Vacanta cu burtica

• Sa mergi cu burtica in vacanta eate putin îngrijorător dar foarte frumos totodata. Am plecat la mare. 6 luni si un pic de burtica vor sta la apa. E putin cam greu sa rezisti ore in masina fara sa faci miscare, te cam anchilozezi si te dor putin oasele si articulatiile bazinului, nu mai spun ca de umflarea mainilor si picioarelor. Dar odata ajuns la destinatie revine totul la normal. Am o sarcina perfect normala si destul de usor de dus asa ca imi permite sa ma simt ca inainte, diferenta este ca se vede burtica mare si ca obosesc ceva mai repede.cam atat. A contat mult si faptul ca am ramas activa si am incercat sa fac cat mai multa miscare in toata perioada. Zilnic merg intre 2 si 5 km si asta imi asigura un tonus bun. A fost o vacanta normala in care m-am plimbat mult pe jos, am mancat tot ce mi-a dorit sufletul, desigur in cantitati mai mici pentru ca locul din stomac este mai mic. Aparent cica sa manaci pentru doi dar tu ai tot in stomac si acela este inghesuit. Deci solutia este mananci cat poti, nu fortezi, putin si des. Daca esti atenta cu corpul tau si nu ai nici restricții medicale poti merge linistit in vacanta oriunde. Burtica mea a fost foarte bucuroasa sa iasa in lume iar eu foarte incantata si entuziasmata sa fac o multime de poze cu ea.

• Am primit geanta bebelusului

Hey, am primit geanta bebelusului! Sunt foarte placut surprinsa de cat de multe produse contine. Sunt de calitate si pentru o mamica la inceput de drum este de mare ajutor. Mulțumesc comunitatii...
  • Am ales nasii pentru bebelina

Cand va alegeti nasii pentru bebe? Eu mai am o luna pana nasc si abia acum am nasi la bebe. Nu pot sa zic slca nu aveam deloc. Dar initial nu am vrut sa ne punem la cheltuiala nasii de cununie, mai al...
  • Nu mai asculta sfaturile tuturor celor din jur

Cred ca nu sunt singura viitoare mamica ce se confrunta cu sfaturi nesolicitate despre cum va fi viata ta cand vine bebe. Unele din ele subt bune, insa altele te baga in depresie. Sfaturi de tipul d...
  • Creste burtica

Cum te vezi la inceput de sarcina si cum iti imaginezi ca va fi? Frumos! Foarte frumos! Desi burtica in primele luni creste mai greu, cand ajungi prin luna a 5a realizezi ca incepe sa creasca pe zi c...
  • Am planificat un bebe

Cum sa planifici un bebe? Asa bine. Cand nu vrei sa ai un bebe din senin cand nu esti pregatit inca, esti atent si il planifici. Suna urat dar cam asta e realitatea de azi. Dupa 11 ani de relatie, am ...

• Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...
  • La mare la Corbu insarcinata

Zile toride de august. Ne-am propus sa mergem un weekend prelungit la mare. Ne place la Corbu pentru ca e mai salbatic, nu e nimic amenajat pe plaja, insa ai totusi un confort ca sunt niste cherhanale...