In concediu

• Avem 22 de săptămâni, si am plecat la mare in Turcia Lara, cand am rezervat sejurul, încă nu stiam ca voi rămâne însărcinată. Dar totul e ok, mergem cu incredere, sper ca nu se va întâmpla nimic, nici pe avion, si nici pe plajă. Totusi nu e atat de cald ca in iul, aug. Copii abia aștepta. 🐟🏖️ Am ajuns cu bine, hotel este ft fain, bebe e ok, nu am avut probleme pe drum. Mergem sa ne bucuram un pic de soare si mare

• Bebita creste

Bebe mic creste repede, ne bucuram intens de fiecare mișcare, piciorus. Este o senzație atat de speciala, intensa. Sunt extrem de fericita sa ii aud bataile inimii si se mai întâmplă sa si sugita. Ne...
  • Geanta bebelușului

Va mulțumesc mult de tot, am primit și noi geanta bebelușului. Sunt foarte mult produse, foarte utile. Le vom folosii cu siguranță chiar din primele zile. Pentru fiecare etapa am primit ceva. Geanta...
  • Testul a ieșit bine

Am făcut și testul pentru screening de diabet zaharat in sarcina, a fost un pic nasol, a durat mult si nu puteam pleca din clinica. In decurs a 2a am repetat testul de 2 ori, intre timp a trebuit sa b...
  • La control

Abia asteptam aceasta zi, Din nou il voi vedea pe bebe. Creste repede, se dezvolta foarte bine dupa eco, măsurători și kg este mai mare cu 10 zile. Pentru siguranță dr mi a cerut sa fac testul pt scre...
  • Greu de ales

Timpul trecea, toată lumea ne intreba cum il va chema pe bebe, dar din păcate noi nu aveam nici o idee. Erau 2-3 variante ce ne plăcea mai mult, dar atat. Am cautat in continuu dar nimic. Fiind al 3le...

• Kineto pentru gravide in piscina

Pregătirile pentru marea întâlnire au continuat chiar dacă eram in vacanța. Am avut ocazia sa fac kinetoterapie in piscina și am realizat importanța exercițiilor in ultimul trimestru de sarcina. Apa f...
  • Vacanța cu burtica

Pentru ca am fost activa toată sarcina și nu m-au trântit la pat dureri sau alte stări de rău, am hotărât sa plecam in vacanța in Franța. Prima zi a fost de foc, am avut parte de un zbor liniștit, doa...
  • Vacanta

Suntem in vacanta in Tuecia.Ma simt bine,desi sunt mult mai lenta.Ma plimb pe malul marii dimineata si seara si e foarte placut.Sotul meu accepta ca nu stau cu el la plaja.
  • plimbare cu burtica

Am intrat in saptamana 30. Martea trecuta a venit sotul acasa si m-a anuntat ca are liber urmatoarele 3 zile + weekendul... bineinteles ochisorii mei au facut ca la pacanele ;))) s-au aliniat toate 3 ...
  • Vacanța cu bebe la mare si munte 🥰

Îmi aduc aminte cu drag vacanța la mare , prima vacanța a lui bebe in burtica .🥰 Briza mari îl făcea pe bebe sa adoarmă , când simțea adierea si cât de bine se simțea si mami adormea nu mai lovea nu m...

Am fost cu burtica in vacanta!!! Alta varianta nici nu aveam!  Am plecat dis de dimineata, practic cu noaptea in cap, la un drum lung si destul de aglomerat si anume, cel spre Marea Neagra. Ave...
  • Vacanta in "trei"

Buna, Am inceput sa planific o vacanta in Grecia. Incercam de mult timp sa ajungem, dar mereu s-a intamplat cate ceva si nu am putut pleca. Cum eu ma simteam bine, am zis ca putem merge. Asa ca am ga...
  • Cu Bebe la munte

Am crezut mereu, înainte de a fi însărcinată, că perioada celor 9 luni mă va opri din a face multe lucruri care îmi plac. Mi-am dat însă seama ca nu e deloc așa, tocmai de aceea am plecat într-o mini ...
  • Vacanta mea la 25 de saptamani de sarcina

Sarcina aceasta, spre deosebire de prima, a venit cu multe greturi si multa stare de oboseala. Drept urmare, cand a venit vorba de a merge in vacanta, asteptarile mele la un sejur de poveste erau jos ...
  • 🥰Bebe la plimbare🤩

🤩Țin minte ca după ce am aflat ca sunt însărcinată din cauza grețurilor nu prea am experimentat multe de-aceea nici excursii sau nu prea am mers niciunde . 😑Asa ca am lăsat-o balta sau când o sa fim ...