sa facem o scurta calatorie,mai ales ca e si ziua lui tati asa ca am organizat o plecare de 3 zile in moldova,la Iasi-Piatra Neamt.Tati era un pic cam ingrijorat ca am inceput sa ma misc mai greu,obosesc mai repede,sa nu imi fie rau in masina,sa fie bebelinul bine.Vreamea a fost un pic cam neserioasa cu noi prima zi,ploaie cam toata ziua,insa nu ne-a stricat cheful,am vizitat Iasul (gradina botanica,parcul pana in gradina,palatul culturii,niste biserici,am mers si la Cuv.Parascheva,sa ii multumim ca suntem bine si ca ne-a ajutat sa trecem de cumpana din primul trimestru,am vizitat de asemenea si centrul),apoi am mers la Piatra Neamt unde ne-am cazat pentru 2 nopti,ne-am bucurat de o priveliste superba,se putea vedea tot orasul si un lac minunat.A doua zi ne-am inceput ziua cu micul dejun in balcon fermecati de frumusetile ce ne inconjoara si ne-am facut planul de bataie: izvorul muntelui,cheile Bicazului,lacul Rosu,vremea a fost ceva mai indulgenta,am profitat de tot ce puteam cuprinde cu ochii,atata verde,munti,liniste,susurul raurilor,minunat.La lacul Rosu am stat cumintei,eu si bebe,l-am lasat doar pe tati cu barcuta,a vrut sa faca ceva inedit de ziua lui.Pe seara ne-am bucurat luand la pas Piatra Neamt,am vazut muzeul de arta,la telecabina am zis sa o lasam pe alta data,mami a cam obosit,asa ca am incheiat seara cu o gurita de vin si o inghetata.A treia zi am renuntat sa mai vizitam vreo ceva,mi se cam umflase picioarele si am zis sa nu ma fortez,per total ne-am simtit bine,ne-a prins bine muntele si intentionez inca o iesire de 3 zile tot asa mai relaxata.Tati e ingrijorat insa stiu ca va fi bine, bebelinul meu va fi plimbaret ca mami.Se poate in concediu si cu burtica mai maricica

• Schimbare dr

Buna seara! Astăzi am simțit lipsa empatiei, a ignoranței, a nesiguranței ptr bebelușul meu... Dna dr care îmi urmărește sarcina este si ea însărcinată si in luna iulie rămân in aer asa ca am zis sa ...
  • Rh negativ

Bună ziua! Trec prin experiența de a fi cand cu anticorpii prezenti cand absenți ptr Rh, mi s-a recomandat sa fac la 2-3 săptămâni - 4 analiza si sa revin la control ptr monitorizare ecografica. Ultim...
  • Control lunar

Buna tuturor! Am avut controlul lunar, acum cateva zile, bebe Damian e bine, creste, aproape 900 de gr, a reusit dna dr sa surprindă si cateva poze cu fetisoara lui si am văzut cat de bine seamănă cu...
  • Kinetoterapie

Datorita faptului că durerea de picior este e zilnica, am decis sa merg la un kinetoterapeut si sa vad ce pot face macar ptr a menține durerea la o intensitate cat mai joasa... Problema e ca datorită...
  • Din nou întâlnirea cu bebe

Astăzi, 21 martie controlul lunar de 21 de săptămâni. Bebe e bine, a fost morfologia 2,e perfect sănătos, greutatea aproape 400 de grame.Ma bucur enorm ca e bebe bine, simgura problema e durerea de pi...

Deoarece a inceput sa imi creasca burta si stiam ca in curand nu o sa mai putem merge prea departe de acasa am decis sa plecam undeva pentru un weekend. Dupa un pic de cugetare am ales ca destinatie S...
  • Vacanta la piscina

Azi e ziua copilului asa ca trebuie sa sărbătorim fetita din dotare. De mult isi dorea sa mearga la puscina si tot am amanat acest lucru. Acum a sosit momentul să mergem la Călimănești la ape termale...
  • Vacanta cu bebe in burtica 🤰

Salutaree! Cine se mai pregateste de vacantaa ? 🤰 Desi nu stiam atunci cand am planificat vacanta cum vom fi in trimestrul III de sarcina si daca voi putea sa ma bucur de aceasta , am decis totusi ca...
  • Cu bebe in burtica la Zoo

Ieri ne-am bucurat de cateva momente impreuna cu niste prieteni la Zoo, in Debreceen. Ce e super fain, faptul ca am fost cu una din cele mai bune prietene care si ea la randul ei, este insarcinata ❤...
  • Burtica in concediu

Am asteptat mult sa plecam in concediu. Ne-am gandit ca daca vine bebe in iunie, nu apucam sa vedem marea anul acesta, asa ca..ne-am luat un sejur la final de februarie. Am verificat cu medicul sa fie...
  • Gata vacanta!

Și s a terminat vacanta... A fost frumos, cate 10 km pe zi pe jos, am vizitat toate baile din Budapesta, pentru ca din ora în ora fac pipi 😂 am mâncat mult, am văzut locuri și lucruri superbe! Burtica...
  • Plimbarica

Hai ca a ieșit și soarele! Ieri a ținut vremea cu noi, ne a scăpat de ploaie, am avut și soare, în schimb vântul ne a acompaniat toată ziua. Dar nu ne plângem, a fost clar mai bine decât ziua preceden...
  • Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...