Burtica in concediu

• Am asteptat mult sa plecam in concediu. Ne-am gandit ca daca vine bebe in iunie, nu apucam sa vedem marea anul acesta, asa ca..ne-am luat un sejur la final de februarie. Am verificat cu medicul sa fie in regula cu zborul, am primit si o adeverinta cum ca suntem ok si putem calatori si am luat la mine si ultima fisa primita de la morfologia de trimestru 2 pe care am facut-o chiar inainte de a pleca.

Totul arata bine si suntem in grafic. Mi-am dat seama ca sarcinile decurg in general fara probleme, doar ca imaginea care se creaza daca stai sa citesti pe internet, pe bloguri, pe grupuri, este ca sunt o droaie de lucruri care pot sa mearga prost sau sa nu fie in regula. In jurul meu am doar mamici cu sarcini fara prea mari probleme. Totul in parametri normali, fara prea mari dureri, fara chin, fara probleme de sanatate. M-am speriat degeaba la inceputul sarcinii, aveam impresia ca am multe hopuri de sarit si ca va fi dificil.

Revenind la vacanta scurta, am avut doar in prima noapte cand am ajuns la hotel un mic incident. Probabil de la zborul cu avionul, de la incordarea respectiva a drumului, cine stie. M-am trezit noaptea pe la 2 cu o durere de burta foarte puternica. Initial m-am speriat, apoi am incercat sa ma calmez si sa fiu rationala. Nu l-am trezit pe C. pentru ca m-am gandit in prima faza sa iau un No-Spa. Imi spusese doctorita mai demult ca daca ma doare burta (mai ales in primul trimestru cand incepe sa se mareasca toate si isi face loc), pot sa iau No-Spa. Am luat medicamentul chiar cu mine sus in avion, 2 pastilute in portofel, in caz de ceva. Dupa jumatate de ora eram deja bine si am adormit la loc. A fost singura data cand am luat No-Spa.

In restul zilelor, totul a fost ok. Am avut 2 excursii, dar nu la mare distanta, ci doar de cateva ore de plimbare. In prima zi am vizitat orasul si la intoarcere recunosc ca deja mi se parea prea mult, eram obosita. M-a luat o stare mai ciudata, simteam ca nu ma simt perfect, dar nu pot sa zic exact ce anume era gresit. M-a ajutat mult C. ca m-a masat putin pe spate si de la miscarea respectiva m-am concentrat pe aia si mi-a trecut starea nasoala.

In alta zi am fost la snorkeling si mi-am dorit foarte mult sa vad corali. Noua ne place snorkelingul la amandoi si nu puteam sa ratez ocazia. Asa ca am inotat cu burtica, cu masca si picioarele alea lungi, dar am avut ajutor din partea ghidului care statea langa mine si imi tinea un colac de salvare in permanenta langa. La iesirea din apa mi-a fost foarte frig, cum batea vantul pe barca. M-am invelit in tot ce aveam la mine si m-am pus sa fac un pic nani. Spre seara la intoarcerea acasa eram rupta de oboseala, dar multumita ca am vazut coralii. Burtica s-a comportat exemplar.

As mai fi stat la soare, mai ales ca era mult mai cald decat acasa, dar in final tot acasa e mai bine.

Acum ma gandesc la un concediu in toamna tarziu..poate reusim cu tot cu bebe :)