Bebe în vacanta

• Asteptam demult acest concediu, îl consideram o a doua luna de miere, pentru ca urma sa mergem doar noi doi, o ultima vacanta doar noi. Înainte de a pleca în concediu am mers la medic pentru control, însă medicul nu a venit cu cele mai bune vesti😔 iminenta de avort😔 ne-a prescris tratament și după întoarcerea din vacanta urma sa îmi monteze pesar. Pe lângă tratament medicul mi-a recomandat sa nu întru în apa, sa stau cât mai mult sa ma odihnesc și fără expunere la soare. Entuziasmul pentru vacanta mult așteptată a scăzut, ne gândeam doar ca bebelușul nostru sa fie bine. Ajunși în vacanta am început sa ne mai decontam de griji și sa ne bucuram de peisaje și de toate locurile frumoase pe care ni le-a oferit Thasosul, însă fără a uita de recomandările medicului. Am vizitat, ne-am bucurat de plaja( sub umbrela☺️) și de timpul petrecut împreună, bebe a fost bine și s-a bucurat și el alături de noi din burtica. Am făcut multe fotografii pe care o sa i le arătăm când va fi mare, sa vadă pe unde a fost când era la mami în burtica.🤭 Ma bucur ca am găsit puterea sa mergem, astfel nu am rămas acasă în stres, fapt ce nu i-ar fi făcut deloc bine lui bebe.

• Geanta bebelusului

Am primit geanta bebelusului🥳🥳🥳 Sunt foarte incantata atât de geanta cât și de conținutul ei. Geanta este frumos compartimentata cu spatii destinate biberoanelor, cu diferite buzunare utile pentru a ...
  • Morfologie trimestrul 3

Pentru morfologia de trimestrul 3 am decis sa mergem la clinica Nativia, aveam ceva emoții la început speram ca medicul și clinica sa fie ok. Pot spune ca am avut o experienta foarte plăcută, doamna d...
  • Geanta de maternitate

Având risc de sarcina prematura m-am apucat sa pregătesc bagajul pentru maternitate, din săptămâna 28 am început sa cumpăr cele necesare pentru spital atât pentru mine cât și pentru bebelina. Voiam s...
  • Camera bebelinei

După cum am mai povestit bebelina noastră se grabeste sa vina pe lume, am luat hotărârea sa ne apucam sa pregătim dormitorul nostru pentru noul membru, nu vrem sa ne prindă nepregatiti🤭Am cumpărat pat...
  • Pregătiri pentru bebelina

După ce am aflat ca urmează sa avem o fetita ne-am apucat sa ii cumpărăm hainute.Am cumpărat și înainte sa aflam ce este câteva dar în culori neutre, dar acum puteam sa luam rochițe, fundițe, bluzițe ...

• Burtica in concediu

Am asteptat mult sa plecam in concediu. Ne-am gandit ca daca vine bebe in iunie, nu apucam sa vedem marea anul acesta, asa ca..ne-am luat un sejur la final de februarie. Am verificat cu medicul sa fie...
  • Gata vacanta!

Și s a terminat vacanta... A fost frumos, cate 10 km pe zi pe jos, am vizitat toate baile din Budapesta, pentru ca din ora în ora fac pipi 😂 am mâncat mult, am văzut locuri și lucruri superbe! Burtica...
  • Plimbarica

Hai ca a ieșit și soarele! Ieri a ținut vremea cu noi, ne a scăpat de ploaie, am avut și soare, în schimb vântul ne a acompaniat toată ziua. Dar nu ne plângem, a fost clar mai bine decât ziua preceden...
  • Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...